لوازم یدکی هایما S5

خرید لوازم یدکی هایما s5

خودرو هم مانند همه‌ی وسایل مصرفی، پس از مدت زمانی، نیازمند تعویض و تغییر در قطعات به کاررفته‌ی‌ آن است. دلایل مختلفی مثل خرابی، ضربه، مشکلات فنی، تصادف و ... عاملی برای تعمیر و تعویض قطعات هستند. لوازم یدکی‌های جدید که برای جایگزینی در خودرو خریداری می‌شوند، باید متناسب با نوع و مدل خودرو باشند و همین‌طور قطعاتی باشند که توسط خود کارخانه‌ی خودروی مورد نظر و یا کارخانه‌های زیر‌مجموعه‌های آن تولید شده‌اند. وجود قطعات مختلف و متنوع در بازار خودرو باعث شده تا تعداد زیاد محصولات تقلبی و بی اصالت در بازار افزایش پیدا کند. با توجه به اهمیت و نقش مهمی که هر یک از قطعات مختلف یدکی در خودرو دارند، استفاده از لوازم تقلبی، ممکن است دردسرهای بسیار بزرگ و آسیب‌های جبران ناپذیری را برای افراد و رانندگان خودروها به وجود آورد. برند خودرو سازی هایما سابقه‌ی چندانی در ایران ندارد، با این حال، خودروهای هایما s7 و هایما s5 از وسایل نقلیه‌ای هستند که با استقبال زیادی مواجه شدند و در بازار به فروش می‌رسند. یکی از مباحث مهمی که در رابطه با خودروهای تولیدی این برند وجود دارد، تامین قطعات است. در این مقاله از مستر یدکی به راهنمای خرید لوازم یدکی هایما s5 می‌پردازیم.

مهم‌ترین نکات خرید لوازم یدکی هایما s5

هایما s5، یکی از کراس اوورهای کوچک و جذاب چینی است که مدل توربو شارژ آن مخصوص صادرات، ساخته شده است. فرم کلی بدنه این خودرو اسپرت است و فلز کروم به کاررفته در آن جذابیت ظاهری خودرو را دوبرابر می‌کند. قبل از هرچیز در نظر داشته باشید که لوازم یدکی هایما اصل، در بسته‌بندی کمپانی هایمافاو تولید می‌شوند که بر روی بسته‌بندی‌های آن‌ها، لیبل شرکت ایساکو دیده می‌شود. این لیبل به همراه هولوگرام رو جعبه‌های قطعات چسبانده شده است. البته قطعات مختلف دیگری هم وجود دارند که ساخته برندهای مختلف چینی هستند.

haima spare parts

لوازم یدکی هایما s5 در سه دسته‌بندی اصلی وجود دارند که زیرمجموعه‌ی هریک از این دسته‌بندی‌ها، قطعات مختلفی هستند. این قطعات در گروه زیر قرار دارند:

  • لوازم جلوبندی
  • قطعات یدکی بدنه
  • لوازم یدکی موتوری

محدوده قیمتی لوازم یدکی هایما s5

حدود قیمت لوازم یدکی هایما با توجه به برند و کیفیت، مواد تولیدی و قطعه‌ای که انتخاب خواهید کرد؛ متفاوت خواهد بود. این عدد را می‌توان برای قطعات مصرفی از 45 هزارتومان تا یک میلیون تومان متغییر در نظر گرفت. توجه داشته باشید با توجه به نوسانات ارز این اعداد نیز دارای نوسان می‌باشند و این مقاله در زمان خود تهیه شده است.

بهترین مارک‌های لوازم یدکی هایما s5

این که بدانیم برای خرید هر قطعه‌ای به سراغ کدام مارک و برند برویم به ما کمک می‌کند تا با توجه به میزان هزینه‌ای که در نظر گرفته و کیفیتی که از آن انتظار داریم، انتخابی شفاف‌تر و بهتر داشته باشیم. برای خرید لوازم یدکی هایما s5 می‌توانید به سراغ برندهای مختلفی مثل کارخانه اصلی هایما، ایساکو، تکستار، توتال و امکو بروید و در رنج‌های قیمتی مختلف، محصولات با کیفیتی را خریداری کنید.

نمایندگی فروش لوازم یدکی هایما s5

خرید لوازم یدکی خودرو، نیازمند دقت و تحقیق کامل است. اگر از آن دسته افراد هستید که ترجیح شما لمس و اطمینان کامل از قطعه‌ی مورد نظر است و مایلید محصول را از نزدیک ببینید، تنها و بهترین راه برای شما؛ مراجعه به فروشگاه‌های معتبر فروش قطعات لوازم یدکی هایما s5 در شهرهای مختلف است. اما یک راه آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر هم وجود دارد! فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی برای فراهم کردن رفاه حال بیشتر مشتریان و مردم، به دنبال ارائه‌ی باکیفیت‌ترین قطعات و برندهای موجود در بازار هستند. با این حال، نکات بسیار مهم و ضروری در رابطه‌ با خریدهای اینترنتی وجود دارد. اعتماد و اطمینان به سلامت و کیفیت محصولات موجود در سایت‌های مختلف و رسید به موقع‌ قطعه‌ی خریداری شده، می‌تواند یک مسئله‌ی تاثیرگذار باشد که افراد را برای خرید‌ اینترنتی دودل و مشکوک کند. اگر شما هم با این سوال‌ها روبروی هستید، بد نیست سری به سایت مستر یدکی بزنید. در این سایت با مشاهده‌ی اطلاعات و مشخصات ثبت شده درباره‌ی هر یک از لوازم یدکی خودرو مورد نظر، به ویژه لوازم یدکی هایما s5 ، روبرو‌ خواهید بود. اطلاعاتی که توسط مشاوران و پشتیبانان فروشگاه مستر یدکی تایید و در سایت به ثبت رسیده‌ است. انتخاب خود را انجام دهید و از بابت سلامت و ارسال قطعه‌ی مورد نظر خود مطمئن باشید، زیرا که فروشگاه، با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی مورد تایید قرار گرفته است و تمامی ارسال‌ها و خرید‌های انجام شده، قابل پیگیری هستند.

واتساپ