تیغه برف پاک کن کوییک

در خودروهای اولیه وسیله‌ای برای تمیز کردن شیشه وجود نداشت و در صورت بارندگی بایستی راننده از خودرو خارج می‌شد و شیشه را به طور دستی تمیز می‌کرد. اولین بار ایده تولید برف پاک کن به ذهن یک خانم آمریکایی به نام مری اندرسون رسید. امروزه این قطعه از مهم‌ترین لوازم مصرفی خودرو به حساب می‌آید. از تیغه برف پاک‌ کن کوییک برای تمیز نگه داشتن سطح شیشه و زدودن برف و باران از آن استفاده می‌شود.

برف پاک‌ کن وسیله‌ای با یک موتور الکتریکی برای به حرکت در آوردن تیغه برف پا‌ک‌ کن بر روی شیشه عقب یا جلو است. از اجزای مهم آن می‌توان به بازوی برف پاک کن، اتصالات، خم‌کننده فنری، تیغه لاستیکی و اسپویلر (بادگیر در سرعت‌های بالا) اشاره کرد. هنگام خرید تیغه برف پاک‌ کن کوییک با توجه به جنس بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

زمان تعویض تیغه برف پاک کن کوییک

نمی‌توان زمان دقیقی برای تعویض این قطعه تعیین کرد. با توجه به میزان مراقبت و شرایط آب و هوایی باید نسبت به تعویض به موقع آن اقدام کرد. به طور مثال اگر شما در مناطق پر بارش و سردسیر زندگی می‌کنید، باید زودتر تیغه برف پاک کن کوییک که در دسته لوازم یدکی کوییک مصرفی است را تعویض کنید. البته ما به همه رانندگان توصیه می‌کنیم که با توجه به قیمت پایین این قطعه مصرفی، سالی یکبار پیش از شروع فصل بارندگی نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

خرید تیغه برف پاک کن کوییک

نکات مهم در افزایش طول عمر تیغه برف پاک کن کوییک

برای حفظ و نگهداری تیغه برف پاک کن کوییک باید اصول ذیل را رعایت کرد:

  • تا جایی که می‌توانید خودرو خود را در سایه پارک کنید. تابش مستقیم خورشید باعث از بین رفتن حالت لاستیکی و نرم تیغه برف پاک کن می‌شود.
  • به هیچ عنوان از برف پاک کن روی سطح خشک استفاده نکنید و همیشه همراه با آب از آن استفاده کنید.
  • از برف پاک کن برای پاک کردن یخ از روی شیشه استفاده نکنید. این کار موجب پارگی لاستیک تیغه برف پاک کن می‌شود.
  • در روزهای برفی تیغه برف پاک کن خود را بالا داده و با فاصله از شیشه قرار دهید تا دچار یخ‌زدگی نشود.
  • تیغه برف‌ پاک کن را به طور مستمر و مداوم تمیز کنید.

انواع تیغه برف پاک‌ کن کوییک

از جنس‌های مختلفی در تولید و فروش تیغه برف پاک کن کوییک استفاده می‌شود:

  • تیغه برف پاک کن معمولی (فابریکی):

همانطور که از اسم این تیغه‌ها مشخص است برف پاک کن‌های اولیه‌ای هستند که کارخانه بر روی ماشین‌ها نصب می‌کند. جنس آنها از فلز است و تیغه‌ای از پلاستیک فشرده دارند.

فروش تیغه برف پاک کن کوییک

  • تیغه برف پاک کن هیبریدی:

بدنه این تیغه‌ها از فلز و تیغه آن از پلاستیک فشرده است با این تفاوت که پلاستیک آن بسیار نرم و مطابق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است. این برف پاک کن بدون صدا شیشه را از کوچک‌ترین آلودگی‌ها نیز پاک می‌کند. بر عکس مدل معمولی آسیبی به شیشه نمی‌رساند و عمر مفید بیشتری دارد. قیمت آن نسبت به مدل معمولی بیشتر است. نام دیگر آن برف پاک کن برف گیردار است.

  • تیغه برف پاک کن ژله‌ای:

این برف پاک کن از جنس پلاستیک ژله‌ای ساخته شده است و بدنه بسیار مقاومی دارد.  با ظاهر انعطاف‌پذیر خود شیشه را به طور کامل تمیز می‌کند. این برف پاک کن‌ها با توجه به کیفیت مواد اولیه طول عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارند. نام دیگر آنها برف پاک کن تخت است.

برندهای مختلف تیغه برف پاک‌کن کوییک

در صورتی که می‌خواهید یک تیغه برف پاک کن داخلی خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما تیغه برف پاک کن اتحاد موتور (EMCO) است. همچنین می‌توانید تیغه برف پاک کن بوش (BOSCH) و مکس  (MAX) ساخت کشور چین را نیز انتخاب نمایید. فروشگاه مستر یدکی کیفیت محصولات فوق را تضمین می‌کند.

لیست قیمت تیغه برف پاک‌کن کوییک

لیست قیمت تیغه برف‌ پاک کن کوییک در جدول زیر برای اطلاع شما مشتریان عزیز فروشگاه مستر یدکی قرار گرفته است:

توضیحات

شرکت سازنده

قیمت (تومان)

تیغه برف پاک کن جلو امکو مناسب کوییک

اتحاد موتور (ایران)

82000

تیغه برف پاک کن بوش مناسب کوییک جلو چپ

بوش (چین)

108000

تیغه برف پاک کن بوش مناسب کوییک جلو راست

بوش (چین)

108000

تیغه برف پاک کن مکس مدل هیبریدی مناسب کوییک جلو چپ

مکس (چین)

138000

تیغه برف پاک کن مکس مدل هیبریدی مناسب کوییک جلو راست

مکس (چین)

138000

خرید اینترنتی تیغه برف پاک‌کن کوییک در فروشگاه مستر یدکی

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی افتخار ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات مصرفی انواع خودرو مانند تیغه برف پاک کن کوییک است. شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت فروشگاه مستر یدکی به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید و پس از خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن کوییک از خدماتی مانند ارسال سریع و رایگان با پست پیشتاز، ضمانت 7 روزه بازگشت کالا، تضمین اصالت کالا، پرداخت در محل و مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

واتساپ