فیلتر کابین هیوندای وراکروز

فیلتر کابین هیوندای وراکروز یک قطعه حیاتی در خودرو است که از ورود گرد و غبار و باکتری به خودروی شما جلوگیری می کند. با مطالعه این مطلب، به طور کامل با این محصول آشنا شوید تا اطلاعات کافی را هنگام خرید فیلتر کابین هیوندای وراکروز داشته باشید.

آیا هوای شهر شما نیز آلوده است ؟

احتمالا شما هم این روز ها با آلودگی هوا دست و پنجه نرم میکنید و هوای ناسالم زندگی شما را نیز تحت تأثیر قرار داده است .آلاینده ها علاوه بر سلامتی شما ، روی خوردوی شما نیز اثر منفی دارند. یک فیلتر کابین مناسب به شما در تردد در روزهایی که ریز گرد ها و آلاینده های هوایی زیاد است کمک میکند.

احتمالاً می دانید که موتور وسیله نقلیه شما دارای فیلتر هوا است، اما آیا می دانستید که سیستم تهویه گرمایشی و تهویه مطبوع اتومبیل شما نیز ممکن است دارای فیلتر هوا باشد؟ این فیلتر که فیلتر هوای کابین نامیده می شود، همان کار فیلتر هوای موتور را برای کابین شما انجام می دهد و وظایف یکسانی دارد.

فیلتر هوای کابین از ورود گرد و غبار، خاک، گرده، باکتری ها و گاز های خروجی به سیستم HVAC خودروی شما جلوگیری می کند. همچنین از مسدود شدن سیستم با اشکالات، برگ ها و سایر زباله ها جلوگیری می کند. فیلتر هوای کابین که برای تمیز کردن هوای داخل خودرو ضروری است، هوای داخل خودرو را تازه نگه می‌ دارد تا شما و مسافرانتان راحت نفس بکشید . چیزی که در تمام طول سال، به ویژه در فصل آلرژی، از آن قدردانی خواهید کرد.

انواع فیلتر کابین :

1. فیلتر های کابین ذرات (از نوع گرد و غبار) :

 فیلتر های گرد و غبار، از ورود ذرات بسیار ریز به وسیله نقلیه شما جلوگیری میکنند. آن ها توانایی به دام انداختن ذرات کوچکی به اندازه 0.3 میکرون را دارند ( عرض یک موی انسان تقریباً 100 میکرون است). بیشتر گرده ها، هاگ های کپک، دوده، دود، گرد و غبار لاستیک و باکتری ها را فیلتر می کند.

2. فیلتر های کابین کربن فعال (ترکیب گرد و غبار و بو) :

  فیلتر های ترکیبی گرد و غبار و بو یک عنصر اضافی برای کاهش یا از بین بردن بو ها دارند. کربن فعال علاوه بر حذف ذرات، گاز های مضر، سوخت، ازن و مونوکسید کربن را جذب می کند. همچنین در آن پوشش ضد باکتری برای محافظت بیشتر از سرنشینان خودرو وجود دارد.

برند های مختلف فیلتر کابین

  • کیاموتورز :

فیلتر های کابین هیوندای عملکرد بهتر تهویه کابین را ارائه می دهند.  بیشتر مناسب مدل های هیوندای 2006-2014 بوده و  از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده اند. این گزینه جایگزین ارزان قیمت برای نیاز های بازسازی، تعمیر و نگهداری شما است. هنگامی که یک قطعه OEM اصلی را انتخاب می کنید ،  می توانید به کیفیت و اثر بخشی بالای محصول و برند اعتماد کنید.

  • سرکان:

مجموعه سرکان با  بیشتر از ۴۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید قطعات خودرو نه تنها یکی از معتبر ترین برند های داخلی بوده، بلکه در صنعت صادرات هم به خوبی عمل کرده و میتوان از آن به عنوان یک برند معتبر جهانی یاد کرد .

  • بهران :

مجموعه بهران با نزدیک ۳۰ سال قدمت در زمینه تولید  محصولات یدکی خودرو و، با استفاده از دانش و فناوری در طراحی قطعات پیشتاز این عرصه در کشور بوده است. این شرکت اولین شرکت دارای ایزو و استاندارد های معتبر جهانی در ایران است.

  • جنیون پارتز :

فیلتر هوای Genuine parts با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا یکی از محصولات پیشنهادی تیم مستر یدکی برای هیوندای وراکروز شما می باشد. جنیون پارتز به دلیل تنوع بالای محصولات و ضمانت ۱۰۰ اصالت کالا امروزه به یکی از بهترین برند ها در زمینه لوازم یدکی خودرو تبدیل شده است. یکی از شاخصه های مهم این برند کیفیت و قیمت مناسب قطعات می باشد که این دو نقطات قوت این برند در تولید لوازم یدکی هستند.

قیمت فیلتر کابین مناسب  هیوندای وراکروز

قیمت فیلتر کابین هیوندای وراکروز با توجه به متریال استفاده شده و شرکت سازنده و سایر عناصر می تواند متفاوت باشد. تیم مستریدکی با ارائه بهترین محصولات با نازل ترین قیمت ممکن، سعی در فراهم کردن راحتی در انتخاب و سفارش برای شما داشته است .

 خرید فیلتر کابین هیوندای وراکروز از فروشگاه مستریدکی 

باید ویژگی‌ های هر فیلتری را که متناسب با وسیله نقلیه شما است، بررسی کنید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه با نیاز های شما مطابقت دارد. شما می توانید با تماس با مشاوران مستر یدکی از مشاوره رایگان استفاده کنید تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید.

واتساپ