خرید دینام 207

دینام پژو 207 یا دینام (Alternator) یا ژنراتور، تولید کننده برق در خودرو است و با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی وظیفه برق رسانی به خودرو و شارژ مجدد باتری را به عهده دارد. در واقع وظیفه تولید بیشترین میزان برق مصرفی به عهده دینام بوده و باتری تنها برای مصارف دیگر نظیر چراغ ها، بخاری، کولر و... کافی است.دینام معمولا به وسیله یک تسمه که به تسمه دینام معروف است به موتور وصل می‌شود و با چرخش خود انرژی مکانیکی مورد نیاز برای تبدیل به انرژی الکتریکی را تولید می‌کند. معمولا خرابی این قطعه با روشن شدن چراغ هشدار قابل تشخیص است. دیر روشن شدن خودرو در زمان استارت زدن، کم نور بودن چراغ های داخل خودرو نیز از دیگر علائم خرابی دینام است. در ادامه به ذکر چگونگی خرید دینام پژو 207 مطالبی را ارائه خواهیم داد.پس از اینکه از خرابی دینام خودروی خود مطمئن شدید، ابتدا باید بدانید که دینام خودروی مربوطه از چه نوع دینام است. دینام خودروی پژو 207 در انواع مختلف در مارک‌ها و آمپرهای منتوع موجود است.

راهنمای خرید دینام پژو 207

شناخت اجزای دینام پژو 207 و نحوه کارکرد آن‌ها مطمئنا اطلاعات زیادی برای خرید نمونه مناسب به ما می‌دهد.  به طور مثال زغال دینام یا آفتامات آن که در صورت خرابی چه آسیبی به دینام وارد می‌کنند، اما نکته هائز اهمیت این است که خرابی هر یک از این موارد باعث پایین آمدن عملکرد دینام می‌شود، و با شدت گرفتن‌شان می‌بایست دینام را تعویض کرد.

قیمت خرید دینام 206

توجه داشته باشد که در بعضی از موارد دیده شده است که که افراد اجزای دینام پژو 207 را تعویض کرده‌اند و به دلایلی دینام را تعویض نکرده‌اند، بنا به تجربه این عمل هزینه‌ی بالاتری برای صاحب خودرو دارد و وی باید چندین باره هزینه باز و بست و تعمیر تک تک اجزای دینام را پرداخت کند. هر نوع خودرو بسته به محفظه موجود براى قرارگیرى قطعات، نوع دینام خاص خود را دارد. نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که حتما محصول خود را از برندها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. استفاده از محصولات غیراستاندارد، ضمن ایجاد افزایش هزینه‌های شما، مشکلاتی در سیستم برق رسانی خودروی شما بوجود خواهند آورد.

قیمت دینام 207

عوامل مختلفی نظیر نوع دینام، شرکت سازنده، نوع خودرو و ... در تعیین قیمت دینام پژو 207 موثرند. شرکت‌های سازنده این محصولات، آن‌ها را با قیمت‌های گوناگونی به بازار عرضه کرده‌اند و به طور کلی قیمت دینام پژو 207 در بازار بین 720 تومان تا 990 هزار تومان متفاوت است.

نمایندگی فروش دینام پژو 207

یک راه سنتی وجود دارد که شما با پرس و جو از فروشگاه‌های لوازم یدکی معتبر در سطح شهر خود با صرف وقت زیاد اقدام به خرید دینام خودروی خود کنید. اما شرکت‌های مختلفی، نمایندگی فروش این قطعات را به عهده دارند که با تحقیق و اطمینان از عملکرد هر کدام از آنها می‌توان خرید راحتی را داشت. از جمله فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت مجازی در شبکه‌ی ملی در حال فعالیت هستند و شما می‌توانید در هر کجا از ایران که هستید با سرچ در آنها بهترین دینام خودروی خود را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی، همه‌ی اطلاعات لازم جهت تشخیص و انتخاب مناسب‌ترین دینام پژو 207 را دارد و شما می‌توانید با مقایسه‌ای منطقی، بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بهترین مارک دینام 207 در بازار

از جمله مارک‌های پر کاربرد و شناخته شده میان مشتریان در بازار برای خودروی پژو 207 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استام صنعت (عظام)
  2. ایساکو
  3. والئو

شرکت‌های ایساکو و عظام هردو مجموعه‌هایی هستند که قطعات را از تولید کننده‌های معتبر تهیه می‌کنند و پس از بسته بندی آن را به بازار عرضه می‌کنند. و به شدت محصولات این شرکت‌ها توسط اهل فن و مکانیک‌ها توصیه شده است. بنابراین در وهله اول، شناخت کامل اجزا و نحوه کار دینام پژو 207 می‌تواند بهترین راهنما برای خرید قطعات خودرو شما باشد تا از گزند سواستفاده‌های احتمالی در امان باشید و در آخر خرید از فروشگاه‌های قابل اعتماد نیز بهترین گزینه برای صرفه جوئی در هزینه‌ها و مراقبت از وسایل نقلیه شماست.

واتساپ