خرید فیلتر روغن سمند

فیلتر روغن سمند، بهترین و مناسب‌ترین فیلتر روغن موتوری است که می‌توان آن را در خودروی سمند مورد استفاده قرار داد؛ چرا که با زیرساخت‌ها و چند و چون نحوه طراحی این خودرو و قطعات به کار رفته در آن سازگار بوده و شما را در حفظ سلامت و دوام عملکرد خودروی سمندتان یاری می‌کند. اما واقعا اساس کار فیلتر روغن موتور سمند چیست که استفاده از آن امری ضروری و لازم است؟ در صورت عدم حضورش در خودرو، چه آسیب هایی موتور خودرو و قطعات آن را تهدید می‌کند؟ انواع مدل‌هایی که می‌توان از فیلتر روغن موتور سمند در بازار مشاهده کرد کدام است و با چه قیمتی می‌توان اقدام به تهیه یکی از این محصولات مهم و ضروری کرد؟ این‌ها بخشی از سوالاتی است که یک دارنده خودروی سمند ممکن است در ذهن خود با آن‌ها مواجه شود. در این مقاله سعی بر آن بود تا به بهترین نحو ممکن پاسخگوی تمام این سوالات باشیم و در نهایت شما را در انتخاب بهترین فیلتر روغن یاری کنیم.

فیلتر روغن سمند ارزان

راهنمای خرید فیلتر روغن سمند

کار دیگری که روغن موتور باید انجام دهد جلوگیری از ایجاد ساییدگی بین قطعات است، اما زمانی که مدتی از عملکرد این روغن در خودرو گذشته باشد، به دلیل وجود ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها در آن، خود به یک رسوب و سایش برای قطعات تبدیل شده و آسیب جدی برای موتور و لوازم جانبی‌اش محسوب می‌شود. لذا قطعه‌ای تحت عنوان فیلتر روغن موتور سمند را در انتهای مسیر حرکت این روغن موتور قرار می‌دهند تا ناخالصی‌ها را از آن گرفته و به عبارتی آن را تصفیه کند. خرید فیلتر روغن سمند با ابعاد و ویژگی‌های موتور و قطعات خودروی سمند سازگار بوده و همچنین به نوعی طراحی شده است که بهترین جوابگوی ناخالصی‌های موجود در روغن موتور سمند باشد. با این تفاسیر بدیهی است که استفاده و تعویض به موقع فیلتر روغن موتور مناسب برای خودروی سمند عملکرد آن را دوام بخشیده و خودروی شما را همیشه سالم و ایمن نگه می‌دارد. از آنجایی که روغن موتور در بین تمام قطعات مهم و کلیدی موتور عبور و مرور دارد، در صورتی که حاوی ناخالصی و رسوب باشد، ذرات موجود در خود را به قطعات چسبانده و سبب بروز جرم‌گرفتگی میان آن‌ها می‌شود. پس نه تنها که دیگر قادر نیست از ساییدگی بین آن‌ها جلوگیری کند بلکه نقش روان کنندگی خود را نیز از دست داده و آسیب جدی به قطعات خودرو وارد می‌کند. فیلتر روغن سمند جلوگیری می‌کند از اینکه مالک خودرو مجبور به پرداخت هزینه‌ای سنگین جهت تعویض و تعمیر چندین قطعه در موتور خودرو شود و به این ترتیب خسارت جدی به او وارد می‌شود. به همین جهت تهیه و خرید فیلتر روغن موتور سمند و تعویض به موقع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت فیلتر روغن سمند

روغن موتور سمند، برای حفظ تمیزی و روان بودن عملکرد قطعات موتور این خودرو در بین آن‌ها تردد داشته و وارد موتور می‌شود. به این ترتیب ذرات ریز و درشت ناشی از دوده و آلودگی‌های داخل موتور و بین قطعات را به خود جذب کرده و آن‌ها را به مرور زمان جا به جا می‌کند. اگر بخواهیم یک بازه قیمتی برای فیلتر روغن موتور سمند در بازار مشخص کنیم باید بگوییم که انواع فیلتر روغن موتور سمند را می‌توان بین مبلغ 18 هزار تومان تا 50 هزار تومان یافته و تهیه کرد. اما این قیمت‌گذاری به موارد بسیاری اعم از برند تولید کننده فیلتر روغن موتور سمند و همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصولی دارد که قصد تهیه آن را دارید.

نمایندگی فروش فیلتر روغن سمند

برای تهیه یک فیلتر روغن موتور مرغوب برای خودروی سمند می‌توانید به نمایندگی‌های فروش معتبر و مجاز لوازم یدکی خودروی سمند مراجعه کنید. البته امروزه با گسترش تکنولوژی و پیدایش هرچه بهتر سهولت کارها برای افراد، فروشگاه‌های اینترنی لوازم یدکی نیز پاسخگوی این نیاز مشتری هستند. یکی از معتبرترین ها فروشگاه‌ اینترنتی مستریدکی نام دارد که یکی از امتیازات آن نسبت به بقیه فروشگاه‌ها و مراکز، اطلاعات دقیق و کلیدی قابل دسترسی است که در اختیار کاربران می‌گذارد. به این ترتیب پس از بررسی طیف گسترده‌ای از محصولات می‌توانید به یک انتخاب مناسب برای خودروی خود بپردازید.

بهترین مارک فیلتر روغن سمند

برند‌های زیادی تولید کننده فیلتر روغن سمند هستند اما اگر بخواهیم برخی از معروف‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرکان
  • ایساکو
  • پرفلکس
  • اورجینال

معمولا پیشنهاد می‌شود که ضمن تعویض روغن موتور خودرو، فیلتر روغن موتور آن را نیز تعویض نمایید. همچنین برای دوام و افزایش طول عمر فیلتر روغن موتور سمند، سعی کنید هرگز چند مدل روغن موتور را با یکدیگر مخلوط نکنید؛ ترکیب شدن ساختار شیمیایی متفاوت این روغن موتور ضمن حرارت بالای موجود در فضای موتور ممکن است آسیب‌های جدی به خودروی شما وارد نماید.

واتساپ