تیغه برف پاک کن ال 90

خرید تیغه برف پاک کن ال 90

خودروی تندر 90 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ساخت شرکت‌های داخلی است. تیغه برف پاک کن ال 90 مخصوص و مناسب این خودرو است. بهترین سایز مناسب برای یک برف پاک کن مناسب برای این خودرو، 45 اینچ است. این محصول برای فصول سرد و بارانی سال بیشتر مورد نیاز است. با این وجود در فصل تابستان هم ذرات گرد و غبار و آلودگی‌های موجود در هوا باعث کثیف شدن شیشه‌ی جلوی تندر 90 می‌شود. پس با شیشه‌شور و تیغه برف پاک کن به راحتی شیشه‌ی خودروی خود را بشویید. با این محصول به دستمال کشی و تمیز کردن مداوم شیشه‌ی خودرو نیاز ندارید.

راهنمای خرید تیغه برف پاک کن تندر 90

خودرو تندر 90 به برف پاک کنی نیاز دارد که با شیشه‌ی بزرگ در جلوی خودرو هم‌سایز و متناسب باشد. به همین خاطر است که نباید برای این خودرو، از برف پاک کن خودروی دیگری استفاده کنید. اگر در مناطق کوهستانی و سردسیر زندگی می‌کنید حتماً در صبح‌های زمستان با لایه‌های یخ و برف بر روی شیشه‌ی جلوی خودرو روبه‌رو شده‌اید. به همین دلیل برای خودروی تندر 90 به برف پاک‌کنی نیاز دارید که بتواند لایه‌های برف یا یخ را به راحتی از روی شیشه پاک کند. اگر در مناطق گرمسیر یا معتدل زندگی می‌کنید، با خرید یک برف پاک‌کن ژله‌ای یا لاستیکی می‌توانید در روزهای بارانی و مه‌آلود شیشه‌ی خودروی خود را تمیز کنید. تیغه‌های این محصول که به شکل پرانتزی هستند، به خوبی به شیشه‌های خودرو می‌چسبند و می‌توانند شیشه‌ی خودرو را شفاف و تمیز کنند. یک نکته مهم دیگر در زمان خرید تیغه برف پاک کن ال 90، توجه به کیفیت و مرغوب بودن این محصول است. در صورتی که یک برف پاک کن بی‌کیفیت برای تندر 90 خریداری کنید، بعد از مدتی کارآیی مفید خود را از دست می‌دهد. در مواردی با صدای ناهنجار، آزاردهنده می‌شود و یا ممکن است بر روی شیشه‌ی خودرو خط و خش ایجاد کند.

قیمت تیغه برف پاک کن ال 90

قیمت تیغه برف پاک کن تندر 90 براساس کیفیت و کارایی، قیمت‌های مختلفی دارد. اما به طور کلی کفِ قیمت تیغه برف پاک کن ال 90 در حدود 40 هزار تومان و سقف قیمت آن در حدود 120 هزار تومان است. کیفیت و دوام این محصول در افزایش قیمت آن تاثیر زیادی دارد. برف‌پاکن‌های گران‌قیمت تا سال‌ها همچون روزهای اولِ نصب عمل می‌کنند. این نوع برف پاک کن‌‌ها هیچ خط و خشی را بر روی خودروی شما ایجاد نمی‌کنند. از سوی دیگر زمان عملکرد تیغه برف پاک کن هیچ صدای ناهنجاری ایجاد نمی‌شود. فراموش نکنید داشتن ضمانتنامه یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت کالاست که در مورد تیغه برف پاک کن برای تندر 90 هم صادق است. زمان خرید باید از فروشنده گواهی اصالت کالا را نیز درخواست کنید. اما به یاد داشته باشید که نباید هیچ هزینه‌ای بابت این امر از شما دریافت ‌شود. وقتی به دنبال یک برند اصلی و اورجینال برای تیغه برف پاک کن ال 90 هستید، فروشنده موظف است تا اصل بودن کالا را به شما اثبات کند. یک نکته‌ی مهم دیگر در مورد قیمت برف پاک کن، کارایی و کیفیت آن در طولانی مدت است. به طوری که این محصول بتواند همانند روزهای اول، شیشه‌ی خودروی تندر 90 را بدون خط و خش، شفاف نگه دارد. پس توصیه می‌شود به جای یک محصول با عمر کوتاه و ارزان، به سراغ برف پاک کن با قیمت گران اما بادوام بروید.

قیمت تیغه برف پاک کن ال 90

نمایندگی فروش تیغه برف پاک کن ال 90

خرید از نمایندگی فروش تیغه برف پاک کن تندر 90 این مزیت را دارد که می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کنید. از سوی دیگر در نمایندگی فروش تیغه برف پاک‌کن می‌توانید از بین برندهای معتبر، یک برف پاک کن اصلی و اورجینال را خریداری کنید. یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش تیغه برف پاک کن ال 90، «مستر یدکی» است. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید برای خودروی تندر 90 خود بهترین تیغه برف پاک کن را تهیه کنید.

بهترین مارک تیغه برف‌ پاک‌کن ال 90

برندها و شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ی تولید تیغه برف پاک کن تندر 90 فعالیت می‌کنند. به همین دلیل انتخاب یک برند مناسب و باکیفیت از بین محصولات متعدد موجود در بازار، کار راحتی نیست. با این وجود در بین رانندگان و دارندگان این خودرو، بر سر سه برند اجماع نظر وجود دارد. این برندها شامل والئو، امکو و ایساکو هستند که بهترین برف پاک کن‌های موجود در بازارِ قطعات خودرو تندر 90 را تولید می‌کنند. از جمله ویژگی‌های تیغه برف پاک کن ال 90 از این سه برند مذکور می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید و سرمای شدید اشاره کرد. همچنین برف پاک‌کن‌های این سه برند در زمان کارکرد بی‌صدا عمل می‌کنند.

واتساپ