فیلتر هوا هیوندای i20

فیلتر هوا در خودروی هیوندا، در سیستم ورودی ماشین قرار دارد و از ورود ذره های گرد و غبار و سایر آلودگی ها و آلاینده ها به خودرو جلوگیری می کند. لازم است بدانید که فیلتر هوا در کارکرد نهایی موتور در ماشین بسیار اثر گذار است. این تاثیر تا جایی است که تاخیر در تعویض فیلتر هوا که عمر مفید آن به پایان رسیده است می تواند اثر بسیار بدی را بر اتومبیل به جای بگذارد. بنابراین همه اجزای موتور برای سالم ماندن نیاز دارند  که فیلتر هوا در خودرو عملکرد درستی داشته باشد. به بیانی دیگر می توان این گونه اذعان داشت که موتور، محرک خودروی شما می باشد. زمانی که موتور کارکرد مناسبی داشته باشید عملیات احتراق به درستی انجام می گیرد. همان طور که می دانید یکی از دو عنصر لازم جهت احتراق هوا است. هر چقدر هوای پاک تر و بیشتری به محفظه وارد شود احتراق با قدرت بیشتری صورت می پذیرد و در نتیجه آن، موتور می تواند بهتر کار کند.

در نظر داشته باشید که اگر فیلتر هوا به موقع تعویض شود نه تنها عملکرد خودرو بهتر می شود؛ بلکه مصرف سوخت خودرو نیز کاهش پیدا می کند. زمانی که فیلتر هوای خودرو کثیف باشد مصرف سوخت بالا می رود و نیروی زیادی به موتور وارد می شود.لازم است بدانید از وقتی که خودرو را روشن می نمایید تا زمان خاموش کردن آن، فیلتر هوای خودرو مدام در حال کار کردن است. بنابراین هر فیلتر هوا در خودرو بعد از مدت زمانی دیگر راندمان خود را از دست می دهد و باید تعویض شود. عوامل گوناگونی هستند که در زمان تعویض فیلتر هوا در ماشین نقش دارند. برای مثال اگر خودروی شما بیشتر در مسیر های خاکی تردد می کند در قیاس با خودرویی که در مسیر آسفالت حرکت می کند بایستی زودتر فیلتر هوایش تعویض شود. همچنین در شهر هایی که هوا بسیار آلوده است فیلتر هوا سریع تر کثیف می شود و باید در مدت زمان کمتری در قیاس با شهر هایی که هوای تمیز دارند عوض شود. مورد دیگر این که اگر شما یک فیلتر هوای مرغوب و اصیل را خریداری نمایید که دارای کیفیت ساخت خوبی باشد طول عمر بسیار بیشتری خواهد داشت. برای خرید فیلتر هوا هیوندای i20 لازم است که به فروشگاه های معتبری مانند مستر یدکی مراجعه نمایید. این شرکت همه قطعات اصل و اورجینال را با ضمانت و با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می دارد.

همان طور که گفتیم فیلتر هوا، سبب می شود تا هوایی که به خودرو وارد می شود به خوبی تصفیه شود. موتور ماشین در محفظه احتراق بنزین و هوا را با هم مخلوط می کند تا با اشتعال آن سبب ایجاد نیرو شود. این هوا از راه فیلتر هوا به موتور می رسد که برای خارج کردن زباله های جاده، حشره ها، گرد و خاک و دیگر آلودگی ها که سبب صدمه به موتور می شوند کاربرد دارد. همچنین فیلتر هوا باعث می شود تا هوا به درون موتور بیاید که این امر سبب می شود تا کاربری موتور افزایش پیدا کند.

 فروش فیلتر هوا هیوندای i20 به وسیله شرکت مستر یدکی با قیمت مناسب و به صورت اصل و فابریک به مشتریان عرضه می شود. شرکت مستر یدکی در فروش کالاهای اصل و اورجینال سابقه ای بالا دارد. خرید فیلتر هوا هیوندای i20 اصیل و با کیفیت از فروشگاه مستر یدکی را به مشتریان توصیه می کنیم.

انواع فیلتر هوا هیوندای i20

به طور کلی فیلتر هوا در خودرو دارای انواع مختلفی است که در این جا به آن ها اشاره می کنیم. فیلتر هوای اسفنجی یکی از انواع فیلتر هوا می باشد که به صورت چند لایه ای و با فن آوری نانو ساخته می شود. از دیگر انواع فیلتر هوا در خودرو، می توان از فیلتر هوای سلولزی نام برد که در خودرو های شهری در حال حاضر بسیار کاربرد دارد. ظاهر این نوع فیلتر بیشتر به کاغذ پلیسه دار شباهت دارد که بر روی فریم پلاستیکی قرار گرفته اند. فیلتر هوای کتان از دیگر فیلتر های موجود در بازار است که در قیاس با فیلتر از نوع اسفنجی و سلولزی دارای طول عمر بیشتری است و در صورتی که نیاز به شسته شدن داشته باشند به راحتی می توان این کار را انجام داد. برای راهنمایی و مشاوره و خرید فیلتر هوا هیوندای i20 می توانید به شرکت مستر یدکی مراجعه نمایید.

برند های مختلف برای فیلتر هوا هیوندای i20

هر برند فیلتر هوا هیوندایi20 دارای یک کد و شناسه است. یکی از برند های موجود جنیون می باشد. لازم است که برای تهیه فیلتر هوای اصل تنها به فروشگاه های معتبر مانند مستر یدکی مراجعه نمایید. زیرا امروزه قطعات تقلبی خودرو در بازار بسیار زیاد شده است و تشخیص قطعات اصل و تقلبی نیاز به تخصص بالا دارد. در صورتی که فیلتر هوا هیوندای i20 فیک و تقلبی باشد می تواند مشکلات زیادی را برای ماشین شما به وجود بیاورد. از جمله این که هوای ورودی به خودرو به خوبی تصفیه نمی شود و این موضوع سبب می شود تا موتور خودرو دچار آسیب شود. همچنین ذرات آلاینده در موتور ماشین تجمع می یابد و کانال ورودی هوا به موتور بسته می شود. همه این موارد می تواند سبب وارد آمدن خسارات سنگین به مالکان خودرو شود.

 

قیمت فیلتر هوا هیوندای i20

 قیمت فیلتر هوا هیوندای i20 با توجه به سال ساخت و کشور تولید کننده و کیفیت آن تعیین می شود. برای این که بتوانید فیلتر هوای اصل و فابریک مناسب برای خودروی خود را تهیه نمایید می توانید به شرکت مستر یدکی رجوع کنید. این شرکت تنها قطعات اصل را با ضمانت اصالت کالا معتبر به فروش می رساند. شما می توانید برای دریافت مناسب ترین فیلتر هوا خودوری هیوندا i20  با مشاوران این شرکت مشورت نمایید.

خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندای i20

در نظر داشته باشید که شما می توانید فیلتر هوای هیوندای i20 از شرکت مستر یدکی به صورت اینترنتی و آنلاین با خیلی آسوده دریافت نمایید. برای این کار لازم است که به سایت این فروشگاه وارد شوید و کالای مورد نظر خود را درخواست کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول شما به محل مورد نظر ارسال می شود. این امکان برای مشتریان فراهم است که در صورت نارضایتی قطعه را در طی زمان مشخص شده مرجوع نمایند.

شرکت مستر یدکی بهترین اجزا و قطعه های خودرو مثل فیلتر هوا هیوندای i20 اورجینال و اصل را با قیمت به صرفه و مناسب به خریداران عرضه می کند. این فروشگاه ضمانت محصولات خود را برای مشتریان تضمین می نماید.

واتساپ