فیلتر روغن کوییک

فیلتر روغن کوییک قطعه‌ ای مفید جهت تصفیه روغن در موتورهای احتراق داخلی خودرو است. جهت درک اهمیت این قطعه بهتر است ابتدا نقش روغن را در موتور خودرو بدانید. به طور کلی روغن در موتورهای احتراق داخلی وظیفه روانکاری، خنک کاری و جمع آوری مداوم آلاینده‌ ها از سطح اجزای موتور را بر عهده دارد.

علاوه بر این وظایف انواع فیلتر روغن کوییک در راستای حفظ عملکرد روغن موتور صورت گرفته و به شرح زیر است:

کمک به تصفیه روغن موتور و حفظ سلامت قطعات

حفظ تمیزی و نگهداری از خلوص روغن موتورافزایش راندمان موتور

افزایش کارایی روغن و طول عمر آن

پیشگیری از رسوب ذرات در مسیر روغن

تمیز کردن روغن موتور و باز نگه داشتن مدار آن

حفظ حجم مناسب روغن موتور

حفظ فشار روغن در شرایط مطلوب موتور

انواع فیلتر روغن کوییک

طبقه بندی فیلتر روغن کوییک بر اساس عملکرد و متریال متفاوت است. این فیلتر بر اساس عملکرد به دسته‌ های زیر تقسیم شده‌ اند:

فیلترهای مغناطیسی 

فیلترهای گریز از مرکز

فیلتر روغن معمولی

فیلتر روغن محفظه حرارتی

فیلتر روغن ثانویه

فیلتر روغن جریان کامل

همچنین این فیلترها بر اساس متریال به سه بخش فیلتر سلولزی، فیلتر فلزی و فیلتر مصنوعی طبقه بندی شده‌ اند. به همین دلیل لازم است قبل از خرید فیلتر روغن کوییک نوع فیلتر مورد نظر خود را با توجه به نوع خودرو انتخاب و سپس اقدام به خرید کنید.

برندهای مختلف برای فیلتر روغن کوییک

یکی از بهترین و محبوب‌ ترین برندهای مختلف فیلتر روغن کوییک، برند سرکان بوده که جزء اولین تولید کنندگان فیلتر روغن است. این شرکت با تولید فیلترهایی با کیفیت بسیار بالا سبب شده است تا همه کسانی که به سلامت موتور خودرو خود اهمیت می‌ دهند جهت تعویض فیلتر روغن خودرو خود از محصولات این شرکت استفاده کنند.

قیمت فیلتر روغن کوییک

عوامل مختلفی نظیر نوع فیلتر، نوع خودرو و برند فیلتر در قیمت فیلتر روغن کوییک اثرگذار هستند. نکته مهمی که باید در هنگام خرید فیلتر روغن برای خودرو خود در نظر بگیرید توجه به نوع فیلتر و هماهنگی آن با سیستم عملکردی خودرو شما است.

امروزه در فروشگاه‌ های لوازم یدکی فروش فیلتر روغن کوییک به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌ شود. بنابراین در ارتباط با فیلتر روغن خودروی کوییک توجه به این نکته ضروری است که قیمت بالا همیشه به معنای کیفیت بالا نیست و لازم است تا قبل از خرید از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

خرید اینترنتی فیلتر روغن کوییک در فروشگاه مستریدکی

خرید اینترنتی فیلتر روغن کوییک یکی از بهترین روش‌ های آسان خرید فیلتر روغن است. در این روش کافی است فیلتر روغن کوییک مورد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش آن کنید. با این روش می‌ توانید محصول مد نظر خود را در کمترین زمان ممکن بدون صرف هزینه بیشتر درب منزل دریافت کنید.

واتساپ