تیغه برف پاک کن کیا سراتو

تیغه برف پاک کن سراتو

به طور کلی برف پاک کن قطعه‌ ای مکانیکی و یکی از لوازم ایمنی خودرو است که اصلی‌ ترین کار آن ، تمیز کردن شیشه جلوی خودرو از برف و باران و گرد و غبار است. تیغه برف پاک کن سراتو دارای انتهایی لاستیکی بوده و شبیه به تِی است. این انتهای لاستیکی و شکل آن سبب می‌ شود به راحتی آب، برف و دیگر مواد کنار زده شوند.

این تیغه‌ ها به مرور زمان ممکن است آسیب ببینند بنابراین توصیه می‌ شود پوشش مخصوص به آن‌ ها را نصب کنید و قبل از استفاده نیز، شیشه را با مایع تمیز کنید. در ادامه به معرفی انواع تیغه برف پاک کن سراتو را می‌ پردازیم تا شما عزیزان بتوانید مناسب‌ ترین برف پاک کن را برای خودرو خود انتخاب کنید.

انواع تیغه برف پاک کن سراتو

تیغه‌ های برف پاک کن به طور کلی در سه مدل معمولی، ژله‌ ای و هیبریدی یافت می‌ شوند. از بین موارد ذکر شده تیغه برف پاک کن ژل ای نسبت به دو گزینه دیگر طرفدار بیشتری دارد، زیرا این نوع از تیغه برف پاک کن دارای عملکردی بهتر از دو مدل معمولی و هیبریدی است.

تیغه برف پاک کن ژله‌ ای به گونه ای طراحی شده است که از ایجاد خش روی شیشه جلوگیری می‌ کند و آسیبی به آن وارد نمی‌ کند؛ بنابراین سبب ایجاد یک رانندگی ایمن می‌ شود.

امروزه فروش تیغه برف پاک کن سراتو در اکثر مراکز خرید مربوط به خودرو صورت می‌ گیرد و شما به راحتی می‌ توانید آن را خریداری کنید. اما پیشنهاد ما این است که قبل از خرید برندهای مختلف این لوازم را بشناسید و از بین آن‌ ها بهترین را انتخاب کنید.

برند های مختلف برای تیغه برف پاک کن سراتو

تنوع تیغه‌ های برف پاک کن موجود در بازار بسیار زیاد است، اما به طور کلی بهترین تیغه‌ های برف پاک کن از برند بوش، برند تسنیلا، برند لایت استار، برند پژو، برند والئو، برند عظام، برند ایساکو و برند سایپا هستند. بنابراین قبل از انتخاب و خرید برند های  مختلف تیغه برف پاک کن سراتو ، بهترین کیفیت را برای خود انتخاب کنید و سپس آن را خریداری کنید.

قیمت تیغه برف پاک کن سراتو

قیمت برف پاک کن سراتو ژله‌ای نسبت به مدل پلاستیکی آن دارای هزینه بالاتری می‌ باشد. به همین دلیل است که بیشتر شرکت‌ های خودروسازی از مدل برف پاک کن پلاستیکی در خط تولید خود استفاده می‌ کنند. اگر قصد خرید تیغه برف پاک کن سراتو را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم نوع ژله‌ ای آن را تهیه کنید تا از شیشه خودرو خود در برابر خش و آسیب به آن جلوگیری کنید.

خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن سراتو در فروشگاه مستریدکی

امروزه خرید حضوری جای خود را به خرید اینترنتی داده است تا جایی که می‌ توانید به راحتی تیغه برف پاک کن خودرو خود را از سایت‌ های اینترنتی سفارش دهید و بدون نیاز به خروج از منزل، آن را در اسرع وقت دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما قبل از خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن سراتو ، کسب اطلاعات کافی در ارتباط با ویژگی‌ های یک برف پاک کن, خوب است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌ توانید با کارشناسان ما در مستریدکی تماس بگیرید.

واتساپ