تیغه برف پاک کن آریو

تیغه برف پاک کن آریو

در هنگام بارندگی یکی از مهم‌ ترین قطعاتی که به کار هر راننده‌ ای می‌ آید، تیغه برف پاک کن آریو است. از این رو توجه به کیفیت و دوام بالا در هنگام خرید این تیغه در کارایی مناسب آن تاثیر گذار خواهد بود. در واقع می‌ توان گفت که تیغه با کیفیت در تمیز کردن شیشه‌ های خودرو به گونه‌ ای عمل می کند که نیاز به تمیز یا خشک کردن آن را توسط سیله ای دیگر از بین می‌ برد.

به طور کلی برف پاک کن برای از بین بردن باران، برف، یخ، گرد و غبار، گرده گل و سایر مواد از روی شیشه خودرو ضروری هستند تا در هنگام رانندگی بتوان دید واضحی از مسیر داشت. تیغه برف پاک کن آریو با کیفیت بالا به راننده کمک می‌ کند تا به دلیل دید ضعیف از جاده دچار سوانح و تصادفات رانندگی نشود. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با این تیغه‌ ها اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع تیغه برف پاک کن آریو

تیغه برف پاک کن در انواع گوناگون و با کیفیت و کاربرد های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌ شود. به طور کلی تیغه برف پاک کن خودرو در سه نوع تولید و عرضه می‌ شود که هر کسی با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه آن اقدام می‌ کند. انواع تیغه برف پاک کن آریو عبارتند از:

تیغه برف پاک کن هیبریدی

تیغه برف پاک کن آریو از نوع هیبریدی را می‌ توان با کیفیت‌ ترین نوع آن دانست که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ایده‌ آل تولید می‌ شود. جهت ساخت این نوع تیغه از پلاستیک فشرده و فلز مناسب استفاده می‌ کنند که سبب می شود به دلیل داشتن تیغه بسیار نرم عملکرد مناسبی را از آن شاهد باشیم.

ساختار تیغه برف پاک کن هیبریدی به گونه‌ ای است که علاوه بر مقاومت بیشتر نسبت به انواع دیگر، به هیچ عنوان به شیشه خودروی شما آسیب و خط و خش وارد نکرده و با کمترین صدای ممکن کار می‌ کند. به علاوه قدرت بالای تیغه هیبریدی سبب شده تا برای پاک کردن یخ زدگی و برف به ویژه در مناطق کوهستانی کاملا مناسب باشد.

این تیغه را با نام‌ های دیگری همچون تیغه برف‌ گیر دار یا برف پاک کن استخوانی نیز می‌ شناسند. وجود سیلیکون در ساختار این تیغه را نمی‌ توان بی‌تاثیر در مقاومت عالی آن دانست. علاوه بر این بهره‌ مندی از تیغه سه تایی نیز به عملکرد هر چه بهتر این نوع از تیغه برف پاک کن آریو کمک می‌ کند.

تیغه برف پاک کن ژله‌ای

برف پاک کن ژله‌ ای نیز یکی دیگر از تیغه‌های جذاب با ساختاری جدید و بدنه‌ ای منحصر به‌ فرد است. فروش تیغه برف پاک کن آریو مدل ژله‌ ای به دلیل به کار بردن پلاستیک سیلیکونی در ساختار آن بیشتر بوده و سبب شده است تا نرمی و انعطاف پذیری خاصی را از آن شاهد باشیم. از نام‌ های دیگر این نوع تیغه می‌ توان به تیغه تخت یا فلت نیز اشاره کرد.

از مزایای تیغه برف پاک کن آریو ژله‌ ای می توان مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، دوام و عمر طولانی و همچنین قدرت بالای پاک کنندگی را نام برد. این نوع برف پاک کن نیز مانند نوع هیبریدی بدون سر و صدا و ایجاد خش روی شیشه کار می‌ کند.

