قفل فرمان با کیفیت بالا در بازار خودرو ایران کدام است؟ همگی ما می دانیم امنیت مهم‌ترین چیزی است که باید همیشه به آن توجه داشت. مخصوصا اگر بحث امنیت مربوط به دارایی‌هایی همچون خودرو باشد که گاهی هم وسیله رفاه و آسایش یک خانواده و فرد است و هم گاهی می‌تواند وسیله‌ای برای تأمین زندگی محسوب شود.

قفل فرمان خودرو یک بازدارنده مؤثر و ارزان برای سرقت خودرو است. البته مانند هر دستگاه امنیتی، قفل فرمان غیرقابل‌ شکستن نیست، اما وسیله ساده‌ای است که احتمال دزدیدن خودرو و دشواری انجام این کار را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل است که قفل‌های فرمان به‌عنوان یک عامل بازدارنده بسیار مؤثر هستند و توصیه می‌شود حتماً یک قفل فرمان در خودرو خود داشته باشید.

این مطلب از مستریدکی قرار است درباره خرید قفل فرمان، انواع قفل فرمان و بهترین نوع قفل فرمان صحبت کنیم. اگر مطمئن هستید که به یک قفل مناسب فرمان نیاز دارید و اطلاعاتی درباره خرید و قیمت قفل فرمان ندارید، راهنمای خرید ما را بررسی کنید تا به بهترین گزینه‌های کاربردی برسید.

انواع قفل فرمان

انواع قفل‌های فرمان معمولاً دارای ساختار و طراحی پایه‌ای مشابه هستند. تمامی قفل فرمان‌هایی که در بازار وجود دارند در سه نوع اصلی عصایی، کشویی و رمزدار ساخته می‌شوند. سپس با‌توجه‌ به این سه نوع، مدل‌های مختلف دیگری هم در بازار می‌توانید پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر شما با انواع قفل فرمان، در ادامه از مزایا و معایب هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

قفل فرمان عصایی

قفل فرمان‌های عصایی از جنس فولاد بدنه ساخته شده‌اند، معمولاً روکش pvc روی آنها کار شده است و چند کلید برای امنیت بیشتر قفل در نظر گرفته شده است. تعداد کلید‌ها از دو تا چهار کلید در مدل‌‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. این مدل‌ها امکان اتصال به پدال را هم دارند و می‌توانند قفل فرمان پدال باشند.

قفل فرمان کشویی

مدل قفل فرمان کشویی قفلی است که فقط رو فرمان بسته می‌شود. از نظر وزنی مشابه قفل‌های عصایی است اما باز و بسته کردن آنها آسان‌تر و زمان کوتاه‌تری هم لازم دارد. ازآنجایی‌ که مهمترین ویژگی قفل‌های امنیتی صرف زمان بیشتر برای بازکردن است، می‌توان گفت قفل‌‌های کشویی نسبت به مدل‌های عصایی امنیت کمتری دارند. جنس این قفل‌ها هم مثل مدل‌‌هایی عصایی از فولاد و روکش pvc ساخته شده است.

قفل فرمان رمزدار

نوع سوم قفل‌هایی که برای فرمان خودرو استفاده می‌شود قفل رمزدار است. با وجود جنس فولادی و روکش این قفل که مشابه قفل‌های کشویی و عصایی است، نسبت به دو مدل قبل امنیت بالاتری دارد. قفل فرمان رمزدار مخصوص خودروهای سواری با امنیت و کیفیت بالا است و برای تمام خودروهایی که ایربگ آنها روی فرمان قرار گرفته است گزینه مناسبی است. برای باز و بسته کردن این قفل‌ها باید رمز‌گشایی کرد و نیازی به کلید ندارند که خود این موضوع باعث امنیت بیشتر آن است.

قفل فرمان بیسبال

قفل فرمان‌‌های بیسبالی هم مشابه مدل‌های کشویی، با ظاهری شبیه به چوب بیسبال روی فرمان نصب می‌شوند. معمولاً از جنس فولاد، کلید‌دار و با روکش pvc است.

