تیغه برف پاک کن سوزوکی

خرید تیغه برف پاک کن سوزوکی

تیغه برف پاک کن برای همه خودروها از اوجب واجبات است به خصوص برای خودروی سواری و نیم شاسی مانند سوزوکی. تیغه برف پاک کن سوزوکی شاید برای این خودروی نسبتا گران قیمت، قطعه گرانی به حساب نیاید ولی یک قطعه حیاتی برای سرنشینان این خودرو است. اگر در هنگام بارندگی برف یا باران، برف پاک کن شما به درستی کار نکند، حتما مجبور خواهید شد که هر چند دقیقه یک بار، سرعت خود را پایین بیاورید و با دستمالی شیشه خودرو را از بیرون تمیز کنید تا بتوانید حرکت کنید. و یا توقف کنید تا میزان بارش کم شود. در ادامه برای اینکه بتوانید با اطلاعات بهتری در مورد خرید تیغه برف پاک کن سوزوکی خود تصمیم بگیرید، مقاله زیر را به دقت مطالعه کنید. بهتر است که قبل از خرید تیغه برف پاک کن سوزوکی، خصوصیات یک تیغه مناسب را با هم مرور کنیم. یک تیغه خوب باید هنگام حرکت روی شیشه خودرو به خوبی به آن بچسبد و در واقع خاصیت چسبندگی داشته باشد. ویژگی بعدی یک تیغه برف پاک کن سوزوکی مناسب این است که نباید روی شیشه خودرو خش بیندازد و یا صدایی تولید کند و می‌بایست عادی داشته باشد. در هنگام نصب نیز باید دقت کنید که آسیبی به پین موجود بین تیغه و بدنه برف پاک کن وارد نکنید. کافیست کمی برف پاک کن را خم کنید تا بتوانید به این پین دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که مقدار خم شدگی نباید آنقدر باشد که برف پاک کن از حالت طبیعی خارج شود.

محدوده قیمت تیغه برف پاک کن سوزوکی

در حال حاضر محدوده قیمت تیغه برف پاک کن برای خودروی سوزوکی در مارک‌های مناسب و با دوام حدود 70 تا 150 هزار تومان است. درواقع ادعای ما این است که شما می‌توانید در این بازه قیمتی، کیفیت و قیمت را با هم داشته باشید.

نمایندگی خرید تیغه برف پاک کن سوزوکی

حتما شما هم می‌دانید که رجوع به نمایندگی برای خرید تیغه برف پاک کن سوزوکی بهترین راه تهیه این قطعه است. ولی برای این قاعده یک استثناهایی را هم باید مد نظر داشته باشید که آن هم این است که لزوما هر نمایندگی که بروید، کالای اصل به شما تحویل نخواهد داد. در واقع با توجه به وفور کالای تقلبی در بازار، بسیاری از نمایندگی‌ها هم از تشخیص تیغه برف پاک کن خودرو سوزوکی اصل، عاجز هستند. حقیقت تلخ این است که هر برچسب یا کدی که تولید کنندگان اصلی برای شناسایی محصول خود استفاده کرده‌اند، به طور معمول توسط جاعلان حرفه‌ای، ساخته شده است و روی کالای تقلبی چسبانده شده است. به طوری که غیر از افراد با تجربه، کمتر کسی می‌تواند قطعه تقلبی را شناسایی کند. با توضیحات بالا، باید بگوییم که مستر یدکی این افتخار را دارد که به کمک کادر مجرب و با تجربه خود که سالیانی است در این حرفه استخوان خرد کرده‌اند، تیغه برف پاک کنی اصل برای خودروی سوزوکی شناسایی و در اختیار شما قرار داده‌اند.

بهترین مارک تیغه برف پاک کن سوزوکی

در مورد بهترین مارک تیغه برف پاک کن خودرو سوزوکی، طبق داده‌های بازار در حال حاضر برند ایساکو از بهترین‌های بازار است. مستر یدکی در حال حاضر نمایندگی فروش این محصول را بر عهده دارد و شما می‌توانید از طریق خرید آنلاین تیغه برف پاک کن ماشین سوزوکی را خریداری کنید. در مجموع می‌شود این طور نتیجه گیری کرد که می‌توان تیغه برف پاک کن سوزوکی را از بهترین برند‌های بازار در مناسب‌ترین بازه قیمتی خریداری نمود.

واتساپ