فیلتر کابین ساندرو از قطعات موتوری است که از ورود آلودگی به خودرو جلوگیری کرده و  هوای ورودی را تصفیه می کند. همانطور که می‌ دانید، موتور خودرو شما دارای فیلتر هوایی است که وظیفه تصفیه را انجام می‌ دهند. نکته جالب وجود فیلتر در سیستم تهویه گرمایش و تهویه مطبوع خودرو است و با نام فیلتر کابین خودرو شناخته می‌ شود.
وظیفه تمامی فیلترهای موجود در خودرو تصفیه بوده و تفاوت آن‌ ها در محل قرارگیری در خودرو و شکل ظاهری است. فیلتر کابین ساندرو فیلتری کوچک و پلیسه‌ دار است که از پنبه کاغذی، چند فیبر و مواد دیگر ساخته شده است. 
وظیفه اصلی این نوع فیلتر، تصفیه هوای ورودی به خودرو و رفع آلودگی آن است. این فیلتر قبل از اینکه هوا به محفظه مسافر وارد شود، آلودگی‌ های هوای خارج را به دام انداخته و از ورود آن‌ ها به داخل وسیله نقلیه جلوگیری می‌ کند.
این قطعه جهت کارکرد صحیح خودرو شما ضروری به شمار می‌ رود و تعویض به موقع آن طول عمر خودروتان را افزایش خواهد داد. جهت خرید فیلتر کابین ساندرو می‌ توانید از طریق سایت اینترنتی مستریدکی اقدام کنید تا محصولی باکیفیت را تحویل بگیرید.

انواع فیلتر کابین ساندرو 

تمامی فیلترهای موجود در کابین ساندرو مشابه یکدیگر هستند، اما به طور کلی انواع فیلتر کابین ساندرو شامل سه مدل مختلف است که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ ها می‌ پردازیم:

⦁    فیلتر کابین معمولی

این نوع از فیلتر کابین که معمولا اکثر افراد با آن آشنایی دارند، از ورود گرد و غبار و ذرات معلق موجود در هوا به داخل خودرو جلوگیری می‌ کند. 

⦁    فیلتر کابین کربن اکتیو

تفاوت این نوع فیلتر با نمونه معمولی آن در وجود یک لایه کربنی است که علاوه بر انجام وظایف مربوط به یک فیلتر کابین، از ورود بوی بد به کابین نیز جلوگیری می‌ کند. علاوه بر این، فیلتر کابین کربن توانایی جذب گازهای مضر نظیر ازت، گوگرد دی اکسید و اکسید نیتروژن را در خود دارد.

⦁    فیلتر کابین بایو فانکشنال

فیلتر کابین بایو فانکشنال علاوه بر انجام دو وظایف ذکر شده در بالا، لایه‌ ای محافظتی جهت جلوگیری از ورود میکروب‌ ها و مواد آلرژی زا به داخل کابین دارد و ۹۹ درصد مواد حساسیت زا را جذب می‌ کند.

برندهای مختلف برای فیلتر کابین ساندرو 

از آنجایی که این قطعات پس از مدتی نیاز به تعویض دارند، فیلتر کابین خودرو در مدل و برند های مختلف تولید و روانه بازار می‌ شود؛ بنابراین امروزه شاهد تنوع بالایی در این قطعه هستیم.
از بین برند های مختلف فیلتر کابین ساندرو انتخاب اکثر افراد برند سرکان است که با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌ گیرد. این برند ساخت کشور ایران بوده و انواع فیلتر‌های مربوط به خودرو را با بهترین کیفیت تولید می‌ کند.
این فیلترها از مواد درجه یک ساخته شده و الیاف به کار برده شده در آن کارایی بسیار بالایی دارند و چسب‌ های به کار برده شده در آن عاری از هرگونه مواد مضر صنعتی هستند.

قیمت فیلتر کابین ساندرو 

عوامل مختلفی بر روی قیمت فیلتر کابین  تاثیر دارند و در تعیین میزان ارزش آن اثر می‌ گذارند؛ بنابراین قیمت این کالا در سایت‌ ها با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود. 
جهت اطلاع از قیمت فیلتر کابین ساندرو کافی است نام محصول مد نظر خود را در سایت مستر‌یدکی جستجو کنید تا اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. 
این سایت با سال‌ ها تجربه در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو شرایط را برای خرید به صرفه و مطمئن شما عزیزان فراهم کرده است تا بدون نیاز به خروج از منزل محصول مد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت دریافت کنید.

خرید فیلتر کابین ساندرو از فروشگاه مستریدکی

اگر قصد خرید محصولی باکیفیت را دارید و نگران اصل بودن آن هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از سایت اینترنتی مستریدکی است. خرید فیلتر کابین ساندرو روشی مطمئن برای سفارش این محصول است و مزایای زیادی اعم از صرفه‌ جویی در وقت و هزینه را به دنبال دارد.
از آنجایی که فروش فیلتر کابین ساندرو در سایت مستریدکی انجام می‌ شود، همه صاحبان خودرو می‌ توانند به راحتی این محصول را سفارش دهند. کافی است نام این محصول را این سایت جستجو و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

واتساپ