فیلتر هوا هیوندای سانتافه

فیلتر هوا سانتافه یکی از لوازم مصرفی است که هوای ورودی به موتور را از آلاینده‌ های مختلف و ذرات ناخالص پاکسازی می‌ کند. این فیلتر از کاغذ مخصوصی ساخته می‌‌ شود که سوراخ‌ های بسیار ریزی دارد. ساختار فیلتر هوا به صورت آکاردئونی طراحی شده است تا بتواند در مقابل مکش قدرتمند موتور طاقت بیاورد.

این قطعه در مسیر ورود هوا به سیستم سوخت رسانی نصب می‌ شود و از ورود ذرات معلق، حشرات، گرد و غبار، ماسه یا حتی زباله به موتور جلوگیری می‌ کند؛ از این رو لازم است در هنگام خرید فیلتر هوا سانتافه توجه زیادی به کیفیت آن داشته باشید.

انواع فیلتر هوا سانتافه

فیلتر هوا داخل یک محفظه پلاستیکی قرار می‌ گیرد که دارای یک لوله مکش هوا به داخل است. انواع فیلتر هوا سانتافه بسته به جنس مواد به کار رفته و بازده عملکردی‌ شان تفاوت دارند و در مدل‌ های زیر به تولید می‌ رسند:

  • فیلتر هوای کاغذی یا سلولزی

این نوع فیلتر ها از کاغذ های مخصوص سلولزی ساخته می‌ شوند و ظاهر پلیسه دار و آکاردئونی دارند. این طراحی سبب می‌ شود که فیلتر کارایی بیشتری داشته باشد. کاغذ های این فیلتر به صورت چین خورده درون یک فریم پلاستیکی قرار می‌ گیرند. این فیلتر ها طول عمر زیادی ندارند، اما به دلیل قیمت ارزان‌ تر فروش فیلتر هوا سانتافه از این نوع، در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است.

  • فیلتر هوای کتان

این نوع فیلتر از چندین لایه (معمولا 6 لایه) پارچه روغنی مخصوص تولید می‌ شود. ساختار این نوع فیلتر به گونه‌ ای است که توانایی کنترل سرعت هوای مکیده شده به سمت موتور را دارد و می‌ تواند به خوبی آن را تصفیه کند. لایه‌ های پلیسه دار این نوع فیلتر در فریم‌ های فلزی قرار می‌گیرد و عملکرد بهتری در مقایسه با فیلتر کاغذی دارد.

برندهای مختلف برای فیلتر هوا سانتافه

فیلتر هوا سانتافه توسط شرکت‌ های مختلفی به تولید می‌ رسد؛ از این رو اگر برای تهیه این محصول سری به بازار لوازم یدکی خودرو بزنید، متوجه برند های مختلف فیلتر هوا سانتافه می‌ شوید که از نظر کیفیت ساخت و مواد اولیه با یکدیگر تفاوت دارند. این موضوع سبب می‌ شود که شما برای تهیه این قطعه دچار سردرگمی شوید.

برای اینکه با کیفیت‌ ترین برند های موجود در بازار را بشناسید، ما از کارشناسان متخصص کمک گرفته‌ ایم تا بتوانید راحت‌ تر محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در حال حاضر فلیتر هوا سانتافه با برند های جنیون پارت، بهران فیلتر و همینطور سرکان بهترین عملکرد را در این زمینه ارائه می‌ دهند. از دیگر برند های موجود در بازار نیز می‌ توان به برند های موبیس، بوریس، مان و... اشاره کرد.

قیمت فیلتر هوا سانتافه

فیلتر هوا بسته به نوع و جنس، میزان کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت، برند سازنده و همینطور داخلی یا خارجی بودن آن قیمت‌ های متفاوتی را تجربه می‌ کند.  به عنوان مثال قیمت فیلتر هوا سانتافه از نوع کاغذی یا سلولزی در مقایسه با فیلتر های کتان بسیار ارزان‌ تر است. اگر از لحاظ کیفیتی بخواهیم به این دو نوع فیلتر نگاه کنیم، فیلتر های کتان به دلیل لایه‌ های بیشتر عملکرد بهتری نیز خواهند داشت.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این قطعه تاثیرگذار است، اورجینال یا تقلبی بودن محصول خواهد بود. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش محصولات تقلبی در بازار، بازه قیمتی این محصول بسیار گسترده شده است و شما فیلتر هوا سانتافه تقلبی را می‌توانید با قیمت بسیار ارزانی تهیه کنید.

خرید فیلتر هوا سانتافه از فروشگاه مستر یدکی

یکی از مطمئن‌ ترین راه‌ ها برای تهیه محصول باکیفیت و اورجینال، خرید اینترنتی فیلتر هوا سانتافه از فروشگاه مستر یدکی است. ما در این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و متعهد توانایی تشخیص محصولات تقلبی را داریم؛ از این رو محصولات اورجینال را همراه با ضمانت اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهیم.

توجه داشته باشید که تعویض به موقع فیلتر هوا خودرو، به ویژه در سرویس‌ های دوره‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید آن را پشت گوش بیندازید. کثیف بودن این فیلتر علاوه بر افزایش میزان سوخت مصرفی خودرو، سبب آسیب رساندن به آن نیز می‌ گردد. در صورتی که برای تهیه فیلتر هوا سانتافه نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می‌ توانید با کارشناسان ما در مستر یدکی در ارتباط باشید.

واتساپ