فیلتر روغن هیوندای وراکروز

فیلتر روغن هیوندای وراکروز

فیلتر روغن هیوندای وراکروز از ورود آلودگی های موجود در روغن به موتور جلوگیری کرده و از این طریق عملکرد موتور را بهبود می بخشد. در روغن موتور آلودگی های مختلفی نظیر گرد و غبار، براده های فلزی که از سایش قطعات فلزی روی هم به وجود می آید، دود ناشی از احتراق و دیگر آلاینده ها وجود دارد و این آلودگی ها می توانند مسیر عبور روغن به درون موتور را مسدود کنند و از این طریق موتور را در معرض آسیب قرار دهند. از این رو کیفیت فیلتر روغن اهمیت بسیار زیادی دارد و علاوه بر فیلتر روغن موتور، منجر به ارتقاء عملکرد روغن شده و از طریق انتقال حرارت، موتور خودرو را خنک نگه می دارد.

انواع فیلتر روغن هیوندای وراکروز

در حال حاضر این قطعه مصرفی خودرو در انواع مختلفی وجود دارد و برای خرید فیلتر روغن هیوندای وراکروز مناسب باید به مراکز فروش معتبر مراجعه شود. در فروشگاه مستر یدکی انواع فیلتر موتور مناسب برای خودرو هیوندای وراکروز با قیمت مناسب به فروش می رسد. این مجموعه به منظور آرامش خاطر مشتریان خود، همه قطعات و لوازم یدکی خودرو را با تضمین کیفیت و اصالت در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

انواع فیلتر روغن هیوندای وراکروز در دو نوع کارتریجی یا المنتی و پیچی وجود دارد که در ادامه مطلب در رابطه با هر کدام از آنها توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

فیلتر روغن کارتریجی

یکی از انواع فیلتر روغن هیوندای وراکروز شامل فیلتر روغن المنتی یا کارتریجی است که به همراه واشر آب بندی ارائه می شود. در این مدل محفظه نگهدارنده فیلتر به صورت مجزا روی موتور نصب شده و در حین تعویض فقط المنت تصفیه عوض می شود و به جای آن یک المنت نو قرار می گیرد.

فیلتر روغن پیچی

فیلتر روغن پیچی شامل یک مجموعه استوانه شکل است که از یک المنت تصفیه روغن، واشر آب بندی بدنه فلزی و دیگر قطعات تشکیل شده و به صورت پیچی یا رزوه ای روی بدنه موتور نصب می شود.

برند های مختلف فیلتر روغن هیوندای وراکروز

فیلتر روغن توسط برند های مختلف داخلی و خارجی تولید می شود و این قطعه نیز همانند دیگر قطعات مصرفی خودرو با برند های مختلفی در بازار وجود دارد. در ادامه به چند مورد از بهترین برند های داخلی و خارجی فیلتر روغن مناسب برای خودرو هیوندای وراکروز اشاره خواهیم کرد.

برند سرکان

برند سرکان یکی از بهترین تولید کنندگان فیلتر در کشور به شمار می رود و از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. این تولید کننده در حوزه تولید فیلتر بیش از نیم قرن تجربه دارد و محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی را تولید می کند. از طرف دیگر فیلتر روغن سرکان نسبت به دیگر محصولات مشابه مخصوصاً محصولات مشابه خارجی قیمت بسیار مناسبی دارد.

برند جنیون پارت

یکی دیگر از برند های مختلف فیلتر روغن هیوندای وراکروز است که یکی از بهترین و پر فروش ترین برند های فیلتر روغن برای خودروی هیوندای وراکروز به شمار می رود. این برند یکی از برند های مشهور و شناخته شده جهانی است که از سال ۱۹۲۸ تاکنون در حوزه تولید لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودرو فعالیت می کند. فیلتر موتور این برند با کد فنی مخصوص کارخانه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

برند کاسپین

برند کاسپین نیز از جمله تولید کنندگانی است که برای خودرو هیوندای وراکروز فیلتر روغن مرغوب تولید می کند.

لیست قیمت فیلتر روغن هیوندای وراکروز

همانطور که عنوان شد این قطعه مصرفی خودرو در انواع مختلفی وجود دارد. به همین دلیل باید گفت که قیمت فیلتر روغن هیوندای وراکروز بر حسب نوع و برند آن متفاوت است. به طور کلی برند های معروف و شناخته شده نظیر موارد نام برده بیشتر مورد توجه قرار دارند و همچنین از ارزش بیشتری برخوردار هستند.

در حال حاضر قیمت این دسته از محصولات ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان بوده و معمولاً قیمت برند ها و مدل های مختلف تفاوت چندان چشم گیری با یک دیگر ندارد. مهم ترین نکته در انتخاب فیلتر روغن مناسب توجه به نوع موتور بوده و کسانی که قصد خرید این محصول را دارند حتماً باید به سراغ مواردی بروند که با سیستم خودرو آنها سازگاری دارد.

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای وراکروز

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای وراکروز یکی از راحت ترین روش های خرید این محصول به شمار می رود. زیرا در این شیوه خریداران می توانند به بهترین و معتبر ترین مراکز فروش قطعات مصرفی خودرو دسترسی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین مراکز فروش فیلتر روغن هیوندای وراکروز و دیگر قطعات و لوازم جانبی انواع خودرو سواری است که فیلتر موتور هیوندای وراکروز را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریانش قرار می دهد. تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند، از طریق نمایندگی های رسمی برند های معتبر خارجی و ایرانی تهیه می شود و کاملا معتبر و اصیل هستند. همچنین همه محصولات با گارانتی معتبر و تضمین اصالت در اختیار مشتری قرار می گیرند.

عزیزانی که این مجموعه را برای خرید فیلتر روغن هیوندای وراکروز انتخاب می کنند، می توانند به خدمات دیگر آن که شامل مشاوره رایگان خرید آنلاین، پشتیبانی مستمر و عودت کالا تا 7 روز است نیز دسترسی داشته باشند.

واتساپ