صافی بنزین ساندرو باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ خودرو همیشه یکی از وسایل رفاهی زندگی بوده؛ در مواردی هم این وسیله رفاهی به یک وسیله ضروری برای زندگی تبدیل شده است. اگر نگاه رفاهی به استفاده از خودرو را کنار بگذاریم، وقتی دید ضرورت زندگی پیدا کند، دیگر ظاهر خودرو چیزی نیست که اولویت داشته باشد.

بلکه آن چیزی که مهم است، عملکرد، فنی و سلامت خودرو است. شاید افراد زیادی درباره ظاهر ساندرو نظر مثبتی نداشته باشند اما این خودرو ثابت کرده است که می‌تواند به‌عنوان یک خودرو اقتصادی، توانایی حرکتی و ایمنی متوسط روبه خوب داشته باشد. ساندرو، فرزند بی‌ادعا و نجیب رنو است که ویژگی‌های قابل‌قبول آن باعث شده تا یک محصول پرفروش و پرمصرف در ایران باشد.

مهم‌ترین چیزی که ساندرو را میان دیگر خودروهای موجود در بازار محبوب کرده، کیفیت ساخت بالا و استهلاک پایین خودرو است. این دو ویژگی باعث می‌شود هزینه نگهداری خودرو در طولانی‌مدت، بسیار به‌صرفه و معقول باشد. با‌این‌حال، هنوز هم هزینه‌ها و لوازم‌یدکی‌های مختلفی برای خودرو ساندرو در بازار وجود دارد که به هر دلیلی لازم می‌شود آنها را تعمیر یا تعویض کنید. صافی بنزین ساندرو یکی از وسایلی است که ممکن است خرید آن ضروری شود.

انواع صافی بنزین ساندرو

بدون شک می‌دانید که بنزین یکی از ضروریات برای حرکت خودرو است. بیشتر خودروها بدون بنزین حتی نمی‌توانند ۱۰ سانتی‌متر هم جابه‌جا شوند. از طرفی، صافی بنزین چیزی است که باید به‌صورت دوره‌ای آن را کنترل کرد و از سلامت آن مطمئن بود. برای تعویض صافی بنزین، توصیه می‌شود هرچند کیلومتر نشانه‌ها و هشدارهایی که می‌تواند علائم کاهش عملکرد درست صافی بنزین باشد را بررسی کنید. اما قبل از صحبت درباره این نشانه‌ها، بد نیست نگاهی به کاربرد اصلی صافی بنزین در خودرو داشته باشیم.

همان‌طور که اشاره کردیم، خودروهای بنزینی برای حرکت نیاز به بنزین دارند، اما اگر ناخالصی‌های مختلفی مثل زنگ‌زدگی، تراشه‌های مختلف، ضایعات یا سایر ذرات آلاینده و ... وارد بنزین شوند، عملکرد درست خودرو را دچار مشکل می‌کنند. این آلودگی‌ها می‌توانند روی انژکتورها، پمپ سوخت و حتی موتور خودرو اثر منفی بگذارند. صافی بنزین پلاستیکی یا فلزی یک محفظه ساده است که اطراف فیلتر تصفیه قرار می‌گیرد و از ورود آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند.

انواع صافی بنزین شامل موارد زیر است:

  • فیلتر سوخت فلزی
  • فیلتر سوخت پلاستیکی
  • فیلتر سوخت کارتریجی

فیلتر بنزین در اصل بین مخزن سوخت و موتور قرار دارد. جالب است بدانید که برخی از خودروها، مثل خودروهایی که ساخت کشور آلمان هستند، صافی بنزین را در زیر صندلی عقب راننده و کنار پمپ‌بنزین خودرو قرار می‌دهند. حتی ممکن است خودروهایی را هم پیدا کنید که سازندگان صافی بنزین را در جایی دیگری از خودرو تعبیه کرده‌اند.

در چنین شرایطی، اگر نیاز به تعویض یا تعمیر فیلتر داشتید، از دفترچه راهنمای خودرو استفاده کنید تا بتوانید جای دقیق آن را پیدا کنید. ازآنجایی‌که ساندرو هم تولید کشور آلمان است، صافی بنزین ساندرو را در قسمت‌هایی که از آنها صحبت کردیم جست‌وجو کنید.

قیمت صافی بنزین ساندرو

قیمت صافی بنزین ساندرو هم مثل همه ابزارها و لوازم‌یدکی‌هایی که در بازار وجود دارد ممکن است در یک بازه مشخصی متغیر باشد. اصلی‌ترین چیزی که تعیین‌کننده کیفیت صافی بنزین ساندرو است، برند سازنده و مواد اولیه‌ای است که برای ساخت فیلتر استفاده شده است.

معمولاً می‌توانید قیمت صافی بنزین ساندرو را در بازه قیمتی ۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار پیدا کنید. مدل فیلتر، کیفیت فیلتر و اصل و تقلبی بودن فیلتر چیزی است که مشخص می‌کند صافی بنزین ساندرو ۳۰ هزارتومانی با صافی بنزین ساندرو ۱۵۰ تومانی چه تفاوت‌هایی دارد و چرا این تفاوت باعث تغییر قیمت شده است.

خرید صافی بنزین ساندرو از مستریدکی

اگر می‌خواهید بهترین، باکیفیت‌ترین صافی بنزین ساندرو را با قیمت مناسب در بازار پیدا کنید، سری به فروشگاه مستر یدکی بزنید. مستریدکی نمایندگی لوازم‌یدکی ساندرو است و تلاش می‌کند با حذف واسطه‌های مختلف، باکیفیت‌ترین قطعات را با بهترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان برساند. همان قطعه‌ای که در بازار آزاد ممکن است با ۴ برابر قیمت پیدا کنید، با خرید از مستریدکی قیمت واقعی آن را پرداخت می‌کنید.

همچنین می‌توانید از امکانات و ویژگی‌هایی مثل انتخاب راه‌های پرداخت، عودت کالا، تخفیف‌های مختلف، مشخص کردم شرایط ارسال و ... هم استفاده کنید تا خریدی امن، مطمئن و آسان‌تر از همیشه داشته باشید. اگر به پشتیبانی و مشورت با مشاوران این حوزه، در خصوص خرید قطعات موردنظر برای خودرو خود نیاز داشته باشید هم می‌توانید با راه‌های ارتباطی مستر یدکی به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴ - ۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷ -۰۲۱ در ارتباط باشید. ما در فروشگاه مستر یدکی منتظر شما هستیم.

واتساپ