شمع به قطعه ای از خودرو گفته می‌ شود که از عایق چینی، واشر و الکترود ساخته شده است و سبب ایجاد جرقه در محفظه احتراق خودرو می‌ شود. در واقع اینگونه می‌ توان گفت که شمع خودرو را در قسمت بالایی سیلندر خودرو قرار می‌ دهند. این قطعه با دریافت جریان برق با ولتاژ بالا و ایجاد جرقه سبب انفجار بخار بنزین شده و به حرکت درآمدن خودرو می‌ شود. شمع کوییک نیز به همین صورت عمل می‌ کند و سبب ایجاد جرقه و حرکت خودرو کوییک می‌ شود. 

به منظور خرید بهترین شمع برای کوییک ادامه این مطلب را مطالعه فرموده و اطلاعات مفیدی را در رابطه با این محصول کسب نمایید.

انواع شمع کوییک

خودرو کوییک دارای انواع شمع‌ های مختلفی در بازار است و براساس کارایی که دارند، قیمت گذاری می‌ شوند. این شمع‌ ها بر اساس نوع مواد اولیه به کار رفته در آن‌ ها، کارایی و خدماتی که ارائه می‌ دهند در طبقه‌ های مختلفی قرار می‌ گیرند و مصرف کنندگان نیز بر اساس معیار خود هنگام خرید شمع مناسب کوییک، محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌ کنند. ما در ادامه برای انتخاب راحت‌ تر شما ضمن خرید، برخی از شمع‌ های پرکاربرد کوییک را بررسی کرده ایم:

شمع سرد کوییک

شمع سرد کوییک نسبت به سایر شمع‌ های مخصوص این خودرو پایه ی کوتاه تری داشته و گرما را با سرعت بیشتری نسبت به سایرین منتقل می‌ کند. این شمع برای موتورهایی که معمولا دمای بالایی دارند، مناسب است؛ زیرا در مرحله اول به دلیل داشتن پایه کوتاه کمتر در معرض دمای حاصل از سوختن قرار دارند و همچنین گرما را بهتر کاهش می‌ دهد.

شمع گرم کوییک

شمع گرم کوییک برخلاف نوع سرد آن پایه بلندتری داشته و گرما را با سرعت کمتری منتقل می‌ کند. از این شمع‌ ها برای موتورهایی با دمای کمتر استفاده می‌ شود؛ زیرا پایه بلند آن‌ ها در صورت برخورد با حرارت آسیب نخواهد دید و همچنین از ایجاد رسوبات اضافی بر روی الکترودهای خود نیز جلوگیری می‌ کند.

شمع نیمه گرم کوییک

شمع نیمه گرم کوییک محصولی بین شمع سرد و شمع گرم است. در واقع این محصول پایه بلندتری نسبت به شمع سرد داشته و حرارت را با سرعت کمتری منتقل می‌ کند. از این نوع شمع معمولا برای ماشین‌ هایی با درجه حرارت موتور متوسط استفاده می‌ شود.

شمع ایریدیوم کوییک

شمع ایریدیوم کوییک یکی از بهترین شمع‌ های خودرو کوییک در بازار است که از دو نوع آلیاژ ساخته شده است. آلیاژ مثبت آن از جنس ایریدیوم و آلیاژ منفی آن از جنس پلاتین است. این دو آلیاژ در کنار هم سبب ایجاد جرقه مناسب برای انفجار بخار بنزین در محفظه احتراق خودرو می‌ شود. این شمع نسب به شمع‌ های دیگر به دلیل نداشتن کیفیت ساخت از ماندگاری بالایی برخوردار است.

شمع پلاتین کوییک

این نوع شمع نسبت به شمع قبلی کمی کارایی پایین‌ تری دارد؛ اما همچنان جزء قطعات پرفروش در بازار محسوب می‌ شود. این قطعه برای موتور هایی که در دور بالا دمای زیادی دارند استفاده می‌ شود، زیرا در دمای بالا ممکن است جرقه ایجاد شده سبب انفجار بخار بنزین نشود.

برندهای مختلف برای شمع کوییک

این شمع به دلیل پرطرفدار بودن ماشین کوییک، در برندها و کارایی‌ های مختلفی تولید و عرضه می‌ شود. این برندها شمع کوییک را با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در آن و کیفیتی که دارد، قیمت گذاری کرده و به بازار معرفی می‌ کنند. مستر یدکی برای آرامش شما ضمن خرید بهترین برندهای موجود در بازار را برای شما فراهم کرده است. در ادامه بهترین برندهای شمع کوییک را مشاهده می‌ کنید.

برند NGK برای شمع کوییک

برند ان جی کی یکی از محبوب‌ ترین برند های تولیدات شمع خودرو در جهان است. این برند ساخت کشور ژاپن بوده و با تولید محصولات متنوع از نظر کیفیت و کارایی بخش عظیمی از بازار شمع خودرو را در اختیار دارند. شما با خرید شمع کوییک NGK دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت و ماندگاری محصول باشید؛ زیرا این شرکت تمامی تولیدات خود را با ضمانت و گارانتی به دست مصرف کنندگان می‌ رساند.

برند BOSCH برای شمع کوییک

برند بوش از دیگر برند های مطرح و موفق در حوزه تولیدات قطعات خودرو بوده و برای کشور آلمان می‌ باشد. شمع کوییک بوش، به دلیل طراحی خاص و مواد اولیه اصل و اورجینال یکی از بهترین گزینه‌ ها برای خرید شمع کوییک به حساب می‌آید. پیشنهاد مستر یدکی به شما این است که اگر قصد خرید شمع برای خودرو کوییک خود را دارید، از شمع موتور دو پلاتین استفاده کنید تا محصولی با کیفیت و کارایی بالا تهیه کنید.

 برند DENSO برای شمع کوییک

دنسو یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که در عرصه تولیدات قطعات خودرو به صورت حرفه ای فعالیت می‌ کند. شرکت دنسو در ساخت شمع خودرو بسیار موفق عمل کرده و دارای کارنامه درخشانی است. شمع کوییک دنسو جز محصولات ماندگار و با کیفیت بالا است. فقط حتما هنگام خرید از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل فرمایید.

قیمت شمع کوییک

قیمت شمع کوییک به دلیل نوسانات قیمت دلار در بازار بسیار متغیر بوده و از مقدار ثابتی برخوردار نمی‌ باشد. علاوه بر این نوع فلز به کار رفته در شمع،  کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت شمع ماشین کوییک می‌ گذارد. البته توجه کنید که هنگام خرید هرگز کیفیت را قربانی هزینه کمتر نکنید، زیرا اگر شما یک شمع کوییک بی کیفیت را با قیمت پایین تهیه کنید، به احتمال زیاد خیلی زود مجبور به تعویض آن خواهید شد.

خرید شمع کوییک از فروشگاه مستر یدکی

برای خرید شمع کوییک روش‌ های زیادی وجود دارند که شما می‌ توانید با استفاده از آن برای خرید اقدام کنید. یکی از بهترین و راحت‌ ترین روش خرید شمع فابریک کوییک، سفارش آنلاین این محصول است. شما با مراجعه به بخش مربوط به این محصول در سایت مستر یدکی، می‌ توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر در ارتباط با این محصول سوالی دارید، می‌ توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان هنگام خرید بهره مند شوید.

واتساپ