16اطلاعات کامل برای خرید لنت ترمز رانا

لنت ترمز رانا یکی از لنت‌های پرفروش در بازار خودرو به‌شمار می‌آید. که برندهای مختلفی در تولید لنت جلو و عقب رانا مشغول فعالیت هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لنت ترمز برای رانا آشنا کنیم. بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. همانطور که می‌دانید سیستم ترمز از مهمترین بخش‌های وسایل نقلیه محسوب می‌شود. که سبب کاهش سرعت و متوقف شدن خودرو خواهد شد. سیستم ترمز خودرو رانا از اجزای مختلفی تشکیل شده است که لنت ترمز جزو اصلی این سیستم به‌شمار می‌آیند. یکی از خودروهایی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، خودرو رانا محسوب می‌شود.

خرید بهترین لنت ترمز رانا

بهترین مارک لنت ترمز رانا

همانطور که گفته شد، سیستم ترمز چرخ‌های جلو و عقب خودرو رانا از بهترین نوع ساخته شده‌اند که با مارک‌های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است. هر یک از برندهای موجود در بازار با توجه به نام و کیفیت دارای طول عمر و قیمت متفاوتی هستند. یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندهای لنت ترمز رانا به شرکت تکستار (TEXTAR) مربوط می‌شود. که توسط شرکت آلمانی با همکاری شرکت ایساکو(isaco) ساخته شده است. از دیگر برندهای تولید‌کننده لنت ترمز چرخ‌های عقب و جلو خودرو رانا، می‌توان ام كو، های-کیو، گلد، و .... را نام برد. که هر یک با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. شرکت‌های تکستار کشور آلمان و ایساکو مربوط به شرکت ایران خودرو از برندهای شناخته شده در بازار هستند. شرکت لوازم و قطعات یدکی ایران خودرو به عنوان یک شرکت تولید‌‌کننده لنت ترمز برای چرخ‌های جلو و عقب انواع خودروها از جمله رانا محسوب می‌شوند.

مشخصات و قیمت لنت ترمز رانا در بازار

لنت ترمز رانا برای چرخ‌های جلو و عقب این نوع خودرو در برندهای متنوع و گوناگونی تولید و روانه بازار شده است که هر یک از آن‌ها دارای مشخصات و قیمت متفاوتی هستند. در این بخش از مقاله قصد داریم تا چند نمونه از بهترین لنت ترمز مناسب برای چرخ های عقب و جلو را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لنت ترمز جلو رانا

  1.  لنت ترمز جلو رانا: این نوع لنت ترمز چرخ‌های جلو خودرو رانا از شرکت تکستار از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. لنت‌های ترمز شرکت تکستار از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. این لنت ترمز دیسکی در 2‌‌ جفت با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی ارائه شده است که می‌توانید با قیمت  ٢١٥،٠٠٠تومان از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر خریداری کنید.
  2.  لنت ترمز جلو رانا ایساکو: لنت ترمز  ایساکو EMCO مناسب برای خودرو رانا دارای استانداردOE‌ جهانی است که فاقد مواد سرطانزا هستند و از گیرایی بالا هنگام ترمز و نرمی خاصی برخوردارند. اگر قصد خرید 1‌ دست لنت ترمز رانا با پایه فلزی مسی را دارید باید مبلغ١٦٥،٠٠٠  تومان پرداخت کنید.
  3. لازم به ذکر است که لنت ترمز سرامیکی رانا از برند فریکسا(A1) از جنس سرامیک با قیمت 305000 تومان به‌ فروش می‌رسد.
  4. لنت ترمز جلو رانا برند های-کیو: لنت ترمز چرخ‌های جلو رانا برند های-کیو ساخت کمپانی سانگ شین کره جنوبی محسوب می‌شود که گواهینامه‌ECE R90 در کشورهای اروپایی معتبر را داراست. این محصول از ترمز‌گیری نرم، اصطکاک مناسب، نداشتن صدا در هنگام ترمز، دوام و ماندگاری بالا و ... برخوردار است که با قیمت 230000 تومان در بازار عرضه شده است.

قیمت لنت ترمز رانا

 لنت ترمز عقب رانا

  1. لنت ترمز عقب رانا برند گلد: این محصول با برند گلد ساخت شرکت هنگ سانگ کره جنوبی است که از عملکرد مناسب به هنگام ترمزگیری، دوام و ماندگاری بالا، ترمز‌‌گیری بدون صدا و نویز، مناسب برای شرایط مختلف آب و هوایی و ... برخوردار است. این محصول در بازار با قیمت 220000 تومان عرضه شده است.
  2. لنت ترمز عقب رانا آفورتیس (Afortis): این نوع لنت ترمز ساخت کشور چین به‌شمار می‌آید که از جنس متالیک برای ترمز چرخ عقب رانا تولید شده است. شما می‌توانید این لنت را با گارانتی و سلامت فیزیکی با قیمت 137000 تومان خریداری کنید.
  3.  لنت ترمز عقب رانا های کیو (Hi-Q): لنت ترمز رانا مدل های-کیو ساخت کشور کره جنوبی با جنس متالیک ساخته شده است که دارای چهار پد لنت برای هر دو چرخ عقب خودرو رانا است. این لنت ترمز رانا از ویژگی‌هایی چون قدرت ترمز‌گیری عالی، آسیب بسیار کم به ترمز و حفظ محیط زیست برخوردار است. این محصول با ارائه گارانتی اصالت محصول با قیمت 190600 تومان به فروش می‌رسد.

راهنمای انتخاب بهترین لنت ترمز رانا

امروزه شاهد تردد تعداد زیادی از خودروهای رانا در سطح جاده هستیم که از امکانات بسیاری برخوردارند. سیستم ترمز برای هر خودرو از مهمترین اجزا محسوب می‌شود که وظیفه ایمنی سرنشینان خودرو را برعهده دارد. سیستم ترمز این مدل از خودروها از سیستم ضد قفل ABS و EBD تشکیل شده است. نوع ترمز‌های چرخ‌های جلو خودرو رانا از نوع بهترین لنت ترمز ها استفاده شده است. که رانندگان در کاهش بهتر سرعت و توقف ایمن خودرو با مشکل مواجه نشوند. صاحبان خودرو رانا در هنگام تعویض لنت ترمز رانا با سوالاتی در ذهن خود مواجه هستند که چه برندی از لنت رانا بهترین گزینه است؟ طول عمر و قیمت لنت‌های ترمز چقدر است؟ در هنگام خرید لنت ترمز برای رانا به چه نکاتی توجه کنیم؟ ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا اطلاعات مناسبی را در اختیارتان قرار دهیم تا به این سوالات پاسخ مناسبی داده باشیم.

نمایندگی فروش لنت ترمز اصلی رانا

اگر قصد تعویض لنت ترمز جلو و عقب رانا خود را دارید، توصیه می‌کنیم از نمایندگی های معتبر و برندهای معروف و شناخته شده که در قسمت قبل معرفی کردیم را خریداری کنید. به منظور خرید لنت ترمز باید به نکات زیر توجه کنید:

  • مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش لوازم یدکی
  • در صورت خرید اینترنتی به فروشگاه‌های آنلاین دارای نماد اعتماد از قبیل دیجی کالا، مستر یدکی، مراجعه کنید.
  • توجه به نشان استاندارد و گواهینامه‌های مرتبط
  • هنگام خرید محصول از برند های معروف به هولوگرام و تاییدیه مربوطه توجه کنید.
  • توجه به نشان تجاری شرکت تولید کننده محصول
واتساپ