لنت ترمز هیوندای سانتافه

لنت ترمز هیوندای سانتافه

لنت ترمز یکی از مهم‌ ترین قطعات در سیستم ترمز خودرو است که تاثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد خودرو دارد. لنت ترمز هیوندای سانتافه نیز بر اساس عوامل مختلفی در اثر زمان دچار خوردگی شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند و این موضوع میتواند به دلایلی همچون کیفیت پایین ساخت، رانندگی نادرست و مسیرهای ناهموار اتفاق بیفتد. ممکن است هنگام خرید لنت ترمز سانتافه یک سری سوال برایتان پیش بیاید که کدام برند مناسب‌ تر است؟ برای خرید لنت ترمز هیوندای چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌ کنیم در ادامه مقاله با مستریدکی همراه باشید. ما در این مطلب اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا خریدی آسان و بدون دغدغه را تجربه کنید.

انواع لنت ترمز هیوندای سانتافه

شناخت انواع لنت ترمز هیوندای سانتافه به شما در خرید این لنت کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه به بررسی هر کدام از انواع آن می‌ پردازیم.

لنت ترمز عقب اورجینال Genuine Parts مدل  583022WA00مناسب هیوندای سانتافه CM و DM

لنت ترمز عقب Genuine Parts به عنوان لنت ترمز اصلی هیوندا شناخته شده و به صورت دو جفتی به بازار ارائه می‌ شود. جنس این لنت سرامیکی است و با بهترین و باکیفیت‌ ترین مواد اولیه تولید می‌ شود که از مزایای آن می‌ توان به ایجاد گرمای کمتر در سیستم ترمز خودرو نسبت به نوع نیمه فلزی اشاره کرد. علاوه بر این لنت ترمز هیوندای خودروی سانتافه به دلیل نوع مواد اولیه تشکیل دهنده‌ای که دارد عمر مفید بیشتری دارد و نسبت به لنت‌ های نیمه فلزی سر و صدا و همینطور گرد و غبار کمتری ایجاد می‌ کند.

این لنت در محور عقب خودرو نصب شده و برای خودروهای سانتافه تیپ CM شش سیلندر ix 45 و همینطور DM چهار سیلندر GDI مناسب می‌ باشد. هیوندای سانتافه در 3 نسل پرطرفدار به بازار عرضه شده است و با توجه به سال تولید خودرو می‌ توان لنت ترمز هیوندای سانتافه 2007 تا 2009، لنت عقب خودرو 2009 تا 2012 یا هیوندای 2013 تا 2016 را انتخاب و تهیه کرد.

لنت ترمز جلو اورجینال Genuine Parts مدل  581012BA00مناسب هیوندای سانتافه CM و DM

لنت ترمز جلوی اصلی جنیون پارت سانتافه همچون لنت ترمز عقب آن به سفارش شرکت خودروسازی هیوندای در کشور کره جنوبی و در بسته‌ های چهار عددی تولید می‌ شود. این لنت ترمز برای خودروهای سه نسل این خودرو مناسب است و از کیفیت بالایی بهره می‌ برد.

عمر طولانی و عدم ایجاد اثرات مخرب و خوردگی بر روی قطعات از جمله دیسک چرخ را می‌ توان از مشخصات بارز این نوع از لنت ترمز دانست. به علاوه با خرید لنت ترمز هیوندای سانتافه جنیون پارت می‌ توانید از رانندگی در شرایط مختلف و ترمزگیری سریع و به موقع متناسب با شتاب خودرو و وضعیت جاده لذت ببرید.

لنت ترمز جلو اورجینال Genuine Parts مدل 581012WA00 مناسب هیوندای سانتافه CM و DM

یکی دیگر از انواع لنت ترمز جلو سانتافه مدل جنیون پارت 581012WA00 است که با توجه به سرعت و کیفیت بالایی که دارد به حفظ امنیت جانی سرنشینان خودرو کمک می‌کند. این لنت ساخت کره جنوبی را می‌ توان از بهترین مدل‌ های لنت ترمز هیوندای سانتافه برای محور جلو دانست. علاوه بر اینکه همانند انواع دیگر از جنس سرامیکی و ویژگی‌ های منحصر به فرد آن بهره می‌ برد، در تولید نیروی اصطحکاک جهت کاهش سرعت خودرو یا توقف آن نیز سرعت بسیار بالایی دارد.

