لنت ترمز هیوندای النترا

لنت ترمز هیوندای النترا

لنت ترمز قطعه‌ای اساسی و حیاتی برای کنترل خودرو در سیستم ترمز هر نوع خودرویی محسوب می‌ شود. ترکیبات پیچیده از مواد مختلف را برای تولید لنت ترمز هیوندای النترا مورد استفاده قرار می‌ دهند که به صفحه‌ ای فولادی متصل شده و برای توقف خودرو از مواد اصطکاکی استفاده می‌ کند.

شرکت‌ های مختلفی لنت ترمز تولید کرده و روانه بازار می‌ سازند، اما در این بین میزان کیفیت لنت ترمز نقش بسزایی را در توقف خودروی شما ایفا می‌ کند. علاوه بر این میزان توانایی جذب و تولید گرما، سرعت فرسودگی و میزان صدا و گرد و غبار تولیدی توسط لنت مواردی هستند که در هنگام خرید لنت ترمز هیوندای النترا باید به آن‌ ها توجه ویژه‌ ای داشته باشید تا بتوانید لنت مرغوبی را تهیه کنید.

انواع لنت ترمز هیوندای النترا

خودروی هیوندای النترا از سال 1990 شروع به تولید کرده و تاکنون در سه مدل مختلف به بازار عرضه گردیده است. با توجه به اینکه نسل‌ های متفاوتی از این خودرو وجود دارد باید بدانید که برای هر کدام از این نسل‌ ها لنت مخصوصی طراحی شده است که برای تهیه آن باید با توجه به مدل و نسل خودروی خود اقدام به خرید نمایید. انواع لنت ترمز هیوندای النترا عبارتند از:

  • لنت ترمز خودروی هیوندای النترا 1991 تا 1194

  • لنت ترمز هیوندای النترا 2011 تا 2015 (MD, UD)

  • لنت ترمز هیوندای مدل النترا 2016 تا 2019 (AD)

برندهای مختلف برای لنت ترمز هیوندای النترا

لنت ترمز اصلی خودروی هیوندای النترا در هنگام تولید خودرو بر روی آن نصب می‌ شود و در ادامه به دلیل قیمت بالایی که دارد و مشکل محدود بودن تعداد آن لنت‌ های دیگر جایگزین آن می‌ شوند. در این میان شرکت‌ های بسیاری با برندهای مختلف لنت ترمز هیوندای النترا به این بازار ورود کرده‌ اند که در این بخش قصد داریم به برخی از آن‌ ها اشاره نماییم.

لنت ترمز برند Geniune parts

همانطور که گفته شد این برند متعلق به کره جنوبی بوده و لنت اصلی خودروی هیوندای النترا می‌ باشد. با استفاده از این لنت ترمز می‌ توان در شرایط مختلف رانندگی ایمنی را تجربه کرد. فروش لنت ترمز هیوندای النترا با برند اصلی به دلیل قیمت بالایی که دارد نسبت به دیگر برندها خواهان کم‌ تری دارد.

لنت ترمز برند NHC

این لنت تولید کشور تایوان بوده و از برندهای معتبر لنت ترمز هیوندای النترا محسوب می‌ شود. از ویژگی‌ های این نوع لنت می‌ توان به ترمزگیری آرام و نرم، بدون هیچ نوع صدا و لرزشی با تولید کمترین میزان گرد و غبار اشاره کرد.

لنت ترمز برند های کیو

فرمولاسیون خاصی که در لنت ترمز هیوندای النترا تولیدی برند های کیو به کار رفته است سبب شده تا بتوانیم قدرت ترمزگیری بالا و عملکرد خوبی را از آن‌ ها شاهد باشیم. در ساختار این لنت‌ ها که در کشور کره جنوبی به تولید می‌ رسند از آزبست یا الیاف شیشه‌ای استفاده نمی‌ شود.

لنت ترمز برند میراژ

لنت ترمز میراژ ساخت کشور انگلیس بوده و با کیفیت ترمزگیری بالایی که دارد قدرت کنترل بیشتری را در اختیار راننده قرار می‌ دهد. این برند لنت ترمز هیوندای النترا صدایی تولید نکرده و عاری از هرگونه ماده آزبست می‌ باشد.

لنت ترمز برند ام بی کوریا

کشور کره جنوبی با تولید لنت ترمز هیوندای النترا با استفاده از مدرن‌ ترین دستگاه‌ ها و تکنولوژی روز دنیا توانسته است لنت‌ ها را با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار کند. همچنین لنت‌ های ساخت این شرکت بدون صدا و نویز بوده و در برابر حرارت بالا مقاوم می‌ باشند.

قیمت لنت ترمز هیوندای النترا

اصلی‌ ترین المان تاثیر گذار و تعیین کننده برای قیمت لنت ترمز هیوندای النترا را می‌ توان کیفیت لنت و برند تولید کننده آن دانست. علاوه بر این موضوع جنس لنت ترمز نیز در تعیین قیمت آن نقش دارد. با توجه به اینکه لنت ترمز در خودروی هیوندای النترا در سه نوع سرامیکی، جنیون و نیمه فلزی تولید می‌گردد می‌ توان گفت که هر کدام قیمت‌ های متفاوتی را به خود اختصاص می‌ دهند.

لنت‌ های سرامیکی و جنیون کیفیت بالاتری داشته و در نتیجه از قیمت بیشتری نیز بهره می‌ برند. از آنجا که به طور معمول میزان سایش لنت در هر دو طرف خودرو تقریبا یکسان است لنت ترمز هیوندای النترا در بسته‌ های دو عددی به فروش می‌ رسد.

خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای النترا در فروشگاه مستریدکی

اگر می‌ خواهید در وقت و هزینه خود صرفه‌ جویی کرده و بابت خرید هر محصول ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید. ما برایتان شرایطی را مهیا کرده‌ایم تا با خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای النترا از فروشگاه مستریدکی به این هدف برسید. علاوه بر این شما می‌ توانید قیمت‌ ها و مشخصات لنت‌ ها را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس با توجه به مدل و نسل خودروی خود اقدام به خرید نمایید. همینطور اگر در این زمینه نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می‌ توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

واتساپ