فیلتر هوا هیوندای کوپه

فیلتر هوا هیوندای کوپه

فیلتر هوا هیوندای کوپه وظیفه جلوگیری از ورود گرد و غبار، ذرات جامد و سایر آلودگی‌ های محیطی را به داخل خودرو بر عهده دارد. این قطعه یکی از مهم‌ ترین قطعات خودروی شما محسوب می‌ شود که نباید به هیچ عنوان از آن غافل شوید؛ زیرا در صورت کثیف و بسته شدن منافذ آن، تاثیر منفی بر عملکرد خودرو می‌ گذارد و عدم وجود آن در خودرو نیز سبب پارگی، سایش، آلودگی و کاهش عمر موتور خودرو می‌ شود.

این فیلتر همچنین مخلوطی از هوا و سوخت باکیفیت بالا را آماده می‌ کند تا احتراق در خودرو به صورت کامل و مناسب انجام شود. علاوه بر این فیلتر هوای مناسب می‌ تواند از انتشار آلودگی از اگزوز نیز تا حد زیادی بکاهد. با توجه به اهمیت این قطعه مصرفی، می‌ توان گفت که خرید فیلتر هوا هیوندای کوپه‌ نیاز به دقت بالایی دارد.

انواع فیلتر هوا هیوندای کوپه

فیلتر هوا انواع مختلفی دارد اما تمام آن‌ ها در یک محفظه پلاستیکی یا فلزی قرار دارند و دارای یک لوله مکش هوا به سمت داخل هستند. انواع فیلتر هوا هیوندای کوپه بر اساس جنس مواد اولیه به کار رفته در ساختار آن‌ ها و همینطور بازه عملکردی‌ شان دسته بندی می‌ شوند که عبارتند از:

فیلتر هوای کتان هیوندای کوپه

این نوع فیلتر از پارچه‌ های مخصوص چند لایه (تا 6 لایه) ساخته می‌ شوند که حالتی روغنی دارند. وجود لایه‌ های اضافی در فیلتر کتان سبب مدیریت بهتر میزان هوای ورودی و همینطور تصفیه دقیق‌ تر آن می‌ گردد. این نوع فیلتر هوا عملکرد بهتری در مقایسه با سایر فیلتر های هوا در خودرو دارد و گران‌ ترین آن‌ ها نیز محسوب می‌ شود.

لایه‌ های پارچه‌ ای این فیلتر به صورت پلیسه‌ دار درون یک محفظه فلزی قرار می‌ گیرند. لازم است بدانید که این فیلتر یکبار مصرف نیست و قابلیت تمیز کردن و استفاده مجدد را نیز دارد.

فیلتر هوای کاغذی هیوندای کوپه

این فیلتر ها از کاغذ های مخصوص سلولزی ساخته می‌ شوند و طراحی آکاردئونی یا پلیسه دار دارند. کاغذ سلولزی چین خورده در یک محفظه پلاستیکی قرار می‌ گیرد تا بتواند ساختار خود را حفظ نماید. با وجود اینکه عمر مفید این نوع فیلتر بسیار کم است اما با این حال فروش فیلتر هوا هیوندای کوپه از نوع سلولزی به دلیل قیمت ارزان‌ تر، بیشتر است.

برند های مختلف برای فیلتر هوا هیوندای کوپه

با توجه به نقش مهم فیلتر هوا هیوندای کوپه، لازم است تنها به سراغ برند های قابل اعتماد بروید. ما در مستر یدکی با عرضه بهترین برند های موجود در بازار از نظر کیفیت و قیمت، به شما در انتخاب بهتر کمک می‌ کنیم. در میان برند های مختلف فیلتر هوا هیوندای کوپه Genuine parts، سرکان و همینطور بهران فیلتر از برترین برند هایی هستند می‌ توانید با خیال راحت به سراغشان بروید.

قیمت فیلتر هوا هیوندای کوپه

فیلتر هوا هیوندای کوپه در انواع برند ها با کیفیت های مرغوب و نا مرغوب تولید می‌ شود. قیمت این قطعه به عوامل مختلفی از جمله میزان کیفیت، برند تولید کننده و میزان اعتبار آن، مواد اولیه به کار رفته در آن، اورجینال یا فیک بودن و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. به طور کلی فیلتر های نا مرغوب ارزان قیمت و بدون علامت استاندارد هستند و به دلیل وجود مواد اولیه نامناسب در ساختارشان، سبب ایجاد خسارت‌ های جدی و هزینه‌ های سنگین برای تعمیر موتور می‌ شوند.

علاوه بر این کاهش قدرت موتور، افزایش مصرف سوخت و روغن سوزی نیز از دیگر پیامد های ناشی از استفاده این نوع فیلتر ها به شمار می‌ رود. بر همین اساس توصیه می‌ شود در هنگام تهیه این قطعه، تنها مقوله قیمت فیلتر هوا هیوندای کوپه را در نظر نگیرید و به کیفیت آن نیز توجه نمایید تا متحمل خسارت‌ های سنگین نشوید.

خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندای کوپه در فروشگاه مستر یدکی

امروزه به دلیل افزایش قطعات و لوازم تقلبی خودرو از جمله فیلتر هوا هیوندای کوپه و دشوار بودن تشخیص اصل بودن برخی از آن‌ ها، بهترین روش برای تهیه محصول اورجینال، کمک گرفتن از افراد متخصص و خبره در این زمینه است. ما در مستر یدکی کارشناسان مجرب و متعهدی را در اختیار داریم که این کار را برای شما انجام می‌ دهند.

در واقع ما در این مجموعه تنها لوازمی را عرضه می‌ کنیم که از لحاظ کیفیت و قیمت کاملا مورد تایید کارشناسان باشند؛ بنابراین شما با خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندای کوپه از فروشگاه مستر یدکی خودروی خود را بیمه خواهید کرد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

واتساپ