نظافت و نگهداری خودرو

خرید تمیز کننده خودرو

تمیز کننده های خودرو بيشتر شامل محلول هایی ميشوند كه براي هر قسمت از اتومبيل با توجه به نوع جنس آن قسمت از خودرو و موادي كه به آن آسيب نرساند توليد ميشوند. در خرید تمیز کننده خودرو علاوه بر محلول هاي تمیز کننده ميتوانید موارد دیگری شامل دستمال ها و اسفنج ها، جهت پاك و تميز كردن اجزاء مختلف اتومبيل تهیه کنید. تمیز کننده های خودرو

نمایندگی خرید تمیز کننده خودرو

فروشگاه آنلاين مستر يدكي در راستاي ارائه بهترين و با كيفيت ترين تميز كنندهاي اتومبيل و محصولاتي با برندهاي معتبر كه در كشور ايران موجود ميباشند. همچنين شرح اطلاعات كامل درباره محصولات، جهت سهولت در انتخاب و خريد، اقدام به تهيه و فروش محصولات تميزكننده اتومبيل با كيفيت بالا كرده است. برای خرید تمیز کننده خودرو، شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

انواع پاک کننده خودرو

به طور كلي تمیز کننده های خودرو به چندين دسته تقسيم ميشوند. شامل تمیز کننده های داخل كابين، بدنه، تايرها، چراغ ها، داخل موتور (زير درب موتور)، شيشه جلو، شيشه های جانبی، داخل باك، داخل محفظه موتور، داخل رادياتور و تمیز کننده هاي سيستم سوخت رساني. برخی از اين دسته ها داراي پاک کننده خودرو متفاوت و مخصوص به نوع جنس اجزاء مختلف آن قسمت هستند. به طور مثال تمیز کننده داخل كابين به چند دسته تقسیم می شود. شامل تمیز کننده مخصوص جلو داشبورد، رودري ها، نمدي زير سقف، كف كابين، صندلي ها و شيشه ها از داخل تقسيم بندي ميشوند. هر يك از اين دسته ها داراي تمیز کننده هاي مخصوص به خود هستند. قیمت تمیز کننده خودرو با توجه به نوعی که دارد متفاوت خواهد بود. در مورد پاک کننده خودرو مخصوص قسمت هاي بيروني خودرو نيز ميتوان به اسپري تميزكننده مخصوص تايرها، تميزكننده مخصوص چراغ ها و شامپوهاي تميزكننده بدنه اتومبيل و همچنين واكس و پوليش هاي تميز و براق كننده بدنه اتومبيل اشاره كرد. به عنوان مثال اگر اتومبيل شما از تاريخ توليدش بيش از ٣ سال ميگذرد ميتوانيد با استفاده از پوليش بدنه اتومبيل جرمي را كه به مرور زمان تمام سطح بدنه اتومبيل را پوشانده از بين ببريد. در مرحله بعد با استفاده از واكس بدنه براقي را به اتومبيل خود هديه بدهيد و از رنگ شفاف بدنه اتومبيل خود لذت ببريد. همچنين با استفاده از پوليش بدنه شما قادر خواهيد بود سطوح اكسيده و سطوحي را كه دچار هوازدگي شده اند و همينطور خراش ها و سايش هاي ايجادشده احتمالي را از بين ببريد. تمیز کننده داخل خودرو

نحوه استفاده از تمیز کننده های خودرو

براي استفاده از تمیز کننده خودرو مراحل زیر را انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید:

  1. اتومبيل را بشوييد و خشك كنيد .
  2. تمیز کننده ای مانند پوليش را روي يك سطح تميز و خنك و دور از تابش نور مستقيم نور خورشيد قرار دهيد.
  3. با استفاده از يك پد مرطوب و يا حوله پنبه اي و اضافه كردن مقداري از پوليش بر روي آن ، يك قسمت كوچك از سطح اتومبيل را انتخاب و با حركت جلو و عقب بر روي سطح مورد نظر بماليد.
  4. در مرحله آخر تمیز کننده را قبل از خشك شدن بوسيله يك پارچه تميز و خشك به آرامي پاك كنيد و بعد سطوح ديگر را به همين طريق انجام دهيد.

خرید بهترین شیشه شور ماشین از مستر یدکی


بهترین مارک تمیز کننده خودرو

نكته اي كه در انتخاب انواع تمیز کننده هاي اتومبيل بايد به آن توجه داشت، نوع تمیز کننده و موارد استفاده از آن است. با اطلاع از اين موارد ميتوان از آسيب رسيدن به قسمت هاي مختلف اتومبيل جلوگيري كرد. بوسيله اطلاعاتي كه از فروشنده محصول و اطلاعاتي كه بر روي كالا نوشته شده، ميتوان به اين نكات پي برد. از برندهاي معتبر توليد كننده انواع تمیز کننده اتومبيل كه در كشور ايران موجود ميباشند می توان به STP، برند سوناکس، TOTAL، FORMULA 1 اشاره كرد. این برند ها داراي بالاترين سطح كيفيت در بين محصولات ديگر برندها هستند. البته پاک کننده خودرو در انواع ديگري با برندهاي ايراني و چيني و با سطح كيفي متوسط و قيمت مناسبتر نيز در حال رقابت با برندهاي معتبر در ايران ميباشند.

واتساپ