همه شما می دانید که یک خودرو برای حرکت به سوخت احتیاج دارد زیرا از آن برای تغذیه موتور و در نتیجه به راه افتادن استفاده می کند. گاهی اوقات ناخالصی های بسیار کوچک مانند گرد و غبار و غیره به همراه سوخت وارد موتور شده و بر روی عملکرد آن اثر منفی می گذارد. به همین دلیل تمام خودرو ها به یک صافی مخصوص به خود احتیاج دارند تا از ورود این ذرات معلق و اثر مخربش جلوگیری کنند. به عنوان‌ مثال خودروی پراید به صافی بنزین پراید احتیاج داشته و باقی ماشین ها نیز به همین ترتیب از صافی بنزین خود استفاده می کنند تا مانع ورود آلودگی ها به موتور خودرو شوند. در ادامه به بررسی دقیق تر صافی بنزین پراید پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

محل قرار گیری صافی بنزین کجاست؟

صافی ماشین های مختلف مانند صافی بنزین پراید، ممکن است میان باک بنزین و موتور ماشین قرار گیرد تا خیلی ساده به کار خود بپردازد و بنزین خالصی را به موتور شما انتقال دهد. همچنین لازم به ذکر است که اگر اطمینان ندارید، می توانید مدارک ماشین خود را بررسی کنید تا به پاسخی دقیق و بدون شک برسید.

طول عمر فیلتر ماشین چقدر است؟

به طور کلی فیلتر بنزین نیز مانند فیلتر های دیگر عمل کرده و تمام آلودگی ها را به خود جذب می کند تا وارد موتور ماشین نشوند. به همین دلیل هنگامی که شاهد کثیف شدن بی اندازه آن شدید، زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است. به طور دقیق تر طول عمر آن ها حدود ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر بیان شده بود، اما با گذشت زمان و استفاده از سوخت های خالص تر، می توان تا مسافتی حدود ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر نیز بدون مشکل از آن استفاده کرد و عملکرد قابل قبولی را دریافت کرد. در ادامه قصد داریم دو مورد صافی بنزین پراید را برایتان معرفی کنیم تا انتخاب برایتان ساده تر گردد.

انواع صافی بنزین پراید

1) فیلتر بنزین بهران مدل GB 0603 مناسب پراید انژکتوری

این فیلتر بنزین پراید، با استفاده از کاغذ های ویژه سوختی که تمام استاندارد های سختگیرانه داخلی و جهانی را رعایت کرده اند، تولید گشته تا در نهایت یک صافی با کیفیت بالا را به شما ارائه کند، زیرا در غیر این صورت ممکن است، فیلتر بنزین پراید تقلبی موجب حرکت آب و ناخالصی های دیگر به سمت موتور شما شود و آسیب جدی را به وجود بیاورد. این صافی بنزین پراید با کد فنی GB0603 شناسایی می شود تا راحت تر آن را در میان ‌محصولات دیگر پیدا کنید.

2) فیلتر بنزین خودرو سایپا یدک مناسب پراید انژکتوری

در میان انواع فیلتر بنزین پراید، این مورد با شماره فنی GB 0603 جزو بهترین ها است. از آن جایی که سازنده فیلتر بنزین خودرو سایپا شرکت بهران فیلتر است که یک شرکت ایرانی محسوب می شود، به خوبی با نیاز های انسان ها و ماشین های ایرانی آشنا بوده و محصولی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد. در کل اگر خودروی پراید دارید و به دنبال بهترین فیلتر بنزین پراید هستید، پیشنهاد ما خرید این مدل است.

واتساپ