لوازم یدکی هایما S7

اطلاعات مفید برای خرید لوازم یدکی هایما s7

هایما برند جوانی محسوب می‌شود. در ایران نیز تولید آن از سال 1394 توسط ایران خودرو آغاز شد. همین حضور کوتاه ‌مدت ممکن است نگرانی‌هایی از بابت لوازم و قطعات یدکی هایما s7 ایجاد کند. هایما یک شرکت خودروسازی چینی و زیرمجموعه گروه فاو است که به تولید خودروهای سواری، مینیاتوری و مینی ون می‌پردازد. این شرکت نخستین بار در سال 1992 و در نتیجه یک توافق میان دولت چین و شرکت مزدا تاسیس شد. در ابتدا دامنه فعالیت این شرکت به پخش خودروهای مزدا در چین محدود می‌شد. در سال 2006 گروه فاو سهام مزدا را خرید اما گفته می‌شود محصولات این شرکت هنوز تکنولوژی مزدا را دارند. فروشگاه‌های آنلاین، لوازم یدکی هایما و تمام خودروهای چینی را به سراسر کشور ارسال می‌کنند. با این حال اگر قصد خرید این خودرو را دارید، بهتر است قبلا در مورد فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی هایما تحقیق کنید.

لوازم یدکی هایما s7

لیست لوازم یدکی هایما s7

هایما s7 و s5 پرطرفدارترین محصولات هایما در ایران هستند. سدان‌های سری m این برند هم طرفداران خاص خود را دارد اما در کل بازار ایران نسبت به خودروهای شاسی بلند گرایش بیشتری دارد. در ایران محصولات هایما توسط ایران خودرو مونتاژ و پخش می‌شود. لوازم يدكى مصرفى هایما s7 كه در فواصل زمانى مشخص نسبت به كاركرد ماشين ميبايست تعويض شود شامل لنت ترمز جلو و لنت ترمز عقب ، فيلترهوا ، فيلتر روغن ، فيلتر كابين ، شمع موتور و روغن موتور ميشود ، علاوه بر اين قطعات ميتوان به تيغه برف پاك كن ، ديسك ترمز ، تسمه دينام و باترى اتومبیل نيز اشاره كرد كه در صورت خراب شدن نياز به تعويض دارند و جزو لوازم يدكي نسبتا مصرفى براي هايما s7 به حساب ميايند.

نمایندگی لوازم یدکی خودرو هایما s7 در ایران

هایما s7 توربو در حال حاضر در بازار ایران با قیمتی در حدود 240 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این قیمت در مورد مدل s5 در حدود 220 میلیون تومان است. البته قیمت کارخانه از این رقم‌ها پایین‌تر خواهد بود. با توجه به صندلی عقب راحت و صندوق عقب بزرگ 400 لیتری، هایما s7 را می‌توان یک خودروی خانوادگی و مناسب برای سفر دانست. سواری نسبتا نرم را نیز می‌توان از دیگر نقاط قوت این خودرو دانست. براي تهيه لوازم يدكى اصلى هایما s7 ميتوان از برخى فروشگاه هاى ايساكو در بازار لوازم يدكى تهران و شهرستان ها كه نمايندگى استانى ايساكو ميباشند قطعه مورد نظرتان را خريدارى كنيد و يا از طريق فروشگاه هاى آنلاين معتبر اقدام به خريد كنيد. همينطور ميتوانيد با مراجعه به نمايندگى هاى ايران خودرو و تعويض قطعه در تعميرگاه داخل نمايندگى، دسترسى به قطعات يدكى هايما s7 پيدا كنيد.

بهترین راه تشخیص لوازم و قطعات یدکی هایما s7 اصل

تنها نقطه ضعفی که در مورد هایما و البته تقریبا تمام خودروهای چینی موجود در بازار ایران می‌توان مطرح کرد، استهلاک بالا و افت قیمت شدید در بازار دست دوم است. در خصوص نوع بسته بندى لوازم يدكى هايما s7 به اين نكته توجه داشته باشيد كه حتما در بسته بندي haymaFaw و با ليبل و هولوگرام ايساكو قطعه مورد نظرتان را تهيه كنيد و در غير اين صورت و تهيه لوازمى بغير از اين بسته بندى و تخيه برندهاى ديگر از كيفيت كالا توسط تعميركار اتومبيل خود اطمينان حاصل كنيد. لوازم و قطعات یدکی خودرو هایما s7 هایما s7 بخریم؟ این خوردو نخستین بار در سال 2010 به بازار ارائه شد. مدل اولیه هایما ضعف‌هایی داشت که با ارائه موتور توربو رفع شدند. توربو شارژر هایما s7  را میتسوبیشی می‌سازد. با اضافه شدن توربو شارژر شتاب صفر تا صد این خودرو به طرز چشمگیری بهتر شد و به حدود 10 ثانیه رسید. هایما s7 یک شاسی بلند با موتور 1.8 لیتری توربو با قدرت 170 اسب بخار و 230 نیوتون متر گشتاور است. جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. بنابراین می‌توانیم بگوییم علاوه بر اینکه لوازم یدکی هایما s7 اصل در ایران یافت میشوند، این خودروی قدرتمند، امکانات رفاهی و ایمنی کامل و سیستم تعلیق خوبی دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چهار کیسه هوا
  • ترمز چهار چرخ دیسک با سیستم‌های ABS ،EBD
  • سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA ،ESP و TCS
  • آینه بغل‌های برقی مجهز به گرمکن
  • آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله تا مانع عقب
  • دوربین 360 درجه
  • صندلی راننده برقی هشت جهته مجهز به گرمکن
  • صندلی شاگرد با تنظیم دستی چهار جهته
  • سیستم صوتی با شش اسپیکر
  • سنسور نور
  • سنسور باران
  • استارت دکمه‌ای
  • سان روف
  • ورود بدون کلید
واتساپ