فیلتر هوای هیوندای i40

فیلتر هوا هیوندای i40 در داخل یک محفظه مخصوص قرار می گیرد و در مسیر ورودی هوا به کاربراتور یا انژکتور ( سیستم سوخت رسانی خودرو) نصب می شود. این قطعه مصرفی در خودرو هیوندای همانند یک صافی عمل کرده و هوا را قبل از ورود به سیستم سوخت رسانی فیلتر می کند. به این ترتیب از ورود آلاینده ها و ذرات آلوده به داخل موتور جلوگیری می کند.

کیفیت فیلتر هوا بسیار مهم بوده و به صورت مستقیم روی عملکرد خودرو تاثیر می گذارد به همین دلیل باید برند خوب و اورجینال آن را از مراکز فروش فیلتر هوا هیوندای i40 معتبر نظیر مستر یدکی تهیه شود.

انواع  فیلتر هوا هیوندای i40

فیلتر هوا انواع مختلفی دارد؛ اما همه مدل ها در خودرو هیوندای i40 جایگاه ثابتی دارند و در پشت ورودی هوا به داخل موتور نصب می شوند. انواع فیلتر هوا از نظر جنس با هم تفاوت دارند و شامل موارد زیر هستند.

فیلتر هوای سلولزی یا کاغذی

این نوع از فیلتر ها از یک نوع کاغذ مخصوص سلولزی به صورت پلیسه دار و آکاردئونی ساخته می شوند و برای آنکه کاغذ چین خورده ساختار خود را حفظ کند درون یک فریم پلاستیکی جای می گیرد. فیلتر هوای کاغذی نسبت به دیگر موارد قیمت مناسبی دارد اما طول عمر آن کم است.

فیلتر هوای کتان

یکی دیگر از انواع فیلتر هوا هیوندای i40 فیلتر هوای کتان است که از یک نوع پارچه مخصوص کتانی در لایه های پلیسه دار ۶ تایی ساخته می شود. این لایه ها هم برای کنترل سرعت هوای در حال حرکت به درون موتور و هم برای تصفیه هوا قبل از ورود به سیستم سوخت رسانی عملکرد خوبی دارند. فریم این نوع فیلتر بر خلاف فیلتر سلولزی از جنس فلز است و نسبت به آن طول عمر و قیمت بالاتری دارد.

فیلتر هوای اسفنجی

فیلتر هوای اسفنجی با استفاده از فناوری نانو و در چند لایه ساخته می شود و جنس آن پلی اورتال است. این نوع فیلتر درون یک محفظه فلزی توری قرار می گیرد.

برند های مختلف فیلتر هوا هیوندای i40

فیلتر هوای مناسب برای خودرو هیوندای i40 توسط شرکت های زیادی تولید می شود که در ادامه بهترین ها را معرفی خواهند شد.

برند هیوندای موبیس

هیوندای موبیس یک شرکت کره ای بوده و فعالیت خود را از سال ۱۹۷۷ آغاز کرده است. این شرکت یکی از شناخته شده ترین برند ها در زمینه تولید قطعات مصرفی و لوازم یدکی خودرو است که در بین همه شرکت های تولید کننده قطعات یدکی خودرو در دنیا رتبه ششم را دارد.

برند OE max

یکی دیگر از برند های مختلف فیلتر هوا هیوندای i40 برند OE max است. شرکت اصلی این برند نیز در کره جنوبی قرار دارد و محصولاتی که توسط آن برای خودرو هیوندای i40 ارائه می شوند کیفیت بسیار خوبی دارند.

برند هیوندای پارت نامبر

فیلتر هوا و دیگر قطعات یدکی و مصرفی برند جنیون پارت توسط شرکت موبیس و در کشور کره جنوبی تولید می شوند. به همین دلیل از نظر ساختار و کیفیت هیچ تفاوتی با قطعات موبیس ندارند. منتهی نحوه بسته بندی آن ها با هم متفاوت بوده و از آنجایی که قطعات کیا جنیون پارت نسخه صادراتی قطعات موبیس هستند،  بسته بندی شکیل تر و محکم تری دارند.

برند های کیو Hi-Q

برند های کیو Hi-Q یا کمپانی سانگ شین نیز یک شرکت کره ای مشهور است که در حوزه تولید قطعات مصرفی خودرو فعالیت می کند. این شرکت در کشور های دیگر نظیر آمریکا، هند، استرالیا و غیره زیر گروه های زیادی دارد و محصولاتی که توسط آن در کره و زیر مجموعه هایی آن در کشور های دیگر تولید می شود بسیار باکیفیت بوده و عملکرد خیلی خوبی دارند.

لیست قیمت فیلتر هوا هیوندای i40

همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد این دسته از قطعات مصرفی خودرو هیوندای i40 توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه می شوند و در انواع مختلفی وجود دارند. از این رو قیمت فیلتر هوا هیوندای i40 بر حسب قیمت و نوع آن متغیر است. در سایت مستر یدکی انواع فیلتر مناسب برای خودرو هیوندای i40 با قیمت مناسب به فروش می رسد و همه قیمت ها بروز هستند.

خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندای i40

در حال حاضر علاوه بر مراجعه به فروشگاه های قطعات یدکی خودرو می توان این قطعه را به صورت اینترنتی نیز خریداری کرد. خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندای i40 شرایط راحت تری دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند. زیرا در این صورت راحت تر می توانند با بهترین و معتبر ترین فروشگاه های قطعات مصرفی و یدکی خودرو سواری ارتباط بگیرند.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی از جمله مراکز فروش معتبر فعال در این حوزه است که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت عرضه می کند. این مجموعه در کنار فروش قطعات مصرفی خودرو سواری به همه مشتریان خود مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد؛ بنابراین عزیزانی که برای خرید فیلتر هوا هیوندای i40 مناسب نیاز به مشاوره و راهنمای بیشتری دارند می توانند خیلی راحت از طریق پل های ارتباطی موجود در این صفحه با کارشناسان فروش مستر یدکی ارتباط گرفته و از تجربه و تخصص آنها در این حوزه استفاده ببرند.

واتساپ