فیلتر روغن کیا اپتیما

فیلتر روغن کیا اپتیما

فیلتر روغن کیا اپتیما یکی از قطعات مصرفی خودروی کیا اپتیما است که وظیفه دارد تا آلاینده‌ های موجود در روغن خودرو را از بین ببرد. این آلاینده‌ ها شامل گرد و غبار، ذرات فلزی، حشرات، سوخت نسوخته و... هستند که در صورت عدم فیلتر شدن سبب ایجاد اختلال در عملکرد خودرو می‌ شوند. فیلتر روغن کیا اپتیما دارای چندین نوع مختلف بوده و توسط شرکت‌ های متعددی به تولید رسیده است.

در هنگام خرید فیلتر روغن کیا اپتیما باید به کیفیت، برند و نوع آن توجه کنید. خوشبختانه سایت مستر یدکی با داشتن کارشناسان متخصص و چندین سال سابقه در زمینه عرضه لوازم یدکی خودرو توانسته است امکان خرید تجهیزات اصل و با کیفیت را برای شما فراهم کند.

انواع فیلتر روغن کیا اپتیما

فیلتر روغن دارای انواع مختلفی از لحاظ نوع متریال و کارکرد است و باید در هنگام تهیه آن دقت بالایی به خرج دهید. این فیلترها بر اساس نوع و نحوه کارکرد به چندین دسته فیلتر روغن جریان کامل، معمولی، ثانویه، محفظه حرارتی، گریز از مرکز و فیلترهای مغناطیسی تقسیم بندی می‌ شوند. در ادامه انواع فیلتر روغن کیا اپتیما را بر اساس جنس و نوع متریال بررسی می‌ کنیم.

  • فیلتر روغن سلولزی:

  • این فیلترها که با نام یکبار مصرف نیز شناخته می‌ شوند، می‌ توانند ذرات بسیار ریز آلودگی را به خود جذب کنند. قدرت عملکرد فیلترهای سلولزی کمتر از 50 درصد  است و شما را ملزم می‌ کند تا به طور مداوم آن را بررسی کرده و به موقع برای تعویض آن اقدام کنید.

  • فیلتر روغن مصنوعی:

  • این نوع فیلتر روغن جنس بهتری نسبت به نوع سلولزی دارد و دارای قدرت پاک کنندگی 50 درصدی است. تعویض این نوع فیلتر باید پس از 8000 کیلومتر انجام شود.

  • فیلتر فلزی:

  • فیلتر فلزی به عنوان بهترین نوع فیلتر روغن شناخته می‌ شود که دارای یک محیط توری از جنس میکروگلس بوده و از الیاف سلولزی بسیار ریزتر است. تعویض این نوع فیلتر پس از 16000 کیلومتر یا دو تا پنج سال پس از نصب انجام می‌ گیرد.

برندهای مختلف برای فیلتر روغن کیا اپتیما

در میان برند های مختلف فیلتر روغن کیا اپتیما فیلتر روغن تولید شده توسط شرکت اصلی سازنده خودرو که با برند جنیون پارت وارد بازار می‌ شود طرفداران بیشتری دارد. البته این بدان معنا نیست که شرکت‌ ها و برندهای دیگر در زمینه تولید این محصول فعالیتی نداشته یا کیفیت پایینی ارائه می‌ دهند. بلکه حتی برخی از برند های ایرانی نیز کیفیت بالایی در حد نوع اصلی آن دارند. به عنوان مثال می‌ توان به برندهای کاسپین، سرکان، بهران فیلتر و... اشاره کرد.

قیمت فیلتر روغن کیا اپتیما

قیمت یکی از اصلی‌ ترین عواملی است که در هنگام خرید مورد توجه قرار می‌ گیرد اما با این حال فروش فیلتر روغن کیا اپتیما با هزینه آنچنان بالایی انجام نمی‌ شود. به طور کلی عوامل متعددی وجود دارند که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می‌ دهند از جمله این عوامل می‌ توان به میزان کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت، نوع برند، جنس فیلتر و... اشاره کرد.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت فیلتر روغن کیا اپتیما نقش به سزایی  را ایفا می‌ کند، فروشگاهی است که از طریق آن نسبت به خرید اقدام می‌ کنید. با توجه به فراگیر شدن فروشگاه‌ های لوازم یدکی خودرو به ویژه در بستر اینترنت، شاهد قیمت‌ های مختلفی از این محصول در سایت‌ های متعدد خواهیم بود.

خرید اینترنتی فیلتر روغن کیا اپتیما در فروشگاه مستر یدکی

خرید اینترنتی نیازمند یافتن یک سایت معتبر است که بتوانید با خیال راحت از آن خرید کرده و نگران اصل یا فیک بودن کالا و همینطور قیمت آن نباشید. سایت و مجموعه مستر یدکی با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص در زمینه تشخیص اصالت لوازم یدکی خودرو، به شما در این رابطه تضمین می‌ دهد. یعنی شما با خرید اینترنتی فیلتر روغن کیا اپتیما از فروشگاه مستر یدکی علاوه بر گارانتی و تضمین اصالت کالا، از خدمات پس از فروش نیز بهره‌ مند می‌ شوید. علاوه بر آن قبل از خرید نیز می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ ها در این زمینه مشورت بگیرید تا انتخاب مناسب‌ تری داشته باشید

واتساپ