تیغه برف پاک کن برلیانس

تیغه برف پاک کن برلیانس

برف پاک کن یکی از قطعات مهم خودرو برای تمیز کردن شیشه از گرد و غبار، برف، باران و غیره است. در واقع می‌ توان گفت که عملکرد صحیح این قطعه به تیغه آن بستگی دارد. تیغه برف پاک کن برلیانس پوششی لاستیکی دارد که به بهتر تمیز شدن شیشه کمک می‌ کند. این لاستیک‌ ها به مرور زمان کیفیت و کارایی خود را از دست می‌ دهند و نیاز به تعویض خواهند داشت. اگر شما هم به دنبال تعویض و خرید تیغه برف پاک کن برلیانس خود هستید اما اطلاعات زیادی در رابطه با آن ندارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

انواع تیغه برف پاک کن برلیانس

تیغه برف پاک کن انواع مختلفی دارد که هر کدام از لحاظ جنس و نوع عملکرد با دیگری متفاوت است. از این رو با شناخت انواع آن راحت‌ تر می‌ توانید تیغه مورد نظر خود را تهیه کنید. انواع تیغه برف پاک کن برلیانس عبارتند از:

  • تیغه برف پاک کن معمولی:

  • این نوع تیغه‌ ها معمول‌ ترین و رایج‌ ترین نوع تیغه برف پاک کن به شمار می‌ روند. جنس این تیغه‌ ها از پلاستیک فشرده بوده که از لحاظ هزینه‌ ای به صرفه‌ تر از انواع دیگر است. به همین دلیل از این نوع تیغه‌ ها به عنوان تیغه‌ های فابریکی در تولید خودروهای داخلی استفاده می‌ شود. این تیغه را با نام تیغه برف پاک کن تخت نیز می‌ شناسند.

  • تیغه برف پاک کن ژله‌ ای:

  • در تهیه این نوع تیغه‌ ها از پلاستیک سیلیکونی استفاده شده است. به همین دلیل تیغه‌ های ژله‌ ای همانطور که از نامشان پیداست، از انعطاف پذیری بالایی بهره می‌ برند. این نوع تیغه‌ ها با نام‌ های تخت یا فلت نیز در بازار شناخته می‌ شوند. این تیغه‌ ها از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار بوده، دوام و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و بدون صدا کار می‌ کند.

  • تیغه برف پاک کن برف گیر دار:

  • این مدل از تیغه‌ های برف پاک کن از پلاستیک فشرده یا سیلیکون تهیه می‌ شوند و به تیغه های هیبریدی نیز معروف اند. این تیغه بسیار نرم عملکرد بسیار خوبی در پاک کنندگی شیشه‌ ها از خود نشان می‌ دهد. از مزایا و دلایل فروش تیغه برف پاک کن برلیانس از نوع برف گیر دار می‌ توان به بی صدا بودن، مقاومت بسیار بالا، عدم ایجاد خط و خش روی شیشه و مناسب بودن برای هر نوع آب و هوا به ویژه هوای کوهستانی اشاره کرد.

برندهای مختلف برای تیغه برف پاک کن برلیانس

وجود تنوع بالا در میان تیغه‌ های برف پاک کن سبب شده است تا برندهای مختلفی را با انواع کیفیت‌ ها شاهد باشیم. از معروف‌ ترین برندهای مختلف تیغه برف پاک کن برلیانس می‌ توان به برند بوش اشاره کرد. شرکت بوش به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین تامین کنندگان قطعات خودرو، به کیفیت محصولات تولیدی خود اهمیت بسیاری می‌ دهد. این محصول در کشور چین تحت لیسانس کشور آلمان تولید می‌ شود. علاوه بر آن در این کشور تیغه برف پاک کن با برند دیگری با نام مکس نیز تولید و به بازار عرضه می‌ شود که از لحاظ کیفیتی می‌ توان روی آن حساب کرد. از دیگر برندهای موجود در بازار نیز می‌ توان به ام جی، اتومکس، ساما وغیره نیز اشاره کرد.

قیمت تیغه برف پاک کن برلیانس

همانطور که گفته شد تیغه برف پاک کن برلیانس انواع مختلفی دارد که هزینه تولید هر کدام نسبت به مواد اولیه به کار رفته در آن با دیگری متفاوت است. از این رو قیمت‌ های مختلفی از آن‌ ها به چشم می‌ خورد. به طور کلی می‌ توان گفت که تیغه‌ های معمولی یا فابریکی به دلیل داشتن مواد اولیه پلاستیکی ارزان تر از تیغه‌ های سیلیکونی ژله‌ ای و برف گیردار هستند. همچنین قیمت تیغه برف پاک کن برلیانس بر اساس نوع تیغه و جنس آن، میزان کیفیت و شرکت سازنده آن متغیر است.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن برلیانس در فروشگاه مستریدکی

تیغه برف پاک کن مرغوب و باکیفیت، باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد و صدای بسیار کمی داشته باشد. علاوه بر این حتی با کار کردن برای طولانی مدت نیز نباید خط و خشی را روی شیشه ایجاد کند. تمام این موارد در تیغه‌ هایی به چشم می‌ خورد که توسط شرکتی معتبر تولید شده و تقلبی نیستند. ما در مجموعه مستریدکی شرایطی را ایجاد کرده‌ایم تا شما بتوانید با خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن برلیانس از فروشگاه مستریدکی از تضمین اصالت کالا نیز بهره‌ مند شوید. بنابراین می‌ توانید از این طریق محصولی باکیفیت را تهیه کرده و خرید خوبی را تجربه کنید.

واتساپ