خرید فیلتر روغن دانگ فنگ H30 کراس

در هر خودرویی بر روی مسیر سیالات، فیلترهای متعددی قرار می‌گیرند که باعث می‌شود تا عملکرد خودرو بهتر باشد. با توجه به این که روغن مورد استفاده در خودرو ممکن است دارای آلودگی‌هایی باشد، به این صورت که روغن در موتور حرکت می‌کند و باید در هر بار کاملا تصفیه شود. فیلتر روغن دانگ فنگ به صاف‌تر شدن روغن در این خودرو کمک می‌کند. روغن مصرفی خودرو، سبب می‌شود تا استهلاک بین قطعات کمتر شود و از این طریق می‌تواند به عمر طولانی خودرو کمک کند. اگر این روغن دارای مواد زائد و ذرات ریز اضافی باشد، این ذرات، خود باعث آسیب به قطعات مختلف درون خودرو می‌شوند. روغن به عنوان روان کننده در خودرو به کار می‌رود. قطعا روغن‌های مورد استفاده در خودروها به خصوص اگر کیفیت بالایی داشته باشند، به اندازه کافی صاف شده‌اند ولی قطعات خودرو به ذرات در حد 10 تا 20 میکرون نیز حساسیت دارند و به مرور با این ذرات کوچک نیز ساییده می‌شوند. از این رو نیاز به فیلتر در این مورد احساس می‌شود تا کوچکترین ذرات را از روغن جدا کند. روغن برای مدتی طولانی در خودرو می‌ماند و ممکن است براده‌هایی که از موتور جدا می‌شود در آن غوطه‌ور شود. از این رو در برگشت دوباره روغن، فیلتر این مواد را از آن جدا می‌کند. فیلتر روغن دانگ فنگ باید بتواند ذرات بسیار ریز را از روغن جدا کند. صافی روغن جزو قطعات مصرفی خودرو است و باید هر چند وقت یک بار آن را تعویض کرد. هنگامی که پره‌های فیلتر قدرت جذب خود را از دست دادند، فیلتر عملکرد خود را به درستی انجام نمی‌دهد و به مرور خودرو دچار آسیب‌های هزینه‌بر می‌شود. از این رو خرید این محصول باید از مراکز معتبر صورت گیرد تا بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد.

بهترین برندهای فیلتر روغن دانگ فنگ

تولیدکننده‌های زیادی در زمینه فیلتر روغن ماشین در داخل و خارج از کشور کار می‌کنند. احتمالا برندهای نام آشنا زیادی در بازار می‌بینید. برندهای با کیفیت مانند سرکان، اورجینال، ایساکو  جزو برندهایی هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند. این فیلترها درصد جذب مواد زائد بالایی دارند و می‌توان با اطمینان خاطر آن‌ها را بر روی خودروی دانگ فنگ سوار کرد.

قیمت فیلتر روغن دانگ فنگ

فیلتر روغن دانگ فنگ از پره‌های متعددی از جنس سلولز یا الیاف مصنوعی است. این پره‌ها برای افزایش سطح تماس روغن با فیلتر طراحی می‌شوند تا بتوانند مقدار بیشتری مواد زائد موجود در روغن را جذب کنند. با توجه به این که جنس فیلتر از چه نوعی باشد و کیفیت آن چگونه باشد، قیمت‌گذاری روی آن نیز متفاوت است. برندهای زیادی در زمینه فیلتر روغن کار می‌کنند. با توجه به این که فیلتر روغن یک قطعه مصرفی است خرید و فروش آن زیاد است و هر چه برند مطرح‌تر و دارای محصول با کیفیت‌تری باشد، قیمت فیلتر روغن دانگ فنگ با آن برند نیز بیشتر است. البته باید دقت داشته باشید که همیشه قیمت بالا نشان دهنده کیفیت بهتر نیست و باید از برندهایی بهره ببرید که از کیفیت آن‌ها اطمینان دارید. فیلتر روغن خودرو دانگ فنگ در بین برندهای ایرانی و خارجی وجود دارد. قطعا برندهای خارجی قیمت بالاتری دارند. از این رو ممکن است این فیلترها را با توجه به کیفیت و داخلی یا خارجی بودن آن‌ها بین 20 هزار تا حتی 100 هزار تومان در بازار ببینید.

نمایندگی فروش فیلتر روغن دانگ فنگ

هر چند فیلتر روغن جزو قطعاتی است که قیمت مناسبی دارد و ممکن است در هر جایی بتوانید آن را پیدا کنید؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت آن بسیار مهم است. ممکن است برندهای خوبی را در بازار ببینید ولی با توجه به این که نمونه های تقلبی در بازار کم نیستند، خرید از مراکز معتبر اهمیت پیدا می‌کند. نمایندگی‌های رسمی فروش فیلتر روغن دانگ فنگ، بهترین مرکزی است که می‌توانید با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید داشته باشید. در این نمایندگی‌ها، تمام محصولات به صورت اصل و با قیمت واقعی به فروش می‌رسند. از این رو نگرانی از بابت کیفیت محصولات و قیمت آن‌ها ندارید. نمایندگی فیلتر روغن خودور دانگ فنگ مستر یدکی بهترین برندهای روز خارجی و ایرانی را به مشتریان ارائه می‌دهند و از این طریق امکان خرید راحت و با کیفیت را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. برای بررسی فیلتر روغن و تعویض آن می‌توانید از این مراکز معتبر کمک بگیرید تا یک فیلتر مناسب برای خودروی شما مورد استفاده قرار گیرد. همچنین امکان خرید محصولات به صورت غیرمستقیم نیز برای مشتریان فراهم می‌شود. علاوه بر این در نمایندگی‌های مجاز، سایر برندهای ایرانی که کیفیت خوبی دارند نیز ارائه می‌شود تا در صورت نیاز به خرید محصولات با قیمت مناسب‌تر بتوانید از آن‌ها بهره ببرید. فیلترهای با کیفیت نه تنها درصد جذب بالایی دارند بلکه مدت زمان بیشتری می‌توانند بر روی خودروی شما به خوبی کار کنند.

واتساپ