فیلتر روغن کیا پیکانتو

فیلتر روغن پیکانتو

فیلتر روغن پیکانتو یک قطعه کاربردی در این خودرو است که برای تصفیه و پاکسازی روغن خودرو از ذرات زیر و درشت استفاده می‌ شود. این ذات اگر به درون موتور خودرو برسند به مرور زمان سبب ازبین رفتن قطعات ماشین شده و شما مجبور می‌ شوید به صورت مکرر قطعات خودرو خود را تعویض کنید. به همین دلیل کیفیت ساخت این محصولات بسیار اهمیت داشته و شما عزیزان باید حتما هر چند وقت یکبار از سلامت این فیلتر روغن پیکانتو خود اطمینان حاصل کنید.

انواع فیلتر روغن پیکانتو

انواع فیلتر روغن پیکانتو بر اساس ساختار و طراحی خاصی که دارند طبقه بندی می‌ شود. هر کدام از این محصولات بر اساس نوع طراحی که دارند خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می‌ دهند. پیشنهاد مستر یدکی به شما عزیزان این است که حتما قبل از خرید این محصولات در ارتباط با آن مطالعه لازم را انجام دهید تا دچار اشتباه در خرید نشوید. ما در ادامه انواع رایج از این محصول را به طور کامل برای شما عزیزان بررسی کرده ایم تا بتوانید در هنگام خرید بهترین تصمیم را بگیرید.

فیلتر روغن پیکانتو معمولی

فیلتر روغن پیکانتو معمولی دارای یک لایه فیلتر پلیمری با نخی است که ذرات درشت موجود در روغن را جذب می‌ کند. این محصول دارای چندین لایه است که هر کدام ذرات معلق موجود در روغن را بر اساس اندازه ابعادی که دارد از روغن جدا می‌ کند. این محصول برای استفاده در شرایط عادی گزینه مناسبی محسوب می‌ شود.

فیلتر روغن پیکانتو فلزی

فیلتر روغن پیکانتو فلزی نوع دیگری از این محصولات است که سبب رفع آلاینده‌ های موجود در روغن خودرو می‌ شود. این محصولا نیز مانند فیلتر روغن معمولی از چند لایه پارچه ساخته شده است اما تفاوتی که با نوع قبلی آن دارد این است که دور این محصول را با قالب فلزی پوشانده اند که سبب می‌ شود تا فیلتر روغن استحکام و سختی بیشتری داشته باشد.


فیلتر روغن پیکانتو آلومینیومی

فیلتر روغن پیکانتو آلومینیومی همان طور که از نام آن نیز مشخص است دارای قابی از جنس آلومینیوم است که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و معمولا در خودروهایی با عملکرد قوی استفاده می‌ شود. این محصول نیز از چندین لایه تشکیل شده است که هر لایه بر اساس ابعاد فیلتری که دارد، مواد اضافی موجود در روغن را فیلتر می‌ کند. این محصول برعکس دو محصول قبلی قابلیت بازیافت داشته و انعطاف پذیری بالاتری نیز دارد.

انواع برند فیلتر روغن پیکانتو

پیکانتو اخیرا در بازار بسیار خرید و فروش می‌ شود و طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل برندهای مختلفی در بازار هستند که به طراحی و تولید قطعات مناسب برای این خودرو می‌ پردازند از همین و تنوع برند قطعات این خودرو به خصوص فیلتر روغن پیکانتو بسیار بالا است. همین موضوع سبب شده است تا کاربران هنگام خرید بین برندهای مختلف سرگردان باشند و نتوانند یک انتخاب درست انجام دهند. مستر یدکی برای راحتی کار کاربران هنگام خرید، یکی از بهترین برندهای موجود برای فیلتر روغن پیکانتو را برای شما عزیزان بررسی کرده است.

قیمت فیلتر روغن پیکانتو

قیمت فیلتر روغن پیکانتو را نمی‌ تواند با یک عدد ثابت بیان کرد چرا موارد زیادی وجود دارد که می‌ تواند روی قیمت این محصول تاثیرگذار باشد. مواردی مانند برند کالا، کیفیت ساخت، مواد اولیه به کار رفته در محصول، ماندگاری و...همگی جز مواردی هستند که می‌ توانند تاثیر مستقیم بر روی قیمت فیلتر روغن پیکانتو داشته باشند. پیشنهاد ما این است که برای دریافت لیست قیمت فیلتر روغن پیکانتو به کارشناسان مستر یدکی تماس حاصل فرمایید.

خرید فیلتر روغن پیکانتو از فروشگاه مستر یدکی

خرید فیلتر روغن پیکانتو نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید فیلتر روغن پیکانتو دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

واتساپ