فیلتر هوا هیوندای ولستر

فیلتر هوا هیوندای ولستر

فیلتر هوا هیوندای ولستر یکی از مهم‌ ترین قطعات در سیستم تهویه ماشین هیوندا محسوب می‌ شود. این قطعه سبب می‌ شود تا هوای بی‌کیفیت و آلوده وارد خودرو نشود، از همین رو ذرات درشت مانند گرد و غبار، آلودگی‌ های محیطی و ریزگردها را جذب کرده و سبب می‌ شود تا هوای پاکیزه وارد خودرو شود. این قطعه در ماشین در محل خاصی قرار دارد و شما باید هر چند وقت یک بار این قطعه را تعویض کنید تا همیشه هوای سالم وارد خودرو شما شود.


انواع فیلتر هوا هیوندا ولستر

فیلتر هوا هیوندای ولستر انواع مختلفی دارد و هر کدام بر اساس طراحی که دارند می‌ تواند فعالیت خود را ارائه دهند. امروزه با افزایش روز افزون علاقه مندان به این خودرو، انواع مختلفی از فیلتر هوا هیوندا  ولستر تولید و به بازار عرضه شده است و همین امر سبب می‌ شود تا کاربران هنگام انتخاب نوع آن دچار سردرگمی شوند به همین علت ما برای آشنایی بیشتر شما با این محصول انواع فیلتر هوا این خودرو را برای شما بیان کرده‌ ایم.

فیلتر هوا هیوندای ولستر معمولی

این فیلتر هوا نسبت به سایرین دارای طراحی ساده‌ تری بوده و به طور متوسط آلودگی‌ های موجود در هوا را جذب می‌ کند و سبب می‌ شود تا خودرو عملکرد نسبتا بهتری داشته باشد. این محصول نسبت به سایر محصولات قیمت و ماندگاری کمتری دارد.

فیلتر هوا هیوندای ولستر کتان

این فیلتر هوا یکی از بهترین نوع فیلتر های هوای موجود در بازار است و برای کسانی که همیشه به دنبال یک محصول با کیفیت هستند به شدت پیشنهاد می‌ شود. این محصول از جنس کتان روغنی بوده و می‌ تواند از ورود ذرات بزرگ و آلوده موجود در هوا جلوگیری کند. این محصول نسبت به فیلتر هوا معمولی قیمت بیشتری دارد.

فیلتر هوا هیوندای ولستر کاغذی

این فیلتر هوا برعکس چیزی که برخی از اسم آن برداشت می‌ کنند از جنس کاغذ نبوده و ساختار بسیار متفاوت‌ تری نسبت به کاغذ دارد. این فیلتر هوا می‌ تواند در بازه زمانی مناسبی هوا ورودی به خودرو را فیلتر می‌ کند. این فیلتر هوا ماندگاری و قیمت متوسطی دارد.

فیلتر هوا هیوندای ولستر اسفنجی

فیلتر هوا اسفنجی نوع دیگری از فیلتر هوای مخصوص این خودرو است و مانند دو محصول دیگر برای فیلتر کردن هوا ورودی به خودرو بسیار مناسب است. این محصول از جنس اسفنج بوده و برای کسانی که به دنبال ی محصول با ماندگاری مناسب و کیفیت بالا هستند از طرف مستر یدکی به شدت پیشنهاد می‌ شود.

برند های مختلف برای فیلتر هوا هیوندای ولستر

همان طور که می‌ دانید امروزه در سطح جهان برند های مختلفی وجود دارند به تولیدات تخصصی قطعات خودرو می‌ پردارزند. این برند ها هر کدام به دلیل داشتن طراحی مخصوص و منحصر به فرد خود قیمت و ماندگاری متفاوتی دارند و افراد مختلف می‌ توانند بر اساس نیاز و هدف خود، محصول مورد نظر را تهیه کنند. مستر یدکی بهترین برند های موجود در بازار را برای فیلتر هوا هیوندای ولستر را برای شما عزیزان موجود کرده است تا بتوانید از بهترین محصولات موجود در بازار در این زمینه بهرمند شوید. در ادامه یکی از از برند ها را برای آشنایی بیشتر شما بررسی می‌ کنیم.

برند Genuine Parts برای فیلتر هوا هیوندای ولستر

برند جنیون پارت یک شرکت قدیمی در حوزه تولیدات قطعات خودرو است که از سال‌ های بسیار قبل فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. این شرکت با طراحی قطعات بسیار قدرتمند و با کیفیت توانسته است جز 5 برند برتر در حوزه تولیدات قطعات خودرو باشد. فیلتر هوا هیوندای ولستر تولید شده توسط این شرکت به دلیل داشتن مواد اولیه اورجینال و همچنین طراحی منحصر به فرد می‌ تواند این اطمینان را به شما بدهد که هوای ورودی به خودرو شما کاملا تهویه است.

قیمت فیلتر هوا هیوندای ولستر

قیمت فیلتر هوا هیوندای ولستر به موارد زیادی بستگی دارد و از همین رو نمی‌ توان یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد. این محصول به دلیل وارداتی بود برخی از قطعات و همچنین خود کالا با دلار خرید و فروش می‌ شود. به همین خاطر با تغییرات گسترده قیمت دلار، قیمت این محصول نیز دچار تغییر می‌ شود. برند محصول، اندازه، کیفیت، ماندگاری و تعداد آن، جز مواردی هستند که می‌ تواند سبب افزایش چشمگیر قیمت این محصول شوند.

خرید اینترنتی قیمت فیلتر هوا هیوندای ولستر از فروشگاه مستر یدکی

خرید قیمت فیلتر هوا هیوندای ولستر نیاز به تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد. به همین دلیل ممکن است افرادی که بدون هیچ گونه اطلاعاتی برای خرید این محصول اقدام می‌ کنند دچار شکست در خرید شوند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتما قبل از خرید اینترنتی قیمت فیلتر هوا هیوندای ولستر با کارشناسان مستر یدکی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

 

 

واتساپ