فیلتر روغن هیوندای سوناتا

فیلتر روغن سوناتا

فیلتر روغن قطعه کوچک در خودرو است که با عبور دادن روغن از خود مانع از ورود دوده، براده و هرگونه آلودگی به پیشرانه می‌ شود. همین عملکرد فیلتر روغن سوناتا سبب می‌ شود که پس از مدتی علاوه بر تعویض روغن نیاز به تعویض فیلتر روغن نیز باشد.
نبود فیلتر روغن سبب می‌ شود تا ذرات کوچکی از مواد سخت وارد مسیر روغن و موتور شده و با ساییده شدن به قطعات سبب آسیب رساندن به آن‌ ها شود. در واقع فیلتر روغن با حذف اکثر آلودگی‌ ها از روغن موتور مانع از ورود آن‌ ها به قطعات حیاتی موتور می‌ شود.
با توجه به کاربردهای گفته شده، خرید فیلتر روغن سوناتا به همه افرادی که به سلامتی خودرو خود اهمیت می‌ دهند پیشنهاد می‌ شود تا با این کار از سلامتی قطعات خودرو خود مطمئن شوند.

انواع فیلتر روغن سوناتا

به طور معمول اکثر قطعات خودرو دارای مدل‌ های مختلفی در بازار هستند. به همین دلیل همه افراد قبل از خرید این قطعات نوع خودرو و نوع فیلتر روغن مناسب برای آن را بررسی و سپس اقدام به خرید می‌ کنند. در ادامه به بررسی انواع فیلتر روغن سوناتا موجود در بازار می‌ پردازیم تا اطلاعات کافی از این محصول قبل از خرید کسب کنید. 

⦁    فیلتر روغن کارتریج

این فیلتر به طور کلی بر روی موتور خودرو نصب می‌ شود و همین مورد سبب شده تا تعویض آن به راحتی صورت نگیرد. معمولا برای تعویض فیلتر روغن کارتریج باید از یک تعمیرکار خودرو کمک گرفته شود. طول عمر بسیار بالا و قابلیت جذب آلودگی دو ویژگی مهم این نوع فیلتر روغن هستند که سبب محبوبیت آن شده‌ اند.

⦁    فیلتر روغن چرخشی

این نوع فیلتر روغن تمام جریان بوده و حاوی یک قوطی فولادی با المنت کاغذی است. نصب و تعویض آسان ویژگی منحصر به فرد این فیلتر روغن است، به طوری که صاحبان خودرو بدون کمک تعمیرکار نیز می‌ توانند  فیلتر روغن چرخشی را تعویض کنند.

برندهای مختلف برای فیلتر روغن سوناتا

برندهای مختلفی در زمینه تولید فیلتر روغن در بازار وجود دارند که بیشتر آن‌ ها در زمینه کیفیت نتایج مطلوبی را به دست آوردند. شما عزیزان می‌ توانید همه این برندهای باکیفیت را در فروشگاه اینترنتی مستریدکی جستجو و اقدام به خرید آن‌ ها کنید.
از بین برند های مختلف فیلتر روغن سوناتا موارد زیر از لحاظ کیفیت بیشتر مورد توجه صاحبان خودرو قرار گرفته است.

⦁    فیلتر روغن ماهله
⦁    فیلتر روغن مان
⦁    فیلتر روغن هنگست 
⦁    فیلتر روغن بنز
⦁    فیلتر روغن الرینگ 
⦁    فیلتر روغن تویوتا

قیمت فیلتر روغن سوناتا

تغییر قیمت مداوم فیلترهای روغن و دیگر قطعات خودروهای داخلی و خارجی سبب شده است تا ارائه قیمت دقیق به مشتریان با مشکل روبرو شود. با این حال شما عزیزان می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مستر‌یدکی محصول مد نظر خود را به همراه قیمت به‌ روزرسانی شده آن مشاهده و بعد از مقایسه اقدام به سفارش کنید.
لیست قیمت فیلتر روغن سوناتا و دیگر لوازم یدکی موجود در این سایت همگی به روز رسانی می‌ شوند تا مشتریان بتوانند به جدید ترین قیمت قطعات خودرو و لوازم یدکی مورد نظر خود دسترسی یابند. علاوه بر این تمامی قطعات موجود در این فروشگاه اصل بوده و دارای گارانتی معتبر هستند تا خیال مشتریان از نظر کیفیت آسوده گردد.

خرید اینترنتی فیلتر روغن سوناتا در فروشگاه مستر‌یدکی 

خرید اینترنتی فیلتر روغن سوناتا روشی راحت و سریع برای خرید این قطعه بوده که امروزه طرفدار بیشتری دارد. انجام سریع مراحل خرید و آسانی آن سبب شده است تا اکثر افراد امروزه لوازم یدکی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. 
فروشگاه مستر‌یدکی یکی از سایت‌ های اینترنتی در زمینه فروش فیلتر روغن سوناتا و دیگر لوازم یدکی خودرو بوده که خرید را برای صاحبان خودرو آسان نموده است. جهت ثبت سفارش محصول مد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده تا آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

واتساپ