خرید فیلتر هوا پژو 206

فیلتر هوای پژو 206 وسیله‌ای است که مانع از ورود سیالات و گرد و غبار به داخل موتور خودرو می‌شود. این وسیله بر سر جریان ورودی هوا به سمت موتورِ خودرو قرار می‌گیرد. در خودرو 206 نیز به مانند سایر خودروها لازم است تا از ورود گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها به سمت موتور جلوگیری شود. این کار طول عمر موتور خودرو را افزایش می‌دهد. فیلتر هوا 206 نیز همانند سایر خودروها از جنس کاغذ سلولزی تهیه می‌شود. برای افزایش قدرت جذب این فیلتر، آن را از جنس فیبر کربن مصنوعی می‌سازند. به همین دلیل قادر است اکسید سیلیسیم و سایر ذرات معلق در هوا را به خود جذب کند. این کار از ورود آلاینده‌ها به داخل موتور و اختلال در حرکت خودرو، جلوگیری می‌کند.

فیلتر هوای 206

انواع مارک فیلتر هوای 206

در حال حاضر فیلتر هوای پژو 206 با برندهای متعددی در بازار وجود دارد. همین موضوع مشتریان را برای خرید یک فیلتر هوای مناسب برای این خودرو سردرگم می‌کند. هر چند برندهای خارجی برای پژو 206 نیز در بازار موجود است، اما به دلیل اینکه این نمونه خودرو تنها در ایران تولید می‌شود، بهترین کار تهیه‌ی یک محصول ایرانی و متناسب با خودروی 206 است. از بهترین برندهایی که این قطعه را تولید می‌کنند میتوان فیلتر سرکان را نام برد.

برند سرکان، فیلتر هوای خودروی محصولاتی را تولید می‌کند که مدت عمر آن‌ها بیشتر است. در عین حال قدرت جذب بالا و توان عبور هوای بیشتری را دارند. همچنین یک فیلتر هوا 206 اگر باکیفیت باشد، می‌تواند طول عمر موتور شما را افزایش دهد. میزان سوخت 206 را به حداقل برساند و از سوی دیگر بر روی سرعت خودرو نیز تاثیر می‌گذارد.

از این رو بهتر است از محصولاتی استفاده شود که دارای کنترل کیفیت هستند به طور مثال برند ایساکو از قوی‌ترین برندهایی است که دارای کنترل کیفیت محصول است. صاحبان خودروی پژو 206 باید شرایط جغرافیایی و میزان آلاینده‌های موجود در هوا را نیز در نظر بگیرند. اگر به دنبال یک فیلتر هوای مناسب برای این خودرو هستید، باید به میزان هوادهی آن توجه کنید. یک فیلتر هوای پژو 206 از بین برندهای مرغوب برای یک موتور 1400 سی سی در حدود 319 فوت در دقیقه، هوادهی دارد.

نکته مهم خرید: به طور کلی هر برندی که قادر باشد محصولاتی با طول عمر بین 3 تا 5 هزار کیلومتر تولید کند، قابل اعتماد است.

قیمت محفظه فیلتر هوا 206

یکی از سوالاتی که اغلب مشتریان فیلتر هوای پژو 206 دارند، به قیمت این محصول مرتبط می‌شود. البته در تعیین قیمت این محصول عوامل زیادی دخیل است. یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت فیلتر هوای 206، با توجه به برند و میزان کیفیت آن تعیین می‌شود. همچنین خارجی یا ایرانی بودن فیلتر نیز بر روی قیمت آن مؤثر است.

فیلتر هوا 206 در برخی مدل ها قدرت جذب بالایی دارند، اما مدت عمر آن‌ها کوتاه‌تر است. چرا که وقتی بدنه‌ی فیلتر به طور کامل از مواد آلاینده و گرد و غبار پر شود، قادر به عبور جریان هوا به سمت موتور 206 نیست. پس باید در مدت زمان کوتاه تعویض شود. این نوع فیلترها قیمت بالایی ندارند و از جنس سلولز تهیه می‌شوند. اما فیلترهایی که از متریال کتان تهیه می‌شوند عمر بالاتری برای یک پژو 206 دارند.

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت فیلتر هوای پژو 206، اصلی یا تقلبی بودن محصول است. این روزها محصولات مشابه اصل اما تقلبی در بازار به وفور دیده می‌شود. اما با خرید از فروشگاه‌ها و سایتهای معتبر از خرید محصولات تقلبی خوداری کنید. ضمن اینکه این نمایندگی‌ها با رعایت اصل امانتداری، اصل یا غیراصل بودن محصول را نیز به خریداران گوشزد می‌کند.

واتساپ