 نکات مهم در خرید قفل فرمان

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، قفل فرمان‌های موجود در بازار از لحاظ ظاهری و امنیت متفاوت هستند. اولین چیزی که باید هنگام خرید قفل فرمان به آن توجه کنید نوع مناسب خودرو شماست. سعی کنید نوعی را تهیه کنید که هم بتواند امنیت موردنظر شما را تأمین کند و هم استفاده از آن برای شما دردسر ساز نباشد.

اندازه طولی میله فرمان باید متناسب با قطر فرمان یا مدل اتومبیل باشد. بعضی اتومبیل‌ها قطر فرمان بیشتر و بعضی‌های دیگر اندازه قطر فرمان کمتری دارند؛ به همین دلیل مهم است هنگام خرید قفل فرمان به‌اندازه آن و مدل خودرو توجه کنید. جنس قفل و جنس روکش در خرید ابزاری مثل قفل پدال و فرمان بسیار مهم است. معمولاً محصولات با‌دوام‌تر و ایمن‌تر از فولاد ضد برش و روکش‌های نرمی که به فرمان آسیب وارد نمی‌کنند ساخته شده‌اند. همچنین توجه داشته باشید که وزن و استحکام قفل هم نباید نادیده گرفته شود.

قیمت قفل فرمان در بازار

همه موارد مهم در انواع قفل و نکات خرید قفل فرمان را گفتیم؛ اما قیمت قفل فرمان هم موردی است که نباید از آن گذشت. ممکن است قفل فرمان‌های مناسب و باکیفیت گران باشند، اما اگر مطمئن شدید محصولی که در نظر دارید از نظر کیفیت، امنیت و استحکام ارزش خرید دارد، تردید نکنید.

به‌طورکلی تعیین محدوده قیمت قفل‌ فرمان به عوامل متعددی بستگی دارد. جنس بدنه و جنس روکش از جمله این عواملی است که در قیمت نهایی تأثیرگذار است. می‌توانید قفل‌های مختلفی در محدوده قیمت ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان در بازار پیدا کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه‌ای که برای خرید یک قفل خوب و باکیفیت برای فرمان می‌دهید، به‌مراتب کمتر و منطقی‌تر از هزینه‌ای است که ممکن است برای خرید یک خودرو پرداخت کنید! پس بهتر است اگر قصد دارید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، حداقل این کار را برای خرید یک قفل فرمان عالی و مستحکم انجام دهید.

خرید قفل فرمان از فروشگاه مستریدکی

راهنمای کاملی که درباره خرید قفل فرمان با شما به اشتراک گذاشتیم، تمام اطلاعات و نکاتی مهمی که باید درباره خرید بدانید را به شما می‌دهد. احتمالاً بعد از خواندن این راهنما به این فکر می‌کنید که قفل مناسب برای فرمان خودرو خود را باید از کجا تهیه کنید؟

اگر دنبال یک فروشگاه معتبر و قابل‌اعتماد برای خرید اینترنتی می‌گردید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی قفل فرمان از فروشگاه مستر یدکی است. مستر یدکی نمایندگی معتبر فروش اینترنتی انواع قفل و قطعات ایمنی خودرو است. می‌توانید همین حالا که داخل سایت فروشگاه هستید، از میان گزینه‌های مختلفی که در فروشگاه برای شما فراهم شده است، گزینه مناسب خودرو خود را پیدا و مشخصات آن را بررسی کنید.

مستریدکی محصولات دو کارخانه معتبر و شناخته شده لوکوس و گلد را در فروشگاه خود دارد و همه قطعات را با تضمین اصالت کالا به فروش می‌رساند. همچنین می‌توانید با خواندن نظرها و دیدگاه‌هایی که مصرف‌کنندگان قبلی درباره محصول گفته‌اند، از خرید خود مطمئن شوید؛ یا اگر مناسب شرایط شما نبود، در خریدتان تجدیدنظر کنید.

علاوه بر تخفیف‌های مختلفی که بر روی محصولات مستریدکی وجود دارد، همه خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان رایگان است؛ اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، فرصت‌های طلایی مستریدکی را از دست ندهید. می‌توانید با واحد‌های پشتیبانی سایت به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴ - ۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷ - ۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

واتساپ