تیغه برف پاک کن ساندرو

تیغه برف پاک کن ساندرو

تیغه برف پاک کن خودرو برای پاک کردن سطح شیشه به ویژه در روزهای بارانی اهمیت بسیاری دارد. بر همین اساس اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد نمی‌ تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و در دید راننده اختلال ایجاد می‌ کند. علاوه بر این، تیغه برف پاک کن ساندرو در صورت استاندارد نبودن و عدم کیفیت مناسب می‌ تواند صدای زیادی داشته باشد و حتی سبب به وجود آمدن خط و خش روی شیشه خودرو گردد.

در خرید تیغه برف پاک کن ساندرو برای اینکه بتوانید تیغه خوبی را برای خودروی خود تهیه کنید حتما به میزان کیفیت آن توجه داشته باشید تا بهترین عملکرد و کارایی را در اختیارتان قرار دهد. به عنوان مثال داشتن لایه‌ای از کربن روی برف پاک کن می‌ تواند در جمع کردن آب روی شیشه تاثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه با مستریدکی همراه باشید تا این تیغه‌ ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

انواع تیغه برف پاک کن ساندرو

تیغه برف پاک کن ساندرو دارای انواع مختلفی است که برای قسمت‌ های جلو و عقب خودرو تولید می‌ شود. اگر بخواهیم این تیغه‌ ها را دسته‌ بندی کنیم می‌ توانیم آن‌ ها را در سه دسته فابریک یا ژله ای ، هیبریدی جای دهیم. به طور کلی انواع تیغه برف پاک کن ساندرو عبارت است از:

تیغه برف پاک کن مکس MAX مناسب رنو ساندرو

این تیغه در شرکت MAX با سایز 20 اینچ یا  500mmتولید می‌گردد و مناسب خودروهای ساندرو 1600 دنده‌ای و اتوماتیک می‌باشد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، کارایی و کیفیت این تیغه بر کسی پوشیده نیست.

تیغه برف پاک کن جلو ایساکو مدل 04701030 مناسب رنو ساندرو

این تیغه ساخت کشور ایران بوده و برای شیشه جلو خودروی ساندرو از آن استفاده می‌ شود. این تیغه با عملکرد خوبی که دارد بدون اینکه ردی از آب را روی شیشه باقی بگذارد به سرعت آن را تمیز می‌ کند.

تیغه برف پاک کن عقب مکس MAX مناسب رنو ساندرو

اگر به دنبال تیغه برف پاک کن ساندرو برای شیشه عقب خودرو با عمر طولانی هستید این تیغه می‌ تواند گزینه مناسبی باشد. تیغه برف پاک کن MAX در اندازه 400 میلی‌ متری در کشور چین تولید شده است.

تیغه برف پاک کن 20 مکس MAX مدل هیبریدی مناسب رنو ساندرو

تیغه هیبریدی MAX علاوه بر نصب آسان و سریع در ایجاد دید کافی و امنیت برای رانندگان در روزهای برفی و بارانی شهرت دارد. این تیغه از قابلیت جلوگیری از خش افتادن روی شیشه خودرو نیز برخوردار است.

تیغه برف پاک کن 20 بوش BOSCH مناسب رنو ساندرو

تیغه برف پاک کن ساندرو بوش با داشتن یک لایه کربن به قدری نرم است که حتی با کشیده شدن روی شیشه خشک صدایی از آن به گوش نمی‌رسد و علاوه بر این خط و خش روی شیشه ایجاد نمی‌ کند. تمیز کردن سطح شیشه با سرعت بالا و عدم ایجاد اختلال در دید راننده را می‌ توان از ویژگی‌ های فوق‌ العاده این محصول و برگ برنده‌ ای برای فروش تیغه برف پاک کن ساندرو دانست.

تیغه برف پاک کن جلو امکو مناسب رنو ساندرو

این تیغه برف پاک کن با نصب بر روی شیشه جلو ساندرو علاوه بر بهبود دید جلو، صدای بسیار کمی نیز ایجاد می‌کند. به علاوه این تیغه دارای کیفیتی مناسب و عمری طولانی است و به‌ راحتی می‌ توانید آن را بر روی شیشه خودروی خود نصب کنید.

برندهای مختلف برای تیغه برف پاک کن ساندرو

تیغه برف پاک کن ساندرو با برندهای مختلفی از کشور های متفاوت راهی بازار شده است. این تیغه در ایران با برندهای معروفی همچون ایساکو، EMCO و لنزو به تولید رسیده و به بازار عرضه می‌گردد. کیفیت بالای محصولات سبب شده است تا شرکت‌ ها در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر قرار گیرند. از دیگر برندهای مختلف تیغه برف پاک کن ساندرو می‌ توان به برند ساما وایپر بلید، تسنیلا، لایت استار، والئو، عظام و سایپا اشاره کرد که جزو تولیدکنندگان محبوب دسته‌ بندی می‌ شوند.

قیمت تیغه برف پاک کن ساندرو

از آنجا که انواع مختلفی از تیغه برف پاک کن ساندرو در بازار وجود دارد کیفیت و جنس هر کدام می‌ تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد. به عنوان نمونه قیمت تیغه برف پاک کن  ساندرو ژله‌ای (سیلیکونی) در مقایسه با برف پاک کن معمولی که از جنس پلاستیکی است بالاتر می‌ باشد.

علاوه بر این کیفیت جنس لبه تیغه و همینطور برخورداری یا عدم برخورداری از منافذی برای پاشیدن آب بر روی شیشه نیز عواملی هستند که بر روی قیمت تیغه برف پاک کن تاثیر می‌ گذارند.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن ساندرو در فروشگاه مستریدکی

با توجه به موارد ذکر شده می‌ توانید به راحتی با جستجو در سایت مستریدکی برف پاک کن ساندرو محبوب خود را پیدا کرده و نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. همچنین شما می‌ توانید بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی از هر جایی که هستید به خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن ساندرو در مستریدکی بپردازید. بدین ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و آن را درب منزل خود تحویل می‌ گیرید. علاوه بر این مستریدکی تمام تلاش خود را می‌ کند که لوازمی با کیفیت بالا، شناخته شده و دارای رضایت مصرف کننده را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

واتساپ