تیغه برف پاک کن پیکان

خرید تیغه برف پاک کن پیکان

تیغه برف پاک کن پیکان یکی از قطعات ساده ولی با اهمیت پیکان است. خیلی از رانندگان این تجربه را داشته‌اند که در یک روز بارانی یا برفی مجبور شده‌اند هنگام رانندگی هر چند دقیقه یکبار، دستمال بزرگی را از پنجره خارج کرده و شیشه جلوی خودرو را پاک کنند تا بتوانند به مسیر خود ادامه دهند. حتی برخی از آنها در شرایطی قرار گرفته‌اند که مجبور شده‌اند در جایی توقف کنند تا بعد از قطع برف و باران به مسیر خود ادامه دهند. قیمت برف پاک کن پیکان

نکات خرید برف پاک کن پیکان

اگر شما هم دنبال تعویض تیغه برف پاک کن خود هستید، می‌توانید مقاله زیر را بخوانید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. تیغه برف پاک کن پیکان در دو جنس پلاستیک فشرده و ژله‌ای به بازار عرضه شده است. یک تیغه خوب باید موقع کار کردن به خوبی روی شیشه خودرو بچسبد و هوایی از بین آن و شیشه عبور نکند. کار کردن بی‌صدا هم شاخص دیگری برای یک تیغه برف پاک کن خوب است. سطح صاف و صیقلی تیغه هم نکته دیگری است که حائز اهمیت است. تیغه‌ای که سطح صافی نداشته باشد در دراز مدت با انداختن خش‌های کوچک روی شیشه، به مرور شیار خیلی کوچکی روی شیشه ایجاد می‌کند که خود این شیار موجب خواهد شد که قطعه نتواند هنگام حرکت، همه برف و باران را جارو کند. نکته آخر این است که باید قبل از مراجعه برای خرید، سایز تیغه خود را پیدا کنید تا تیغه به طور کامل روی برف پاک کن قرار بگیرد. بعد از خرید تیغه پیکان نوبت به نصب آن می‌رسد. تنها نکته مهمی که در این بخش باید رعایت کنید، این است که آسیبی به پیم برف پاک کن نرسد. همچنین بهتر است هنگامی که تیغه را برای اولین بار می خواهید امتحان کنید، آن را روی دور کند بگذارید.

قیمت تیغه برف پاک کن پیکان

قیمت برف پاک کن پیکان بر حسب برندها و مارک‌های مختلف متفاوت است. مستر یدکی می‌تواند بهترین برندهای این محصول را در بازه قیمتی 30 تا 100 هزار تومان به دست شما برساند.کافیست برند مورد نظر خود را در سایت سفارش دهید تا محصول مورد نظر را در محدوده قیمت تیغه برف پاک کن پیکان پیدا کنید. نکته مهم خرید: بنا به بررسی کارشناسان مستر یدکی، شما در همین بازه قیمتی می‌توانید کیفیت و قیمت را با هم همراه کنید و نیاز به خرید تیغه‌های گران قیمت ندارید.

نمایندگی فروش برف پاک کن پیکان

بهترین راه خرید تیغه برف پاک کن پیکان خرید از نمایندگی ‌های رسمی است. ولی نکته‌ای که باید توجه داشت، این است که در بازار لوازم یدکی خودرو، حتی برخی از نمایندگی‌ها از تشخیص قطعات تقلبی عاجز هستند. بنابراین خود افرادی که در نمایندگی کار می‌کنند هم باید افراد مطلع و با تجربه‌ای باشند تا بتوانند اجناس تقلبی را بشناسند. ارائه کالای تقلبی در قطعات یدکی کوچک‌تر و ارزان‌تر مانند این قطعه رواج بیشتری دارد چون مشتری هنگام خرید به دلیل اینکه مبلغ کمتری می‌پردازد، حساسیت کمتری دارد. در مجموع باید گفت که خرید این قطعه باید از نمایندگی‌های معتبر و با تجربه صورت گیرد. مدیران سایت مستر یدکی این افتخار را دارند که با داشتن بالای 20 سال تجربه در حوزه خرید و فروش لوازم یدکی مانند تیغه پیکان، شما را برای خرید بهترین کیفیت و بهترین قیمت این محصول یاری کنند.

بهترین مارک تیغه برف پاک کن پیکان

تیم تحقیق و توسعه بازار مستقر در دفتر مرکزی سایت مستر یدکی، با بررسی‌های دقیقی که در بازار انجام داده است و با در نظر گرفتن قیمت تیغه برف پاک کن پیکان، کیفیت آن و همچنین طول عمر آن برند ایساکو و امکو را به شما پیشنهاد می‌دهد. هم اکنون فروش این دو مارک در سایت مستر یدکی در جریان است و شما می‌توانید، این محصول را در سایت سفارش دهید. در مجموع باید گفت که بهترین کار برای خرید برف پاک کن پیکان این است که آن را از بهترین مارک این محصول یعنی ایساکو یا امکو با قیمتی بین 30 تا 100 هزار تومان، تهیه کنید. خرید آنلاین این قطعات به صورت اصل، در حال حاضر در مستر یدکی در جریان است.

واتساپ