خرید فیلتر روغن ال 90

ال۹۰ در ایران در سه تیپ E0، E1 و E2 به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. در این میان شرکت پارس خودرو، از سال ۹۱ خودروی «پارس تندر» را که بومی شده ال‌90 است تولید و عرضه نموده و در سال ۱۳۹۶ نیز شرکت ایران خودرو از خودروی «تندر پلاس» که در حقیقت مدل تغییر یافته رنو لوگان 2008 است، پرده برداری کرده است. کیفیت فیلتر روغن ال 90 و روغن موتور تأثیر مستقیمی در کارکرد مناسب موتور K4M خودرو تندر 90 برای فراهم کردن قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار و ثبات کارکردی آن در شتاب‌های بالا، دارد. علاوه بر روغن موتور مناسب باید  فیلتر اتاق ال نود و فیلتر روغن تندر 90 را نیز با دقت انتخاب و به کار گرفت. اگر فیلتر روغن ال 90 نامناسب و بی‌کیفیتی بر روی موتور K4M نصب شود و یا اینکه فیلتر روغن موتور خودرو به موقع تعویض نشود، فشار روغن موتور برای چرخش در موتور و روانکاری آن، کافی نخواهد بود. پایین بودن فشار روغن در هنگامی که موتور در حال تلاش برای دستیابی به قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار است، نتیجه‌ای به غیر از کاهش ضریب کمپرس موتور K4M، خوردگی پیستون‌ها، افزایش استهلاک موتور و در نهایت از بین رفتن موتور نخواهد داشت.

فیلتر روغن ال 90 ارزان

راهنمای خرید فیلتر روغن تندر 90

در خرید فیلتر روغن ال 90 باید به ظرفیت پاکسازی آلودگی‌های روغن داغ و انباشت این ذرات دقت ویژه‌ای به خرج داد. اما می‌بایست احتیاط لازم به عمل آید تا دقت در ظرفیت پاکسازی آلودگی‌های روغن داغ به وسواس تبدیل نشود. حداکثر مقدار جدایش ذرات جامد سبب خواهد شد تا سرعت جریان روغن کاهش یافته و تأثیری منفی بر روی فشار روغن در حال چرخش در موتور داشته باشد. بنابراین انتخاب یک فیلتر که این موارد در آن به صورت بهینه طراحی شده باشد، ضروری است. چنین شرایطی در یک فیلتر با طراحی ساختار فنی بهینه و کیفیت مناسب مواد اولیه، وجود دارد و در دسترس خواهد بود. در چنین فیلترهایی کاغذهای سلولزی با تراکم بالا در ساختار و پوشش فلزی قرار گرفته‌اند که عاری از هر نوع نشتی هستند و به راحتی در جایگاه خود در موتور نصب می‌شوند. صرفه‌جویی ناشی از دیر به دیر تعویض کردن فیلتر روغن تندر 90 نسبت به خسارت‌هایی آسیب‌های جدی که فیلتر کثیف و سرشار از ذرات جامد به موتور K4M وارد می‌کند، کاملا قابل چشم‌پوشی است و اکیدا توصیه می‌شود که روغن و فیلتر روغن تندر 90، همزمان با هم تعویض شوند و روغن موتور تازه تعویض، از درون فیلتر کثیفی که تعویض نشده است، عبور نکند.

