تیغه برف پاک کن سورن

خرید تیغه برف پاک کن سورن

تأمین دید راننده در هنگام بارندگی، مهم‌ترین وظیفه تیغه برف پاک کن سورن است. وظیفه‌ای که در صورتی که به درستی انجام نشود، ممکن است حتی به قیمت جان سرنشینان خودرو هم تمام شود. حتماً شما هم تجربه کرده اید که در یک روز ابری، در صورتی که برف پاک کن کار نکند و یا حتی به خوبی کار نکند، دید شما مختل خواهد شد و مجبورید که با احتیاط زیاد و سرعت کم حرکت کنید و یا اصلا در کنار جاده یا خیابان توقف کنید. قیمت برف پاک کن سورن01

راهنمای خرید برف پاک کن سورن

این قطعه مهم‌ترین قطعه سیستم برف پاک کن این خودرو است و هر چند در مقایسه با سایر قطعات خودرو، ارزان‌تر است ولی اهمیت آن به هیچ وجه کمتر از آنها نیست. اگر شما هم دنبال خرید تیغه برف پاک کن سورن خود هستید، این مقاله را از دست ندهید. قبل از خرید برف پاک کن سورن، بهتر است در ابتدا نکاتی در مورد یک تیغه خوب بدانید. تیغه برف پاک کن می تواند از جنس ژله یا پلاستیک فشرده باشد و شما باید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید. نکته دیگر این است که یک تیغه خوب نباید روی شیشه خودرو خش بیندازد و همچنین نباید سروصدای زیادی هنگام حرکت روی شیشه خودرو داشته باشد. بعد از خرید تیغه برف پاک کن سورن باید به دنبال راه نصب مناسب تیغه باشید. برای این کار می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. برف پاک کن را به حالت عمودی نگه دارید.
  2. پیم بین تیغه و بدنه فلزی برف پاک کن را بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود، بردارید.
  3. تیغه جدید را نصب کنید.
  4. در انتها هم پیم را به خوبی محکم کنید.

بعد از نصب تیغه جدید باید با احتیاط تیغه را روی دور کند، روشن کنید. در ادامه با آب پاش، شیشه را به طور کامل خیس کنید به نحوی که بتوانید تمام نقاط تیغه را امتحان کنید. اگر شرایط حرکت آن مناسب بود و صدای غیرعادی و یا خش ایجاد نمی کرد، تیغه را روی دور تندتر بگذارید.

قیمت تیغه برف پاک کن سورن

این قطعه در قیمت‌های نامتعارفی در بازار ارائه می‌شود ولی شما باید بدانید که محدوده قیمت تیغه برف پاک کن سورن در حدی که به خوبی به نیازهای خودروی سورن شما پاسخ دهد، چیزی بین 50 تا 120 هزار تومان در مارک‌های مختلف است. مستر یدکی این افتخار را دارد که این محصول را در بازه قیمتی فوق به راحتی در اختیار شما قرار دهد.

نمایندگی فروش برف پاک کن سورن

برای خرید هر قطعه‌ای در بازار لوازم یدکی، همیشه مطمئن‌ترین منبع خرید، نمایندگی آن محصول است. ولی نکته اینجاست که این موضوع برای همه نمایندگی‌ها لزوما صحیح نیست. در واقع با توجه به وجود نسخه‌های غیر اصل متعدد در بازار لوازم یدکی و ساختن برچسب‌های قلابی که با اصل آن هیچ تفاوتی ندارد، حتی بسیاری از نمایندگی‌ها هم از تشخیص قطعه اصلی عاجز هستند و در گاهی اوقات نمایندگی خرید تیغه برف پاک کن سورن، فرقی با یک فروشگاه معمولی قطعات یدکی خودرو ندارد. اینجاست که تجربه فروشنده و میزان اعتمادی که خریداران به وی دارند، می تواند در انتخاب او توسط مشتری تأثیر گذار باشد. چنین فردی حتی بهتر از یک نمایندگی رسمی می‌تواند مشتریان را راهنمایی کند. مجموعه مستر یدکی با داشتن بیش از 20 سال سابقه در حوزه فروش لوازم یدکی خودرو، می‌تواند برف پاک کن سورن اصل را در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهد و اصل بودن قطعه را برای شما ضمانت کند. در مجموع باید بگوییم برای خرید تیغه برف پاک کن سورن، سه مارک ایساکو، والئو و امکو هم از جهت کیفیت و هم از جهت قیمت، در اولویت قرار دارند و شما می توانید آن ها را از طریق سایت مستر یدکی به صورت آنلاین تهیه کنید.

بهترین مارک تیغه برف پاک کن سورن

اگر بخواهیم در مورد خرید بهترین برند برف پاک کن سورن صحبت کنیم، بهتر است در مورد نظرات رانندگان و معدل تقاضای بازار تحقیق کنیم. طبق تحقیقات تیم پژوهشی مستر یدکی سه برند ایساکو، والئو و امکو از بهترین برند‌های موجود در بازار و در بازه قیمتی مناسبی هستند که با شرایط اقتصادی روز هم همخوانی دارند. یعنی هم کیفیت مناسب و هم قیمت مناسبی دارند.

واتساپ