تیغه برف پاک کن فابریک

زمان تحویل گرفتن خودرو از کارخانه تیغه برف پاک کن نصب شده بر روی آن که معمولا از یک بدنه فلزی و تیغه معمولی ساخته شده است با نام تیغه معمولی یا فابریک شناخته می‌ شود. این نوع تیغه در شرایط مختلف مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و در بازار نیز موجود است.

تیغه برف پاک کن آریو فابریکی دارای طرح و فرمولاسیون مخصوص کارخانه تولیدی خودرو است که توسط شرکت‌ های جانبی تحت نظر شرکت اصلی خودرو تولید و عرضه می‌ شود. از این رو رانندگان بسیاری به سراغ قطعات فابریکی می‌ روند و به آن‌ها اعتماد بیشتری دارند.

برندهای مختلف برای تیغه برف پاک کن آریو

شرکت‌ های مختلفی به تولید برف پاک کن می‌ پردازند و هر کدام با استفاده از مواد اولیه مختلف سیلیکونی، فلزی و پلاستیکی انواع متفاوتی از تیغه برف پاک کن آریو را تولید می‌ کنند. برف پاک کن‌ هایی که بر روی لبه تیغه خود گرافیت داشته باشند به صورت نرم‌ تر بر روی شیشه حرکت می‌ کنند.

از برند های مختلف تیغه برف پاک کن آریو می‌ توان برند های بوش، ام جی، مکس، اتومکس، Frameless، PENco، Zotye، تسنیلا، ساما و بسیاری دیگر را نام برد که در بازار موجود بوده و کیفیت‌ های مختلفی را به همراه قیمت‌ های متفاوت ارائه می‌ دهند.

قیمت تیغه برف پاک کن آریو

با در نظر گرفتن این موضوع که ساختار تیغه‌ های مختلف و در نتیجه هزینه تهیه و تولید آن‌ ها با یکدیگر متفاوت است باید بدانید که تیغه‌ های هیبریدی و ژله‌ ای که سیلیکونی هستند نسبت به تیغه‌ های معمولی پلاستیکی از قیمت بالا تری بهره می‌ برند. از این رو کارخانه‌ های تولید کننده اتومبیل تیغه برف پاک کن آریو معمولی را روی اتومبیل‌ هایشان نصب می‌ کنند تا هزینه کمتری برایشان داشته باشد.

به طور کلی می‌ توان گفت که قیمت تیغه برف پاک کن آریو تحت تاثیر عواملی همچون نوع تیغه و جنس، میزان کیفیت و همینطور شرکت سازنده قرار دارد و از این رو قیمت‌ های مختلفی در بازار به چشم می‌ خورد.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن آریو در فروشگاه مستریدکی

نکات مهمی که در هنگام خرید تیغه برف پاک کن آریو باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورت تهیه یک تیغه با اصالت و کیفیت مناسب علاوه بر اینکه لکه‌ ای روی شیشه خودرویتان باقی نمی‌ ماند، صدای بسیار کمی نیز از آن می‌ شنوید. همچنین تیغه با کیفیت حتی در صورت کار کردن به مدت طولانی نیز کوچک‌ ترین خط و خشی را روی شیشه اتومبیل ایجاد نمی‌ کند.

علاوه بر موارد ذکر شده تیغه برف پاک کن آریو را باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود انتخاب و خریداری کنید تا بتوانید شاهد عملکرد مناسبی از آن باشید. همچنین جنس بدنه و جنس لاستیک تیغه نیز از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن‌ ها توجه شود. با توجه به موارد گفته می‌توان به این نتیجه رسید که کیفیت با عملکرد رابطه مستقیمی دارد.

از این رو شما عزیزان می‌توانید در فروشگاه مستریدکی از طریق خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن آریو از ضمانت اصل و کیفیت کالا بهره‌ مند شده و خرید خوبی را تجربه کنید. همچنین با امکان مرجوع و تعویض محصول تا 7 روز پس از خرید خیالتان راحت خواهد بود.

واتساپ