فیلتر روغن کیا موهاوی

فیلتر روغن کیا موهاوی

فیلتر روغن کیا موهاوی یکی از قطعات مصرفی مهم این خودرو به شمار می رود. برای آنکه روغن موتور بتواند وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، باید فاقد هرگونه ترکیبات اضافی نظیر آب، هوا و غیره باشد. به همین دلیل قبل از آنکه به سیستم موتور خودرو برسد ابتدا توسط فیلتر روغن  کاملا تصفیه می شود. اگر فیلتر روغن فاقد کیفیت مطلوب باشد قطعات و اجزای حساس موتور در معرض عوامل خورنده قرار گرفته و به سرعت تخریب خواهند شد. همچنین تعادل دمایی مجموعه موتور و عملکرد راندمان کاری آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

مستر یدکی یکی از بهترین مراکز فروش فیلتر روغن کیا موهاوی و دیگر قطعات مصرفی خودرو است که بهترین و معتبر ترین برند های فیلتر روغن های موتور خودرو را با نازل ترین قیمت به صورت اینترنتی به فروش می رساند.  

انواع فیلتر روغن کیا موهاوی

فیلتر روغن در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام از آن ها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند و شامل موارد زیر هستند:

فیلتر روغن مکانیکی

فیلتر روغن مکانیکی ذرات بزرگ و رسوبات جامد را از روغن موتور جدا کرده و از ورود خاک، کثیفی، هوا و غیره به همراه روغن به سیستم موتور خودرو جلوگیری می کند.

فیلتر قابل شستشو

یکی دیگر از انواع فیلتر روغن کیا موهاوی فیلتر قابل شستشو است که برای حذف رسوبات و ذرات ریز از روغن موتور بکار می رود و نسبت به دیگر موارد عمر مفید بیشتری دارد و با شستشوی دوره ای می توان دوباره از آن استفاده کرد.

فیلتر روغن هیدرولیک

فیلتر روغن هیدرولیک در سامانه های هیدرولیک و مایعات هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد و از ورود ذرات کوچک و جامد به سیستم موتور خودرو جلوگیری می کند.

فیلتر روغن کربن فعال

این نوع فیلتر گازهای مضر و مواد شیمیایی سمی را از فیلتر کرده و علاوه بر فیلتر روغن مانع از انتشار بوی بد و مضر به درون خودرو می شود.

فیلتر روغن با آهن ربا

در ساختار این نوع فیلتر یک آهن ربای قوی وجود دارد. این آهنربا تمامی ذرات فلزی ناشی از سایش قطعات موتور را به خود جذب کرده و از این طریق منجر به افزایش کارایی سیستم خودرو و جلوگیری از آسیب قطعات و اجرای موتور می شود.

برندهای مختلف فیلتر روغن کیا موهاوی

فیلتر روغن همانند دیگر قطعات مصرفی خودرو توسط تولید کنندگان مختلفی به بازار عرضه می شود که در ادامه به برخی از بهترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

برند Genuine Parts

جنیون پارت  یکی از برند های قدیمی در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو به شمار می رود و فعالیت خود را از سال ۱۹۲۸ شروع کرده است. این کمپانی  قطعات خودرو های معروف نظیر هیوندای و کیاموتورز را با کد فنی مخصوص کارخانه تولید کرده و به بازار عرضه می کند و اکنون در کشور ما چندین شعبه دارد.

برند K&N

برند  K&N متعلق به کشور انگلستان بوده و در همه جای دنیا نمایندگی فروش فعال دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1992 آغاز کرده و در حال حاضر بیش از  500 نوع فیلتر با این برند به بازار های جهانی عرضه می شود.

برند  بوش (Bosch)

یکی دیگر از برند های مختلف فیلتر روغن کیا موهاوی شامل برند بوش است که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارند.

برند  Purolator

برند Purolator یک تولید کننده آمریکایی است که انواع فیلتر هوا و روغن بسیار باکیفیتی را تولید می کند.

برند  FRAM

کمپانی فرام یکی از مطرح ترین برند های تولید کننده فیلتر در دنیا به شمار می رود که نزدیک به یک قرن است در حوزه تولید فیلتر فعالیت می کند. در حال حاضر سهم زیادی از بازار آمریکایی شمالی فیلتر خودرو به این برند تعلق دارد.

برند ویکتور رینز (Victor Reinz)

شرکت ویکتور رینز یکی دیگر از برند های مطرح و مشهور در حوزه تولید قطعات و اجزای آب بندی موتور به شمار می رود و در سال ۱۹۲۰ زیر نظر گروه دانا آمریکا شروع به کار کرده است.

قیمت فیلتر روغن کیا موهاوی

قیمت فیلتر روغن تابع عوامل مختلفی نظیر برند، کیفیت، مدل، سازگاری، جنس، فناوری، محل و کانال توزیع، عرضه و تقاضا، عوامل اقتصادی و غیره قرار دارد.  همچنین قیمت فیلتر روغن کیا موهاوی به صورت متناوب در حال تغییر بوده و رنج ثابتی ندارند.

خرید اینترنتی فیلتر روغن کیا موهاوی

قبل از خرید فیلتر روغن موتور کیا موهاوی باید به مدل خودرو توجه کرده و یک فیلتر سازگار را برای آن تهیه کرد. همچنین برای کسب اطمینان از کیفیت و اصالت فیلتر حتما باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد

خرید اینترنتی فیلتر روغن کیا موهاوی نسبت به دیگر شیوه های خرید بیشتر توصیه می شود. زیرا در این صورت امکان دسترسی به مراکز فروش معتبر نظیر مستر یدکی بهتر فراهم می شود. فروشگاه مستر یدکی یکی از فروشگاه های معتبر بوده که انواع فیلتر درجه یک خودرو کیا موهاوی را با تضمین کیفیت و اصالت و همچنین گارانتی معتبر به فروش می رساند. همچنین این مجموعه برای کمک به مشتریان خود جهت انتخاب مناسب مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد.

واتساپ