فیلتر روغن هیوندای جنسیس

فیلتر روغن هیوندای جنسیس

فیلتر روغن هیوندای جنسیس یک قطعه مهم در سیستم روغن‌ گیری خودرو است که وظیفه تصفیه روغن موتور را دارد. این فیلتر با حذف ذرات آلودگی، کثیفی و رسوبات موجود در روغن، از حفظ کارایی و عمر موتور جلوگیری می‌ کند.فیلتر روغن هیوندای جنسیس باید به طور منظم تعویض شود تا عملکرد بهینه خود را حفظ کند. تعویض فیلتر روغن بستگی به شرایط و نحوه استفاده از خودرو دارد، اما به طور کلی، تعویض آن در هر 5,000 تا 7,500 کیلومتر گذشته از زمان تعویض قبل باید صورت بگیرد.

برای پیدا کردن فیلتر روغن مناسب برای خودرو هیوندای جنسیس، بهتر است به دستور العمل و راهنمایی‌ های سازنده خودرو مراجعه کنید. هیوندای جنسیس ممکن است برای هر مدل و سال ساخت خود، فیلتر روغن متفاوتی داشته باشد. برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از هر گونه اشتباه، بهتر است از راهنمایی تولید کننده خودرو استفاده نمایید. همچنین می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین مستر یدکی ، با ارائه اطلاعات دقیق خودروتان شامل مدل، سال ساخت و موتور، فیلتر روغن مناسب را برای هیوندای جنسیس تهیه کنید. کارشناسان ما می‌ توانند شما را راهنمایی کنند تا فیلتر روغن مناسب را برای خودروتان پیدا کنید.

انواع فیلتر روغن مناسب هیوندا جنسیس

1. فیلتر روغن معمولی:

این نوع فیلتر روغن برای استفاده عمومی در خودرو های معمولی مناسب است و در بازار به صورت متداول وجود دارد.

2. فیلتر روغن سنتتیک:

این نوع فیلتر روغن برای استفاده در خودرو هایی با سیستم های موتور پیشرفته و برای استفاده در شرایط سخت و متنوع مناسب است.

3. فیلتر روغن دو تکه:

این نوع فیلتر روغن دارای بدنه اصلی و المنت جداگانه است که به راحتی قابل تعویض می‌ باشد و برای موتور های با توان بالا مناسب است.

4. فیلتر روغن با ویژگی های خاص:

برخی از فیلتر های روغن دارای ویژگی های خاص مانند فیلتر های ضد باکتری، فیلتر های ضد آب و فیلتر های ضد گرد و غبار می‌ باشند که برای شرایط خاص استفاده می‌شوند

برند های مختلف فیلتر روغن هیوندای جنسیس :

جنیون پارتز :

برند جنیون پارتز همچنین فیلتر های روغن برای خودرو ها تولید می‌ کند. فیلتر های روغن جنیون پارتز با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته ساخته می‌ شوند تا از ذرات آلودگی، رسوبات و آلودگی‌ های معلق در روغن موتور محافظت کنند. این فیلتر ها به خوبی عملکرد موتور را بهبود می‌ بخشند و عمر روغن را نیز افزایش می‌ دهند.

سرکان :

برند سرکان یکی از شرکت‌ های تولید کننده قطعات خودرو در ایران است. شرکت سرکان تاسیس شده در سال ۱۳۶۸ و فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه قطعات خودرو آغاز کرده است. شرکت سرکان در زمینه تولید فیلتر های روغن برای خودرو ها فعالیت می‌ کند. فیلتر روغن سرکان یکی از محصولات آن‌ ها است که برای تصفیه روغن موتور استفاده می‌ شود. این فیلتر ها به طور معمول با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته تولید می‌ شوند تا بهترین عملکرد و حفاظت برای موتور فراهم کنند

قیمت فیلتر روغن هیوندای جنسیس :

متاسفانه نمیتوان قیمت ثابت و مشخصی برای قطعات خودرو بیان کرد زیرا قیمت محصولات بسته به متریال و برند سازنده می تواند متفاوت باشد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت فیلتر روغن هیوندای جنسیس استفاده از سایت مستر یدکی و یا تماس با کارشناسان و مشاورین ما می باشد.

خرید فیلتر روغن هیوندای جنسیس از مستر یدکی :

برای خرید فیلتر روغن هیدروژن جنسینس، بهتر است از قطعات اصلی و معتبر خودرو استفاده کنید. شما می‌ توانید این قطعه را از طریق سایت مستر یدکی خریدارى نمائید. پس از وارد شدن به سایت و انتخاب قطعه مورد نظر با وارد کردن مشخصات خودرو قطعه مناسب خودروی خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

واتساپ