فیلتر هوا کیا پیکانتو

فیلتر هوای پیکانتو

فیلتر هوای پیکانتو یکی از قطعاتی است که در خودرو مسئول تهویه سیستم است و از آن برای تصفیه ذرات درشت و اضافی موجود در هوا استفاده می‌ کنند. فیلتر هوا با توجه به داشتن ساختار خاص خود، مواد اضافی مانند گرد و غبار، میکروب‌ ها، ذرات اضافی را در لایه‌ های مختلف خود بر اساس اندازه فیلتر می‌ کند و سبب می‌ شود تا هوای تازه درون کابین خودرو جریان داشته باشد.

انواع فیلتر هوای پیکانتو

برای خودرو پیکانتو انواع مختلفی از فیلتر هوا طراحی شده است که می‌ تواند به کاربران کمک کند تا بتواند محصولی را انتخاب کنند که باب میل و نیاز آنها باشد. این محصولات هر کدام بر اساس نوع طراحی و ساختاری که دارند از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند و به طبع قیمت‌ های متفاوتی نیز با یکدیگر دارند. در ادامه مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با انواع فیلتر هوای پیکانتو تعدادی از آنها را برای شما مورد بررسی قرار داده است.

فیلتر هوای پیکانتو پنبه ای

فیلتر هوای پیکانتو پنبه‌ای قابلیت شستشو داشته و شما می‌ توانید پس از مدت کوتاهی، به جای تعویض آن را بشویید. این محصول به دلیل داشتن ساختار خاص می‌ تواند مواد معلق موجود در هوا را تا حد زیادی فیلتر کند.

فیلتر هوای پیکانتو کاغذی

فیلتر هوای پیکانتو کاغذی نیز مانند سایر محصولات، می‌ تواند ذرات درشتی که در هوا خودرو وجود دارد را فیلتر کند. فیلتر کاغذی در حال حاضر در تعداد زیادی از خودروها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و ماندگاری و دوام آن نسبت به سایر محصولات مشابه کمتر است اما به طبق قیمت مناسب‌ تری دارد.

فیلتر هوای پیکانتو اسفنجی

فیلتر هوای پیکانتو اسفنجی نیز مانند فیلتر هوای پیکانتو پنبه‌ ای، قابلیت شستشو داشته و شما می‌ توانید هر چند وقت یکبار آن را شسته و سرجای خود قرار دهید. اسفنج موجود در این فیلترهوا، سبب می‌ شود تا قدرت جذب آن نسبت به سایر محصولات بیشتر و بهتر باشد. 

 برندهای مختلف فیلتر هوای پیکانتو

در حال حاضر برندهای زیادی هستند که در حال تولید قطعات مختلف خودرو پیکانتو هستند. این برند ها هر کدام بر اساس سیاست‌ های مخصوص به خود محصولات را طراحی کرده و مواد اولیه موجود در آن را با توجه به نوع طراحی خود تعیین می‌ کنند. در این ببین مصرف کنندگان در بین تنوع برندهای مختلف موجود در بازار دچار سردرگمی شده اند و نمی‌ دانند دقیقا کدام محصول را باید تهیه کنند. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر با بهترین برندهای فیلتر هوای پیکانتو در ادامه تعدادی از آنها را نیز برای شما مورد بررسی قرار داده است.

فیلتر هوای پیکانتو Genuine Parts

فیلتر هوای جنیون پارت یکی از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات موجود در بازار است که و ما با خرید محصولاتی با این برند هرگز دچار پشیمانی نخواهیم شد. جنیون پارت برای برندهای خودرو مختلف مانند هیوندا و کیا موتورز نیز قطعات مختلف ارائه می‌ دهد که کیفیت بسیار بالایی دارند. پیشنهاد مستر یدکی به شما عزیزان این است که اگر به دنبال خرید یک فیلتر هوای پیکانتو با ماندگاری مناسب و کیفیت بالا هستید هرگز برند جنیون پارت را از دست ندهید.

قیمت فیلتر هوای پیکانتو

قیمت فیلتر هوای پیکانتو به موارد زیادی بستگی دارد و نمی‌ توان برای آن از یک قیمت واحد استفاده کرد. این موارد می‌ تواند شامل مواردی مانند کیفیت ساخت، نوع مواد اولیه، برند کالا و...باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای دریافت لیست قیمت فیلتر هوای پیکانتو با مشاورین ما در مستر یدکی تماس بگیرید.

خرید فیلتر هوای پیکانتو از فروشگاه مستر یدکی

خرید فیلتر هوای پیکانتو نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید فیلتر هوای پیکانتو دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید. 

 

واتساپ