برندهای مختلف برای لنت ترمز هیوندای خودروی سانتافه

با توجه به مطالب گفته شده می‌ توان به این نتیجه رسید که لنت ترمز جنیون پارت یا OEM بهترین کیفیت و بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است و به عنوان لنت ترمز اصلی این خودرو به بازار عرضه می‌ شود. در حال حاضر برند های مختلف لنت ترمز هیوندای سانتافه در بازار موجود است که می‌ توان با قیمت پایین‌ تری آن‌ ها را تهیه کرد. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

های کیو - Hi-Q

این برند معروف کره‌ای نیز لنت‌ هایی با کیفیت بالا تولید و عرضه می‌ کند و به یکی از تولیدکنندگان مشهور در این زمینه تبدیل شده است. مواد اولیه مرغوب بکار رفته در این لنت‌ ها می‌ تواند از دیسک‌ ها در برابر آسیب‌ های احتمالی محافظت کند.

ان اچ سی - NHC

لنت ترمز ان اچ سی از جنس سرامیکی بوده و به عنوان برند معروف تایوانی از طرفداران بسیاری بهره‌ مند است. از مشخصات این لنت ترمز هیوندای سانتافه می‌ توان به عدم داغ شدن سیستم ترمز و ترمزگیری قوی اشاره کرد.

Mb-Korea

برند ام بی کوریا نیز از بهترین شرکت‌ های تولید لنت ترمز هیوندای سانتافه است که لنت‌ های آن از داغ شدن سیستم ترمز اتومبیل در ترمزگیری‌ های پی در پی جلوگیری می‌ کند.

Tayomei

از دیگر برندهای تایوانی که لنت‌ های سرامیکی تولید می‌ کند می‌ توان برند تایومی را نام برد که سرعت ترمزگیری بالا را با آن تجربه خواهید کرد.

لئون - Leon

لنت ترمز هیوندای سانتافه چینی لئون نیز از جمله لنت‌ های باکیفیتی است که عملکردی مناسب دارد و از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می‌ کند. همچنین با آن می‌ توان ترمزی نرم و آرام را تجربه کرد و از کمترین میزان ساییدگی بهره برد.

قیمت لنت ترمز هیوندای سانتافه

همانگونه که می‌ دانید لنت ترمز سانتافه اورجینال از مواد مرغوب و با کیفیتی ساخته شده است که مسلما سبب بالا بودن قیمت آن می‌ شود. عوامل مختلفی می‌ توانند بر قیمت لنت ترمز هیوندای سانتافه تاثیرگذار باشند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به نوع برند و میزان کیفیت محصول و همچنین مدل خودرو اشاره کرد. لنت ترمز OEM به عنوان لنت اصلی خودروی سانتافه عرضه شده است؛ اما در کنار آن لنت‌ های دیگری نیز به بازار عرضه شده‌ اند که از قیمت پایین‌ تری برخوردار هستند.

در میان انواع لنت ترمز هیوندای خودروی سانتافه نوع نیمه فلزی آن بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر از مدل سرامیکی است؛ اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ایجاد سر و صدا و گرد و غبار در لنت‌ های نیمه فلزی بسیار بیشتر است. به همین دلیل مدل سرامیکی آن را می‌ توان در سلامت سیستم ترمز خودرو تاثیرگذار دانست. برای اطلاع از قیمت لنت ترمز هیوندای خودروی سانتافه با مستریدکی در تماس باشید.

خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای سانتافه در فروشگاه مستریدکی

اگر مشخصات فنی و شماره شاسی خودروی خود را چک کنید می‌ توانید به‌راحتی لنت ترمز مناسبی را برای اتومبیل خود انتخاب کنید. فروشگاه مستریدکی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بتوانید با مقایسه انواع مختلف لنت ترمز بهترین انتخاب را از نظر قیمت و کیفیت داشته باشید. با خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای سانتافه از فروشگاه لوازم یدکی مستریدکی مسیرتان برای انتخاب و خرید آسان‌تر شده و خیالتان از لحاظ کیفیت و قیمت راحت خواهد بود.

واتساپ