تیغه برف پاک کن زانتیا

تیغه برف پاک کن زانتیا

برف پاک کن زانتیا وسیله‌ ای است که با دو عملکرد مکانیکی و الکتریکی، شما را از خطرهای ناشی از کاهش دید در روزهای بارانی و برفی حفظ می‌ کند. اهمیت این قطعه در هنگام بارش باران و برف بیشتر مشخص می‌ شود زیرا تیغه برف پاک کن زانتیا با تمیز کردن شیشه جلو ماشین شما از تصادفات بسیاری جلوگیری می‌ کند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی تیغه برف پاک کن زانتیا و انواع آن بپردازیم و به انتخاب برف پاک کن خودرو شما کمک کنیم.

انواع تیغه برف پاک کن زانتیا

همانطور که می‌ دانید با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد انواع تیغه برف پاک کن زانتیا با مدل‌ های مختلف هستیم. این برف پاک کن‌ ها امروزه دارای منبع آب مخصوص جهت شستشو کامل شیشه خودرو، سنسور تشخیص باران و تنظیم عملکرد در شرایط بارانی و برفی هستند. همچنین مدل‌ های دیگر این برف پاک کن جهت نصب روی شیشه عقب ماشین و روی چراغ‌ های اتومبیل طراحی شده‌ اند تا میزان تصادفات را به طور چشمگیری کاهش دهند.

تفاوت تیغه برف پاک کن‌ های قدیمی و جدید

 تیغه‌ های برف پاک کن قدیمی و جدید دارای تفاوت‌ های آشکار زیادی هستند که در ادامه به بیان آن‌ ها می‌ پردازیم. یکی از تفاوت‌ های مهم بین این برف پاک کن‌ ها نحوه عملکرد آن‌ ها است. برف پاک کن‌ های قدیمی بیشتر به صورت مکانیکی و توسط یک اهرم از داخل ماشین قابل کنترل بوده است. این درحالی است که برف پاک کن‌ های جدید به صورت کاملا مدرن طراحی شده‌ اند و به صورت الکتریکی یا برقی کار می‌ کنند.

داشتن منبع آب یکی دیگر از تفاوت‌ های تیغه برف پاک کن زانتیا جدید با دیگر برف پاک کن‌ های مدل قدیمی است. این منبع آب هنگامی که شیشه اتومبیل شما به شستشو نیاز دارد، بسیار مفید خواهد بود و گرد و غبار و آلودگی را از شیشه ماشین شما پاک خواهد کرد. جهت خرید تیغه برف پاک کن زانتیا شناخت ویژگی‌ های بیشتر آن در ادامه با ما همراه باشید.

برند های مختلف برای تیغه برف پاک کن زانتیا

 برندهای مختلف تیغه برف پاک کن زانتیا توسط کشورهای تولید می‌ شوند و اکثر آن‌ ها دارای کیفیت مناسبی هستند. در بین این برندها، تیغه برف پاک کن زانتیا شرکت بوش آلمان دارای محبوبیت خاصی نزد افراد بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. جنس تیغه‌ درجه یک، بدنه‌ ای با استحکام بالا، زیبایی و حداکثر کارایی در از بین بردن آلودگی‌ های شیشه خودرو از جمله مواردی است که در محبوبیت این برف پاک کن نقش دارد.

قیمت تیغه برف پاک کن زانتیا

تیغه برف پاک کن زانتیا دارای قیمت‌ های مختلفی در بازار بوده و نسبت به دیگر برف پاک کن‌ ها از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار است.

 قیمت تیغه برف پاک کن زانتیا به مدل و جنس آن بستگی دارد ولی به طور کلی این نوع برف پاک کن‌ ها دارای قیمتی مناسب هستند. شما عزیزان می‌ توانید با خرید از فروشگاه مستر یدکی برف پاک کن خودرو خود را با قیمتی ارزان‌ تر خریداری کنید و همچنین نسبت به کیفیت آن نیز مطمئن باشید.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن زانتیا در فروشگاه مستر یدکی

فروشگاه مستر یدکی با سابقه‌ ای طولانی در فروش لوازم یدکی باکیفیت به خصوص فروش تیغه برف پاک کن زانتیا شرایطی را برای همه شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بدون نیاز به خرید حضوری، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن زانتیا فرصتی ویژه برای همه کسانی است که قصد خرید این محصول را دارند. شما عزیزان می‌ توانید این محصول را بدون صرف زمان بیشتر و با هزینه‌‌ ای کمتر از ما سفارش دهید و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

واتساپ