بهترین مارک فیلتر روغن ال 90

از رایج ترین و بهترین برند فیلتر روغن ال 90، می‌توان به فیلترهای رنو، ایساکو، سرکان اشاره کرد. فیلترهای رنو فیلترهایی که در سطح جهانی بر روی خودروهای خانواده ال‌90 نصب می‌شوند. این فیلتر روغن ساخت کشور فرانسه است و در ساختار آن از سوپاپ اطمینان استفاده شده است. مدل‌های تقلبی موجود در بازار، بدون سوپاپ هستند و سبب می‌شوند تا در طی چرخش روغن، براده‌های آهن به موتور خودرو صدمه وارد کنند. اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز و تحریم‌های موجود در بازار به سختی و با قیمت بالایی یافت می‌شوند. ایساکو همان برندی هستند که به صورت پیش فرض روی خودرو صفر، نصب می‌شوند. این محصول نیز دارای سوپاپ است. فیلتر روغن تندر 90 تولید شده در شرکت سرکان نیز از فیلترهای با کیفیت و ایرانی مناسب برای موتور K4M تندر 90 می‌باشد. بودجه‌ مورد نیاز برای خرید فیلتر روغن تندر 90 سرکان اقتصادی‌تر و کیفیت، دوام و عملکرد آن چشم‌گیرتر است.

قیمت فیلتر روغن ال 90

در بازار، فیلتر روغن تندر 90 با برند ایساکو، رنو، پرفلکس و سرکان در دسترس هستند. قیمت فیلتر روغن تندر 90 رنو در محدوده قیمتی 15 الی 70 هزار تومان است. در حالی که برای خرید فیلتر روغن تندر 90 با برند ایساکو 18 هزار تومان، پرفلکس 44 هزار تومان و برای برند سرکان 20 هزار تومان، بودجه مورد نیاز است. نا گفته نماند قیمت فیلتر روغن ال 90 که گفته شد مربوط به سالی است که این مقاله تهیه شده است و با نواسانات ارز این قیمت‌ها هم تغییر می‌کنند. به یاد داشته باشید، اگرچه استفاده از فیلتر روغن ارزان قیمت تقلبی در کوتاه مدت صرفه اقتصادی دارند اما چنین فیلترهایی با پتانسیل بالا در افزایش ذرات جامد در روغن موتور در حال جریان، کاهش عمر موتور و آسیب‌دیدگی آن می‌شود. مستریدکی را به عنوان نمایندگی خرید فیلتر روغن تندر 90 به یاد داشته باشید تا اقتصادی‌تر و به صرفه‌تر از خودرو خود نگهداری کنید.

نمایندگی فروش فیلتر روغن ال 90

همانگونه که اشاره شد، به کارگیری فیلتر روغن ال 90 با کیفیت، در دراز مدت ضمن مراقبت از کارکرد مناسب موتور، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری چشمگیری را برای کاربران این خودرو به همراه خواهد داشت. عامل اصلی که مانع عینیت یافتن این امر می‌شود، استفاده از فیلترهای غیر استاندارد و ارزان قیمتی است که به صورت قاچاق و با کیفیتی نامطلوب عرضه می‌شوند. با گسترش خریدهای اینترنتی در سال‌های اخیر، به موازات به وجود آمدن فروشندگانی که عرضه اجناس با کیفیت را احترام به مشتری می‌دانند، فروشگاه‌هایی برای عرضه انواع فیلترهای تقلبی و بی‌کیفیت نیز به وجود آمده‌اند. چنین فیلترهایی نه تنها پاکسازی قابل قبولی ندارند بلکه با واپاشی خود، بر حجم آلودگی‌های جامد روغن موتور داغ در حال چرخش در موتور، خواهند افزود. صاحبان خودروی تندر 90 برای جلوگیری از خریدهای نامطمئن راهکاری هوشمندانه را یافته‌اند. سایت مستر یدکی توانسته است تا اطمینان و اعتبار خوبی را به عنوان یک فروشنده مطمئن برای خرید فیلتر روغن تندر 90 باکیفیت و اصل را کسب کند. این توانمندی در تأمین و ارائه قطعات یدکی و محصولات مصرفی خودرو با کیفیت و اصل، مجموعه مستر یدکی را به همراهی با دارندگان تندر 90 در ایران مبدل ساخته است. از این رو اگر به دنبال تأمین‌کننده‌ای توانمند و معتبر برای خرید فیلتر روغن تندر 90 هستید، مستر یدکی، نمایندگی خرید فیلتر روغن تندر 90 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

واتساپ