خودرو ساندرو یکی از خودرو های خوب بازار است که توسعه جهانی این خودرو برای اولین بار در سال 2005 آغاز شد. چند سال بعد یک نسخه کامل از آن تولید شد و برای اولین بار در مسابقه اتومبیل رانی آفرتون سنا در شهر کووریتیبا برزیل مورد استفاده قرار گرفت.

پس از آن، در سال 2008 این خودرو نه تنها در برزیل بلکه در آرژانتین نیز شروع به فروش کرد. حدود یک ماه با به نمایش گذاشتن این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو، تمام دنیا توانستند این خودروی فوق العاده را ببینند و با آن آشنا شوند.

این خودرو بعد ها یک بار در سال 2012 و یک بار در سال 2018 باز طراحی شد و هنوز هم در بازار های جهانی فروخته می شود. خودرو ساندرو امروزه یکی از خودرو های محبوب بازار داخلی است.


مشاهده قیمت شمع 206 تیپ 5 در سایت مستریدکی


اگر شما هم به دنبال خرید شمع ساندرو هستید، باید بگوییم که ما در این مقاله دو مدل شمع ساندرو معرفی کرده ایم، که هر دو از بهترین های بازار هستند.

انواع شمع مناسب برای خودرو ساندرو 

شمع ساندرو سوزنی

شمع موتور خودرو ان جی کی مدل BKR6EGP سوزنی مناسب رنو ساندرو و استپ وی

این مدل از شمع سوزنی برای ساندرو، یکی از مدل های خوب بازار است که توسط برند معتبر ان جی کی ژاپن تولید شده است. در بسته این محصول 4 عدد شمع وجود دارد.شمع موتور رنو ساندرو و استپ وی NGK پایه کوتاه تک پاتین با آلیاژ نیکل ساخته شده است.این مدل یکی از بهترین شمع ها برای موتور انژکتوری است.

شمع ساندرو و به طور کلی شمع خودرو نقش مهمی در کارکرد موتور، میزان مصرف بنزین و همچنین تولید آلاینده توسط خودرو دارد. شمع موتور مناسب می تواند در صرفه جویی مصرف بنزین به خودرو شما کمک کند و عمر موتور خودرو شما را افزایش دهد. به همین خاطر بسیار مهم است که شمع موتور خود را به طور مرتب عوض کنید و حتما یکی از مدل های معتبر مانند مدل نام برده شده را استفاده کنید. شمع موتور نام برده شده از مدل های تک پلاتین پایه کوتاه است. این شمع ساندرو در ژاپن تولید شده است و در ساخت آن از آلیاژ با کیفیت و نیکل استفاده شده است.

یکی از علائمی که نشان دهنده خرابی شمع خودرو شما است، ایجاد فاصله بین دو سر الکترود است. همچنین وجود جرم یا دوده، سولفات و یا اکسید شدن الکترود نیز نشان از خرابی شمع خودرو دارد. قدیمی بودن شمع خودرو و یکسان نبودن برند و مدل شمع خودرو باعث بروز مشکل در موتور خودرو می شود و آسیب های جدی به آن وارد می کند. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که شمع خودرو خود را هر 40000 کیلومتر یکبار عوض کنید.


خرید و قیمت بهترین مارک وایر شمع ریو از فروشگاه مستر یدکی


شمع ایریدیوم

شمع موتور خودرو بوش مدل FR8DI30 سوزنی مناسب رنو ساندرو و استپ وی

اگر قصد فروش شمع ساندرو خود را دارید و می خواهید نسبت به خرید شمع خودرو جدیدی اقدام کنید، مدل نام برده شده پیشنهاد ما به شما است. شمع موتور بوش آلمان مدل سوزنی با جنس پلاتین ایریدیوم با فیلر ویژه 1 میلی متر تولید شده است و برای تمامی خودرو های بنزینی تک سوز از جمله خودروی ساندرو مناسب است.این شمع بازده موتور را تا حد زیادی افزایش دهد و مصرف سوخت آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.این شمع ساندرو که شرکت بوش آلمان آن را تولید کرده است، به علت فیلر ویژه ای که دارد، مصرف سوخت خودرو را بهینه می کند. در مورد قیمت شمع ساندرو مدل بوش باید گفت که شما می توانید این مدل را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

از دیگر ویژگی های این مدل شمع می توان به استفاده از ایریدیوم در ساخت الکترود مثبت شمع نام برد. همچنین از یک نقطه پلاتینی در ساخت الکترود منفی شمع استفاده شده است که باعث می شود این مدل شمع ساندرو در هنگام جرقه زدن بهتر عمل کند و عمر طولانی تری داشته باشد. جالب است که بدانید شمع های ایردیومی عمر بالاتری از شمع های پلاتینیومی دارند و به همین علت این شمع ها به خاطر عمر بالایی که دارند شناخته می شوند.

این شمع ها دارای الکترود سوزنی با دقتی هستند که موجب می شود موتور منظم تر کار کند و مصرف سوخت خودرو بهبود یابد. با استفاده از شمع مدل بوش سوزنی تغییرات بسیار محسوسی از جمله شتاب بیشتر، رفع کپ، کم شدن صدای موتور ، یکنواختی و نرمتر کار کردن موتور و افزایش کشش در سربالایی و خیلی از چیز های دیگر را احساس خواهید کرد که در هنگام رانندگی احساس خوبی خواهید داشت.

واتساپ