فیلتر روغن کیا کارنز

فیلتر روغن کارنز

فیلتر روغن یک قطعه است که نقش تصفیه کردن روغن را در موتور های احتراق درونی در خودرو ها بر عهده دارد. لازم است بدانید که در سیستم موتور خودرو، فیلتر روغن از اهمیت بالایی برخوردار است. از روغن برای خنک کاری، روان کاری و جمع کردن مستمر آلاینده ها از سطح بخش های موتور استفاده می شود.

 فیلتر روغن کارنز که در خودروی کیا کارنز به کار می رود همین وظایف را برای خودرو ایفا می کند. قطعه و سایر اجزای موتور در خودرو دارای حساسیت زیادی هستند و جنس آن ها از فلز هایی می باشد که صدمه می بینند. به همین دلیل است که برای خنک کردن این بخش ها نمی توان از هوا یا آب بهره گرفت. زیرا آب و هوا با سرعت بالا سبب آسیب به این اجزا می شوند و در واقع خوردگی قطعات را در پی دارند. همچنین برای این که تعادل دمایی بین اجزای موتور خودرو برقرار شود و پایدار بماند لازم است که از فیلتر روغن مناسب برای ماشین بهره گرفت. در این صورت است که بازدهی و کارکرد خودرو افزایش پیدا می کند.

شما می توانید خرید فیلتر روغن کارنز را از فروشگاه مستر یدکی انجام دهید. این فروشگاه با کیفیت ترین قطعات خودرو را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

 فروش فیلتر روغن کارنز به وسیله شرکت مستر یدکی صورت می گیرد. قیمت فیلتر روغن کارنز در فروشگاه مستر یدکی برای مشتریان بسیار با صرفه است. اصالت کالا هایی که این شرکت به خریداران عرضه می دارد تضمینی است و همه مشتریان از خرید خود رضایت کامل دارند. خرید فیلتر روغن کارنز اورجینال و اصل را از شرکت مستر یدکی به شما خریداران پیشنهاد می کنیم.

انواع فیلتر روغن کارنز

انواع فیلتر روغن کارنز با توجه به نوع و سال ساخت خودرو به مشتریان عرضه می شود. برای این که بتوانید مناسب ترین فیلتر روغن را برای خودروی خود تهیه نمایید می توانید به شرکت مستر یدکی مراجعه نمایید.

 در زیر به انواع فیلتر روغن کارنز اشاره می کنیم:

  • فیلتر سلولزی یا کاغذی

 فیلتر هوای سلولزی یا کاغذی بسیار مورد توجه افراد است و بیشتر افراد معمولا ترجیح می دهد که از این نوع فیلتر برای خودروی خود استفاده کنند. باید بدانید که این نوع فیلتر از کاغذ کنترل شده و خاصی تشکیل شده است که دارای چین هایی با ابعاد مشخص و یک اندازه می باشد. در واقع می توان گفت که این فیلتر ها از الیاف چوب نرم و سخت تشکیل شده اند. به همین علت است که اسم سلولزی را برای آن ها انتخاب کرده اند. در نظر داشته باشید که فیلتر سلولزی یا کاغذی یک بار مصرف است. بنابراین لازم است که پس از مدت معینی تعویض شود.

  • فیلتر از نوع پنبه‌ ای

این نوع فیلتر از یک فریم فلزی تشکیل شده است که داخل آن را با استفاده از یک پارچه پنبه ای پوشانده اند. به طور معمول لایه های این پارچه پنبه ای را با روغن آغشته می کنند که کارکرد آن برای پاک و تصفیه کردن هوای ورودی به موتور بهتر شود. زمانی که هوا از این فیلتر می گذرد، الیاف پنبه ای همه آلودگی ها را به خود جذب می کنند و لایه هایی که با روغن خیسانده شده اند سبب جدا شدن این آلودگی ها از دیگر لایه های می شوند. به این صورت است که لایه های کثیف مثل یک فیلتر جدید وارد عمل می شوند و از ورد آلودگی ها جلوگیری می کنند. لازم است بدانید که این فیلتر ها را می توانید هر چند بار که بخواهید استفاده کنید. زیرا آن ها یک بار مصرف نیستند.

برندهای مختلف برای فیلتر روغن کارنز

باید بدانید که فیلتر روغن کارنز توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی به فروش می شود. برند های مختلف فیلتر روغن کارنز تنوع زیادی دارند. در این میان می توان به برند های جنیون MOBIS و جنیون پارت اشاره کرد. همچنین از دیگر برند ها می توان به بهران فیلتر، سرکان، کره استار، کاسپین و دیگر موارد اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید بهترین و مناسب ترین برند با توجه به خودرو خود به سایت مستر یدکی مراجعه نمایید.

قیمت فیلتر روغن کارنز

در نظر داشته باشید که باید به ویژگی هایی که فیلتر روغن کارنز باید داشته باشد توجه کنید. شرکت های معتبر همواره به این نکات توجه دارند و بهترین و با کیفیت ترین قطعات را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند. از مهم ترین خصوصیاتی که می توان برای فیلتر روغن کارنز مثال زد عمر طولانی، مقاومت بالا، کیفیت مناسب و بهره گیری از مواد اولیه خوب و عالی برای تولیدات بهتر است. مستر یدکی به همه این ویژگی ها که بایستی در فیلتر روغن موتور وجود داشته باشد توجه دارد. قیمت فیلتر روغن کارنز با توجه به همه این موارد در نظر گرفته می شود.

 از آن جا که پیشرفت های تجاری که به صورت روزافزون در حال گسترش هستند و محصولات دارای تنوع بسیار بالایی شده اند، لذا بالا رفتن قطعه ای تقلبی و غیر اصل در بسته بندی های مختلف که با قیمت های بسیار پایین عرضه می شود سبب نگرانی بسیاری از خریداران شده است.

باید بدانید که بهره گیری از قطعات اصلی نه تنها سبب می شود تا عمر قطعه در خودرو بالاتر رود، بلکه ایمنی سر نشینان ماشین را نیز تضمین می کند. این در حالی است که استفاده از قطعه های غیر اصل سبب ایجاد بسیاری از خسارات به افراد می شود. برای مثال در صورت بهره گیری از قطعه فیلتر روغن کارنز تقلبی مصرف سوخت بالا می رود. همچنین افراد مجبور به تعمیرات مکرر خودرو خواهند شد. به همین دلیل لازم است که حتما خرید خود را از شرکت های معتبری مانند مستر یدکی با قیمتی به صرفه انجام دهید.

خرید اینترنتی فیلتر روغن کارنز

 خریداران می توانند برای خرید فیلتر روغن کارنز به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایند. مستر یدکی یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه فروش قطعات معتبر خودرو به صورت اینترنتی است که اصالت کالای خود را ضمانت می کند. شما می توانید با خیالی راحت محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. شرکت مستر یدکی بهترین قطعه ها و اجزای خودرو مانند فیلتر روغن کارنز را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی به صرفه در کوتاه ترین زمان ممکن به خریداران ارائه می دهد

واتساپ