خرید استارت پژو 405

استارت 405 از آن قطعاتی که زود خراب می‌شود و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. بنابراین دیر یا زود نیاز به خرید این قطعه پژو 405 پیدا خواهید کرد. ما در اینجا اطلاعات جامع و کامل در مورد خرید استارت خودرو را در اختیار شما قرار می دهیم تا با خیال آسوده اقدام به خرید کنید و با دید کامل بتوانید خرید خود را انجام دهید. در صورتی که پژو 405 شما در هنگام استارت زدن با مشکلات زیر روبرو باشد باید نسبت به تعویض و خرید استارت خودروی 405 اقدام نمایید. علائم خرابی استارت پژو 405 شامل موارد زیر است:

  • ممکن است خودرو استارت نخورد.
  • سوئیچ باز شده و برق به آمپر رسیده است اما بعد از استارت زدن، موتور خودرو روشن نمی‌شود.
  • سوئیچ باز شده و برق به آمپر رسیده است اما بعد از استارت زدن صدای تیک از موتور به گوش می‌رسد.
  • خودرو گاهی اوقات به راحتی و گاهی اوقات به سختی استارت می‌خورد.
  • بعد از اینکه خودرو روشن می‌شود، استارت با دنده فلایول درگیر است.

راهنمای خرید استارت پژو 405

استارت خودرو وظیفه راه انداختن خودرو و روشن کردن آن را بر عهده دارد. در صورتی که این قطعه از خودرو با مشکل مواجه شود، دیگر روشن نخواهد شد. گاهی اوقات حتی ممکن است مجبور شوید خودرو را هل دهید تا خودرو روشن شود که این کار بسیار خسته کننده است. با خرید استارت خودرو مناسب، خود را از این گونه دردسرها آسوده کنید. نکات مهم هنگام خرید استارت 405 شامل موارد زیر است که توصیه می‌شود به این موارد در هنگام خرید دقت کنید:

  • خرید حتما از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر انجام شود.
  • ظرفیت استارت جدید باید مشابه با ظرفیت استارت قبلی خودرو باشد.
  • اتصالات سیم‌های متصل به استارت مورد بررسی قرار گیرد.
  • جای پیچ‌ها و اتصالات و همچنین چرخ دنده ها در استارت باید با نوع قبلی یکسان باشد.

قیمت استارت 405

محدوده قیمت استارت 405 از 400 هزار تومان الی 480 هزار تومان است. برای تهیه استارت خودروی 405، می توانید به نمایندگی‌‌ها و مراکز فروش مجاز محصولات پژو 405 مراجعه کنید. شما میتوانید در سایت مستر یدکی اطلاعات دقیقی درباره هریک از آن‌‌ها به همراه قیمت‌شان را نیز بررسی کنید تا بهترین و مناسب ‌ترین استارت پژو 405 را برای خودروی خود انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نمایندگی فروش استارت پژو 405

علاوه بر این، یک راه آسان‌تر برای خرید استارت خودرو پژو 405 نیز وجود دارد که شما را از سر درگمی در خواهد آورد و یک خرید آسوده را برای شما ایجاد می‌کند. شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه کنید. علاوه بر آن که می‌توانید انواع برندهای محصول استارت 405 را مشاهده کنید، فروشگاه اینترنتی مستر یدکی به شما کمک می‌کند تا قطعات مربوط به خودرو و سایر لوازم یدکی مورد نیاز خود را از بهترین و مرغوب‌ترین برندها خریداری کنید. با بررسی اطلاعات موجود در این سایت  علاوه بر اینکه می‌توانید اطلاعات خود را بالا ببرید، می‌توانید محصول مورد نیاز خود را نیز از مارک‌های معتبر به صورت آنلاین سفارش دهید.

برای مشاهده قیمت لوازم یدکی پژو 405 در مستر یدکی لینک کنید.

بهترین مارک‌ استارت 405

برخی از بهترین و مرغوب‌ترین مارک‌های استارت که در بازار موجود هستند شامل موارد زیر می‌شود:

  • عظام (استام صنعت)
  • والئو

در صورت خراب شدن استارت خودرو، تعویض و خرید آن را به تعویق نیندازید و خود را از دردسرهای بعدی نجات دهید. استارت 405 جزء مهمترین قطعات ماشین است و در کارایی خودرو اثر بسزایی دارد. بنابراین با اطلاعات دقیق در مورد قطعه مورد نظر، بهترین انتخاب را برای خودروی خود داشته باشید.

واتساپ