اغلب خودروهای موجود در بازار امروزه دارای فیلتر کابین هستند و از آن در جهت جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی به کابین استفاده می‌ کنند. این قطعه از خودرو با فیلتر کردن هوایی که از طریق ورودی‌ های سیستم تهویه به داخل اتاق وارد می‌ شوند، مانع از ورود گردوخاک و گرده گیاهان و آلودگی به داخل ماشین میگردد.
این فیلتر کابین نیاز به تعویض دوره‌ ای دارد و عدم تعویض به معنای ناکارآمدی آن خواهد بود. زمان تعویض فیلتر کابین استپ وی در شهرهای مختلف و با توجه به آب و هوا آن منطقه متفاوت خواهد بود به طوری که اگر در مناطق شلوغ شهری زندگی می‌ کنید، زمان تعویض آن کوتاه‌ تر است و در مناطقی با آب و هوای تمیزتر زمان تعویض طولانی تر خواهد بود.
هر یک از علائم تهویه نامناسب، مه شیشه جلو، بوی بد داخلی و مشکلات تنفسی نشان دهنده زمان تعویض و خرید فیلتر کابین استپ وی است و با تعویض به موقع همه علائم ذکر شده به طور کامل برطرف خواهد شد.

انواع فیلتر کابین استپ وی

به طور کلی چهار نوع فیلتر کابین در بازار یافت می‌ شود که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه به بررسی هر یک از انواع فیلتر کابین استپ وی می‌ پردازیم و ویژگی آن‌ ها را بیان می‌ کنیم:
⦁    فیلتر کابین معمولی
⦁    فیلتر کابین کربن اکتیو 
⦁    فیلتر کابین بایو فانکشنال
فیلترهای کابین معمولی بر روی همه خودروها نصب شده و مانع از ورود گرد و غبار به داخل کابین خودرو می‌ شود. این فیلترها کارایی نسبتا مناسبی دارند ولی طول عمر آن‌ ها کمتر است. فیلتر کابین‌ های کربن اکتیو به دلیل داشتن یک لایه اضافی کربن کارهای بیشتری دارند و از ورود بوی بد به خودرو نیز جلوگیری می‌ کنند.
فیلتر کابین بایوفانکشنال نوع دیگری از فیلتر کابین استپ وی است که به دلیل داشتن لایه خاص از میکروب‌ ها و مواد آلرژی‌ زا به داخل کابین جلوگیری کرده و بهترین نوع فیلتر کابین به شمار می‌ رود.

برندهای مختلف برای فیلتر کابین استپ وی

با توجه به تنوع بالایی که در میان برندهای مختلف فیلتر کابین استپ وی وجود دارد، شما عزیزان می‌ توانید هرکدام را که می‌ خواهید انتخاب کنید. به طور کلی فیلتر کابین استپ وی با برندهای مختلفی در بازار یافت می‌ شود که اغلب آن‌ ها دارای کیفیت نسبتا مناسبی هستند.
در بین برندهای موجود در بازار برند سرکان برندی مطمئن بوده و خیال صاحبان خودرو را از نظر کیفیت آسوده کرده است. این فیلتر کابین از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است و همین موضوع سبب افزایش فروش آن در بین دیگر فیلترهای خودرو است.

قیمت فیلتر کابین استپ وی

عوامل بسیاری نظیر نوع فیلتر، نوع خودرو و خارجی یا ایرانی بودن محصول بر قیمت فیلتر کابین استپ وی تأثیر دارند. بنابراین بهترین اقدام جهت اطلاع از قیمت فیلتر خودرو خود تعیین نوع و مدلی است که مد نظر دارید تا به راحتی بتوانید اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید.
فروش فیلتر کابین استپ وی در فروشگاه اینترنتی مستریدکی انجام می‌ شود؛ بنابراین شرایط خرید آسان برای همه صاحبان خودرو فراهم شده است. کافی است محصول مد نظر خود را در سایت مستر یدکی جستجو کنید و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه و بعد از پرداخت هزینه آن را درب منزل دریافت کنید.

خرید اینترنتی فیلتر کابین استپ وی از فروشگاه مستریدکی

بهترین و راحت‌ ترین راه جهت خرید فیلتر کابین استپ وی سفارش آن از سایت معتبر مستریدکی است. این سایت با سال‌ ها تجربه در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو و ارائه بهترین محصولات و به صرفه ترین قیمت تلاش خود را در زمینه کسب رضایت مشتریان عزیز کرده است و از همین رو پیشنهادی اقتصادی و مناسب به شمار می‌ رود.

واتساپ