فیلتر روغن کیا کارنیوال

اگر میخواهید موتور ماشین شما سالم بماند ، باید روغن خودرو را تمیز نگه دارید. حتما از خود میپرسید تمیزی روغن چه ربطی به سلامت موتور دارد ؟

تمیز بودن روغن موتور بسیار مهم است زیرا اگر مدتی روغن بدون فیلتر بماند، ممکن است با ذرات ریز و سخت آلوده شود و این باعث میشود سطوح داخلی موتور شما را فرسوده کند و همچنین این ذرات موجود در روغن می تواند به پمپ روغن ، یاتاقان  و ... موتور آسیب جدی به خودروی شما برساند. برای جلوگیری از این اتفاق باید از فیلتر روغن های مرغوب استفاده کنید . فیلتر روغن به حذف آلاینده ها از روغن موتور خودروی شما کمک میکند و نمیگذارد ذرات به مرور زمان در روغن موتور انباشته شود.

انتخاب فیلتر روغن مناسب برای خودروی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشتر فیلتر های روغن بسیار شبیه به هم هستند، اما تفاوت های کوچک در رزوه ها یا اندازه واشر می تواند تعیین کند که آیا فیلتر خاصی روی خودروی شما کار می کند یا خیر . شما برای اطمینان  از خرید فیلتر مناسب برای هیوندای کارنیوال خود قبل از خرید میتوانید با کارشناسان مستریدکی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

 انواع فیلتر روغن موتور

می توانیم فیلتر های روغن موتور را به طور کلی در دو نوع فیلتر روغن دسته بندی کنید:

فیلتر روغن اولیه

بیشتر سازندگان خودرو از یک  فیلتراسیونی استفاده می کنند که دارای یک  فیلتر روغن اولیه است که به عنوان فیلتر جریان کامل نیز شناخته می شود. زیرا برخلاف فیلتر های خاصی که فقط بخشی از روغن موتور خودروی شما را فیلتر می‌ کنند ، می‌ تواند آلاینده‌ ها را از تمام روغن موتور مورد استفاده در موتور ماشین شما حذف کند.

الف. فیلتر روغن کارتریج

به این دلیل که این نوع فیلتر دارای قطعات فلزی نمیباشد و در بسیاری از موارد به راحتی قابل بازیافت است. فیلتر روغن کارتریج نیز به دلیل سهولت در استفاده انتخاب بسیاری از افراد میباشد . فیلتر روغن کارتریج به فیلتر روغن اکو نیز شناخته می شود

ب. فیلتر روغن چرخشی

فیلتر روغن چرخشی یکی دیگر از فیلتر های جریان کامل است . بر خلاف فیلتر روغن کارتریج، این چندان سازگار با محیط زیست نیست و از یک قوطی فلزی با یک فیلتر کاغذی استفاده می‌ کند.

فیلتر روغن ثانویه

نوع بعدی فیلتر روغن، فیلتر روغن ثانویه است . این فیلتر از جریان کامل خودروی شما پشتیبانی میکند.

الف. فیلتر روغن اسپینر

 همان طور که از نام آن پیداست، این فیلتر روغن ثانویه با استفاده از نیروی گریز از مرکز آلاینده های موتور ماشین شما را به دام انداخته و موتور ماشین شما را تمیز نگه میدارد. . بعضی از فیلتر های روغن اسپینر می توانند نیرویی 2000 تا 3000 برابر بیشتر از نیروی جاذبه تولید کنند. به همین دلیل می تواند حتی کوچکترین و جزئی ترین گردوغبار یا آلاینده ها را از روغن موتور شما فیلتر کند. نام دیگر این فیلتر ها ، بای پس نیز است

ب. فیلتر روغن مغناطیسی

یکی دیگر از فیلتر های ثانویه فیلتر روغن مغناطیسی است که از فیلتر جریان کامل پشتیبانی می کند.این فیلتر روغن را از آلاینده های فلزی تمیز می کند ، اما ظرفیت و میزان نگهداری کثیفی یا آلودگی آن پایین است  

برند های مختلف

کیاموتورز : فیلتر های روغن هیوندای عملکرد بهتر موتور را ارائه می دهند. مناسب بیشتر مدل های هیوندای 2006-2014. ساخته شده از قطعات با کیفیت بالا، این گزینه جایگزین ارزان قیمت برای نیاز های بازسازی، تعمیر و نگهداری شما است. هنگامی که یک قطعه OEM اصلی را انتخاب می کنید ،  می توانید به کیفیت و اثر بخشی بالای محصول و برند اعتماد کنید

سرکان: مجموعه سرکان با بیشتر از ۴۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید قطعات خودرو نه تنها یکی از معتبر ترین برند های داخلی بوده بلکه در صنعت صادرات هم به خوبی عمل کرده میتوان از آن به عنوان یک برند معتبر جهانی یاد کرد .

بهران : مجموعه بهران با نزدیک ۳۰ سال قدمت در زمینه تولید  محصولات یدکی خودرو و با استفاده از دانش و فناوری در طراحی قطعات پیشتاز این عرصه در کشور بوده است. این شرکت اولین شرکت دارای ایزو و استاندارد های معتبر جهانی در ایران است.

 

قیمت فیلتر روغن موتور مناسب  هیوندای کارنیوال

به طور کلی، هرچه پول بیشتری خرج کنید فیلتر بهتری میخرید فیلتر های روغن ارزان می‌ توانند حاوی فلز هایی با نورسنج ، مواد خرد کننده و آسیب زا  و واشر های بی کیفیت باشند که باعث خراب شدن فیلتر شود. . بعضی از فیلتر ها در فیلتر کردن آلاینده های ریز خوب عمل میکنند و بعضی از آنها دارای طول عمر بالا تری هستند.

 خرید اینترنتی فبلتر روغن موتور هیوندای کارنیوال در فروشگاه مستریدکی 

باید ویژگی‌ های هر فیلتری را که متناسب با وسیله نقلیه شما است، بررسی کنید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه با نیاز های شما مطابقت دارد. شما می توانید با تماس با مشاوران مستریدکی از مشاوره رایگان استفاده کنید تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید.

واتساپ