تیغه برف پاک کن هایما

خرید تیغه برف پاک کن هایما

برف‌پاک‌کن‌ها برای داشتن یک دید واضح و ایمن در رانندگی ضروری هستند. خرید برف‌پاک‌کن‌ برای ماشین‌، بیشتر از این است که به راحتی وارد یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو شوید، یک سری تیغه مناسب پیدا کنید و آن را با جفت قدیمی تیغه‌های برف‌پاک‌کن ماشین خود تعویض کنید. این روزها حتی تنوع و گزینه‌های مختلفی در میان تیغه‌های برف‌پاک‌کن وجود دارد. تیغه برف ‌پاک کن ماشین از اجزای مختلفی تشکیل شده است: قسمت اول بازوی برف‌پاک‌کن است. قسمت مهم دیگر در میان اجزای این وسیله، پارو یا همان قسمت لاستیکی است که وظیفه‌ی اصلی برف‌روبی و پاک‌کردن شیشه را انجام می‌دهد و قسمت سوم مربوط به خار تیغه برف‌پاک‌کن است که عامل اتصال دو قسمت بازو و پارو به یک‌دیگر است. خار تیغه برف‌پاک‌کن، یا صاف بوده یا به صورت هوک (چنگک) است. در این مقاله از مستر یدکی قصد داریم به صحبت از قطعات هایما به ویژه تیغه برف پاک کن هایما و ویژگی‌های آن بپردازیم.

مهم‌ترین نکات خرید تیغه برف پاک کن هایما

به طور معمول جنس بیشتر تیغه برف‌پاک‌کن‌ها پلاستیکی است و به مرور زمان، با قرار گرفتن در شرایط دما و نور مختلف محیط، دچار آسیب‌هایی می‌شوند و کیفیت و کارایی خود را از دست خواهند داد. تیغه برف پاک کن هایما، زمانی که نو هستند، هیچ‌گونه شکاف یا ترکی در آن‌ها دیده نمی‌شود و در زمان پاک کردن برف و باران، ردی از خود به جا نمی‌گذارند. کهنه شدن تیغه‌ها به معنی ایجاد شدن ترک و شکاف روی آن‌ها است که این شکاف‌ها محل خوبی برای جمع شدن جرم روی تیغه است. جرم جمع شده روی تیغه است که باعث می‌شود، تیغه‌ی برف‌پاک‌کن به خوبی روی شیشه نچسبد و علاوه‌بر مشکلاتی که در تمیز کردن شیشه به وجود خواهد آمد، در مدت طولانی باعث آسیب‌هایی روی شیشه خواهد شد. برای مثال می‌تواند باعث ایجاد خط‌وخش روی شیشه و در نهایت شکست نور در شب شود. اتفاقی که می‌تواند به راحتی تسلط و تمرکز راننده‌ را از مسیر بگیرد و خطرات زیادی ایجاد کند.

محدوده‌ی قیمت تیغه برف پاک کن هایما

محدوده‌ی قیمتی تیغه برف پاک کن هایما نسبت به تعداد و مناسب شیشه جلو یا عقب بودن آن، متفاوت است اما به طور کلی برای برف‌پاک‌کن‌های شیشه ماشین قیمت‎ها از حدود 200 هزارتومان تا 700 هزارتومان قابل تغییر است. برای مشاهده قیمت تیغه برف پاک کن کلیک کنید.

haima wiper blade

بهترین مارک‌های تیغه برف پاک کن هایما

صدای ناهنجار کشیده‌ شده تیغه‌ی برف‌پاک‌کن روی شیشه‌ی خودرو یکی از معضلاتی است که بیشتر افراد با آن روبرو می‌شوند و این اتفاق ناخوشایندی است که برند‌ها و مارک‌های مختلف برای رفع آن تلاش کرده‌اند. برای رفع این مشکل از فناوری گلیدکس استفاده کرده و توانسته نرمی قابل ملاحظه‌ای در تیغه‌ی اصلی ایجاد کند و سروصدای مزاحم را از بین برده است. در میان برندها و قطعات مختلفی که در ایران وجود دارد، ممکن است محصولات تقلبی و کم کیفیتی پیدا کنید که شما را مجبور به هزینه‌ی دوبرابر می‌کند. یکی دیگر از انتخاب‌های پیش روی شما در مورد بهترین مارک‌های این قطعه، تولیدات اصلی شرکت ایران خودرو است.

نمایندگی فروش تیغه برف پاک کن هایما

اگر به قصد تعویض تیغه برف‌پاک‌کن خودرو خود، تمایل به خرید داشته باشید، برای این کار می‌توانید از دو روش به هدف خود برسید:

  1. خرید حضوری
  2. خرید از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر اینترنتی

بسیاری از افراد در خرید‌های خود ترجیح می‌دهند به صورت سنتی و با مراجعه‌ی به فروشگاه‌های موجود خرید خود را انجام بدهند. اگر شما از این دسته از افراد هستید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های فروش در شهرهای مختلف، خرید خود را انجام دهید. در این میان تعداد دیگری هم هستند که تمایل آن‌ها برای انجام خرید‌های اینترنتی و اعتماد به سایت‌های معتبر و شناخته شده، بیشتر است. خریدهای اینترنتی یک راه بسیار آسان و سریع است که با کمترین زحمت و طی کردن مسافتی، می‌توان به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کرد اما اهمیت بیشتری که وجود دارد اعتبار و اعتماد به فروشگاه انتخابی است. مشاوران مستر یدکی آماده‌اند تا تجربیات فروش خود را در زمینه قطعات خودرو با شما در میان بگذارند و به شما مشتریان گرامی کمک کنند تا با اطمینان خاطر به بررسی محصولات مورد نظر خود بپردازید و با خیالی آسوده قطعه‌ی انتخابی را دریافت کنید. هدف مستر یدکی ایجاد یک خاطره‌ی خوش از خرید اینترنتی است و تمام تلاش خود را در مجموعه‌ مشاوران و پشتیبانان خود انجام می‌دهد تا بتواند نیاز شما به حضور در نقاط مختلف شهر برای خرید قطعات و تیغه برف پاک کن هایما، کم کند.

واتساپ