تیغه برف پاک کن آردی

خرید تیغه برف پاک کن آردی

تیغه برف پاک کن آردی علی‌رغم اینکه در ظاهر قطعه مهمی به نظر نمی‌رسد، اما در روزهای برفی و یا در هنگام باران‌های شدید، می‌تواند به یک قطعه حیاتی خودرو تبدیل شود. ضروری‌ترین نیاز برای یک رانندگی خوب، داشتن دید مناسب است. شاید تصور کنید که هر چقدر هم برف پاک کن به درستی کار نکند، در نهایت راننده می‌تواند خود را به مقصد برساد؛ ولی باید بگوییم این حرف، همیشه درست نیست و بسیاری از رانندگان این تجربه را داشته‌اند که به دلیل عدم کارایی مناسب این قطعه به ظاهر کم اهمیت، در جاده مانده و به رانندگی خود ادامه نداده‌اند! اگر شما هم به دنبال خرید تیغه برف پاک کن آردی هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مهمترین نکات را برای شما بازگو کنیم. قیمت برف پاک کن آردی

راهنمای خرید برف پاک کن آردی

قبل از هر چیز بهتر است مهمترین ویژگی‌های یک تیغه برف پاک کن خوب را با هم مرور کنیم. اول از همه این است که تیغه باید هنگام حرکت روی شیشه‌های ماشین به خوبی روی آن بچسبد و هوا از بین تیغه و شیشه خودرو عبور نکند. دوم هنگام حرکت روی شیشه و جارو کردن آب و برف، تیغه نباید ردی از خود بر روی شیشه باقی بگذارد. در واقع باید گفت که اگر تیغه برف پاک کن آردی شما شروع به گذاشتن ردی از خود بر روی شیشه کرد، حتما باید آن را تمیز یا تعویض کنید. مورد بعد این است که نباید هنگام حرکت روی شیشه، سروصدای زیادی ایجاد شود. در این صورت یا تیغه شما جنس مناسبی ندارد و یا به درستی روی برف پاک کن نصب نشده است. نکته دیگر که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، اطلاع از سایز مورد نیاز اتومبیل شماست.

قیمت تیغه برف پاک کن آردی

شما می‌توانید این محصول را با برندهای مناسب در بازه قیمتی بین 40 تا 100 هزار تومان در بازار پیدا کنید. سایت مستر یدکی با ارائه قطعات اصلی، این محصول را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. کافیست در سایت ما تیغه برف پاک کن آردی را جستجو کنید و آخرین قیمت و البته بهترین آن را استعلام کنید.

نمایندگی خرید تیغه برف پاک کن آردی

همانطور که می‌دانید بازار لوازم یدکی ایران، بازار سالمی نیست و بسیاری از قطعات موجود در بازار، تقلبی هستند. حتی با وجود برچسب‌های رسمی و کدگذاری‌هایی که روی کالاها انجام می‌شود. وجود قطعات تقلبی در مورد قطعات ارزان‌تر و کوچکتر خودرو مانند تیغه برف پاک کن آردی، شایع‌تر است. دلیل آن هم این است که مشتریان این قطعات حساسیت کمتری روی اصل بودن قطعه به خرج می‌دهند. با وجود توضیحات فوق باید بگوییم که سایت مستر یدکی با داشتن مدیرانی با 25 سال تجربه در بازار لوازم یدکی، می‌تواند برف پاک کن آردی اصل را از بهترین برندها در اختیار شما قرار دهند.

بهترین مارک تیغه برف پاک کن آردی

در مورد اینکه بهترین مارک برف پاک کن آردی چیست، نظرات مختلفی وجود دارد. چون گاهی عدم کارایی یک مارک، ممکن است ناشی از عدم مصرف درست برف پاک کن و تمیز نکردن آن باشد. ولی در مجموع می‌توان گفت که همیشه میانگین نظرات رانندگان، می‌تواند ملاک خوبی برای انتخاب شما در خرید باشد. رانندگان خودروی آردی سه برند ایساکو، امکو و والئو را برای تیغه برف پاک کن پسندیده‌اند. سایت مستر یدکی با علم به موارد بالا، سه برند فوق را در صدر محصولات خود قرار داده است و شما می‌توانید ایساکو، امکو و والئو را از طریق سایت تهیه نمایید.

راهنمای نصب تیغه برف پاک کن آردی

بعد از خرید تیغه برف پاک کن آردی نوبت به نصب آن می‌رسد. برای نصب در ابتدا، برف پاک کن را به صورت عمودی قرار دهید. در مرحله اول آن را کمی خم کنید تا به پیم موجود بین تیغه و بدنه فلزی دسترسی پیدا کنید. حال پیم را بردارید و تیغه کهنه را از بدنه فلزی برف پاک کن جدا کنید. بعد از اینکه بدنه فلزی را به خوبی تمیز کردید، تیغه جدید را روی آن نصب کنید. در ادامه کمی آب روی شیشه بپاشید و برف پاک کن را به کار بیندازید. اگر دیدید آبی روی شیشه نمانده و برف پاک کن صدای غیر عادی ندارد، کار خود را به خوبی انجام داده‌اید.

واتساپ