فیلتر روغن که برای محافظت از موتور شما در برابر آلاینده‌های خطرناک طراحی شده، یک جزء حیاتی است. روغن فیلتر نشده می‌تواند به مرور زمان ذرات سخت و مضر ایجاد کند. مطمئنا شما نمی‌خواهید آن‌ها از روغن قدیمی یا شکسته، عبور نمایند. با مستر یدکی همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره فیلتر روغن ریو را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع فيلتر روغن ريو موجود در بازار ایران

انواع فیلتر روغن ریو از نظر طراحی و روش نصب بر روی موتور خودرو به دو گروه المنتی و پیچی تقسیم می‌شوند.

1. فیلترهای روغن المنتی:

فیلتر روغن المنتی در هنگام خرید به همراه واشر آب‌بندی و قطعات نگه‌دارنده المنت عرضه می‌گردد. در این نوع از فیلترهای روغن، محفظه نگه‌دارنده فیلتر بر روی موتور خودرو نصب شده است. فیلتر نیز داخل آن محفظه قرار می‌گیرد. در زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو ریو فقط لازم است نسبت به تعویض المنت تصفیه روغن و واشر آب‌بندی اقدام شود.

2. فیلترهای روغن پیچی:

در فیلترهای روغن پیچی، المنت اصلی تصفیه روغن در یک مجموعه به همراه بدنه فلزی و سایر قطعات، مونتاژ گردیده است. فیلتر روغن ریو پیچی بر روی پایه تعبیه‌شده درون موتور ماشین، نصب می‌شود. بنابراین در زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای باید نسبت به تعویض کلی آن اقدام گردد.

خرید ارزان فیلتر روغن ریو

برندهای مختلف فيلتر روغن ريو موجود در بازار ایران

انتخاب و خرید برند مناسب فیلتر روغن می‌تواند نقش مهمی در سلامت موتور خودرو داشته باشد. خرید محصولات بی‌کیفیت تولیدشده در کارگاه‌های ناشناخته، ریسک بزرگی است و خطرات مهم جانی و مالی در پی خواهد داشت. خوشبختانه تولیدکنندگان داخلی برندهای مختلف توانسته‌اند بازار داخلی فیلتر روغن را به دست بگیرند و به تولید محصولات با کیفیت مناسب بپردازند. دو شرکت سرکان و بهران که نام‌های آشنایی در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو هستند، به تولید و فروش فيلتر روغن ریو می‌پردازند.

خرید فیلتر روغن سرکان برای ریو

زمان مناسب برای تعویض فیلتر روغن ریو

عدم تعویض فیلتر روغن، آسیب دائمی به موتور شما وارد می‌کند. توصیه می‌شود که فیلتر روغن خود را هر 8000 کیلومتر یا بیشتر تعویض کنید. اما توجه داشته باشید که فقط فیلترهای خاصی با هر خودرو کار می‌کنند. خرید فیلترهای نامناسب می‌تواند باعث نشتی و گاهی اوقات آسیب‌های جبران‌ناپذیر شود. بنابراین قبل از خرید فيلتر روغن ريو حتماً به دفترچه راهنمای خودروی خود مراجعه کنید. در عین حال، می‌توانید با مستر یدکی تماس بگیرید تا شما را در یافتن محصول مورد نیاز وسیله نقلیه خود راهنمایی کنیم.

اکثر مکانیک‌ها موافق هستند که تعویض فیلتر هر بار که ماشین خود را برای تعویض روغن می‌برید، یک کار هوشمندانه می‌باشد. دلیل این امر آن است که موتورها و فیلترهای مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فیلتر کردن ذرات بسیار کارآمد باشند. در نتیجه، خود فیلترها سریع‌ آلوده می‌شوند. بنابراین خرید فیلتر روغن ریو به صورت دوره‌ای و منظم می‌تواند نقش مهمی در سلامت خودروی شما بازی کند.

فروش اینترنتی فیلتر روغن ریو

قیمت فيلتر روغن ريو

خوشبختانه قیمت فيلتر روغن ريو ساخت داخل بسیار پایین می‌باشد و تعویض منظم و دوره‌ای آن همراه با تعویض روغن‌موتور، به‌صرفه است. فیلترهای روغن تولید داخل توانسته‌اند نیاز کشور را تأمین کنند و ما را از واردات این محصول پرمصرف بی‌نیاز سازند. با خرید محصولات یدکی خود از ما نسبت به قیمت و کیفیت محصول دریافتی خود اطمینان کامل داشته باشید.

خرید اینترنتی فيلتر روغن ريو

اکثر دارندگان خودرو می‌دانند که باید روغن خود را به طور منظم و بین 4000 تا 9000 کیلومتر تعویض کنند. اما تعداد کمی از رانندگان می‌دانند که یک فیلتر روغن نیز در ماشین آن‌ها وجود دارد که آن هم هر از چند گاهی نیازمند تعویض است. تعویض شدن این قطعه مصرفی، بسیار مهم می‌باشد. زیرا کثیفی و آلودگی را از موتور شما دور می‌کند و از گرفتگی و رسوب آن‌ها در موتور خودروی شما جلوگیری می‌نماید.

خرید اینترنتی فيلتر روغن ريو از فروشگاه اینترنتی مستر یدکی بسیار آسان است. شما عزیزان می‌توانید بعد از سفارش و دریافت محصول درب منزل یا محل کار خود، وجه آن را پرداخت کنید. از بابت دریافت محصول باکیفیت و اصل مطمئن باشید. زیرا شعار ما ارائه بهترین محصولات با قیمتی واقعی و منصفانه است.

واتساپ