فیلتر کابین هیوندای النترا

فیلتر کابین هیوندای النترا

فیلتر کابین هیوندای النترا به صورت مستقیم با سلامت انسان ارتباط دارد. زیرا این قطعه وظیفه تهویه داخل کابین خودرو را بر عهده دارد و اگر به درستی کار نکند، آلودگی ها و گردو غبار در فضای داخل کابین معلق مانده و وارد سیستم تنفسی سرنشینان می شود. فیلتر هوای کابین روی در کابین خودرو روی مسیر عبور هوا قرار می گیرد و هوای داخل کابین را تسویه می کند.

هنگام خرید فیلتر کابین هیوندای النترا حتما باید به سراغ مواردی رفت که آنتی باکتریال و ضد بو باشند و همچنین برای نصب این قطعه مصرفی در کابین خودرو نباید از چسب رزین که برای سلامتی سیستم تنفسی مضر است استفاده شود. بهترین مراکز فروش فیلتر کابین هیوندای النترا، نظیر فروشگاه اینترنتی مستریدکی مناسب‌ ترین فیلتر کابین را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

انواع  فیلتر کابین هیوندای النترا

فیلتر کابین در انواع مختلفی وجود دارد که در ادامه مدل های مختلف بررسی شده و از جنبه های مختلف با هم مقایسه خواهند شد.

فیلتر کابین معمولی

فیلتر کابین معمولی مانع از ورود گرد و غبار به داخل کابین خودرو می شود و از این طریق با وجود آن هوای داخل کابین پاکیزه و عاری از گرد و غبار خواهد بود.

فیلتر کابین کربن اکتیو

فیلتر‌های کربن اکتیو نسبت به فیلتر‌های معمولی یک لایه اضافی از جنس کربن اکتیو دارند که همین لایه موجب بهبود عملکرد آنها در فیلتر هوای داخل کابین می شود. به عبارت دیگر با نصب این نوع فیلتر در جایگاه فیلتر کابین خودرو هیوندای النترا علاوه بر گرد و غبار، بوی بد نیز فیلتر شده و نمی تواند وارد کابین خودرو شود.

این نوع از انواع فیلتر کابین هیوندای النترا قادر است همه گازهای بد بو و همچنین مضر برای بدن نظیر اکسید نیتروژن، ازت، گوگرد و دی اکسید کربن را به خود جذب کند و مانع از انتشار آنها در داخل کابین خودرو می شود. به همین دلیل نسبت به فیلتر معمولی انتخاب بهتر است.

فیلتر کابین بایو فانکشنال

فیلتر کابین بایو فانکشنال نسبت به هر دو مورد معرفی شده گزینه بهتری است. زیرا علاوه بر گرد و غبار، بوی بد و گازهای مضر از ورود آنتی باکتریال ها هم به داخل کابین خودرو جلوگیری می کند و خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد. ساختار این نوع فیلتر به نحوی است که می تواند مواد حساسیت زا را تا ۹۹ درصد جذب خود کند و برای تسویه داخل کابین خودرو عملکرد بسیار خوبی دارد.

برند های مختلف فیلتر کابین هیوندای النترا

فیلتر مناسب برای خودرو هیوندای النترا توسط برندهای مختلفی تولید می شود که در ادامه چند مورد از بهترین موارد معرفی خواهند شد.

برند Genuine parts

برند جینیون پارت یک شرکت قدیمی و جهانی به شمار می رود که در سال ۱۹۲۸ تاسیس شده است و در حوزه تولید و فروش قطعات مصرفی خودرو فعالیت می کند. این شرکت قطعات هیوندای النترا را با کد فنی مخصوص تولید کرده و به بازارهای جهانی عرضه می کند. برند جینیون پارت بسیار معتبر است و در حاضر در همه جای دنیا و همچنین کشور ما نمایندگی فعال دارد کند. فیلتر کابین این برند که در حاضر در فروشگاه مستر یدکی با تضمین اصالت و کیفیت به فروش می رسد کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارد و به خوبی می تواند هوای داخل کابین ماشین را تسویه کند و هوای کاملا پاکیزه در اختیار سرنشینان آن قرار دهد.

برند سرکان

یکی از برند های مختلف فیلتر کابین هیوندای النترا برند سرکان است. این برند  داخلی بوده و توسط تولید کنندگان داخلی تولید می شود؛ اما بر خلاف تصور  بسیاری از افراد کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارد و به بهترین شکل ممکن گرد و خاک، آلاینده ها، بوی بد و باکتری ها را از داخل کابین خودرو هیوندای النترا فیلتر می کند.

لیست قیمت فیلتر کابین هیوندای النترا

قیمت فیلتر کابین هیوندای النترا به عوامل مختلفی نظیر برند، نوع فیلتر و کیفیت بستگی دارد؛. بنابراین کسانی که می خواهند بهترین نوع فیلتر کابین را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند باید همه موارد را در نظر بگیرند و همچنین در انتخاب مرجع مناسب برای خرید دقت بیشتری به خرج دهند.


خرید شمع موتور هیوندای النترا با مناسبترین قیمت از فروشگاه مستریدکی


خرید اینترنتی فیلتر کابین هیوندای النترا

خرید فیلتر کابین هیوندای النترا باید با دقت انجام شود. به عبارت دیگر متقاضیان خرید این قطعه مصرفی برای خودرو هیوندای النترا باید هنگام خرید نکات مختلفی را در نظر بگیرند که تا بتوانند بر حسب نیاز و ویژگی های خودرو خود گزینه مناسبی را برای خرید انتخاب کنند.

به عنوان مثال اندازه جایگاه فیلتر کابین در انواع مختلف خودرو متفاوت است و اگر فیلتر کوچکتر یا بزرگتر از جایگاه فیلتر باشد نمی تواند عملکرد درستی در تسویه هوای داخل کابین داشته باشد. انتخاب مرجع فروش فیلتر کابین هیوندای النترا برای خرید این محصول بسیار مهم است و خریداران فقط از طریق یک فروشگاه معتبر می توانند بهترین نوع فیلتر کابین را بخرند.

فروشگاه مستر یدکی یکی از بهترین مراکز خرید اینترنتی فیلتر کابین هیوندای النترا است. زیرا این مجموعه در کنار عرضه بهترین انواع فیلتر برای خودرو هیوندای النترا به مشتریان خود مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد و از این طریق به آنها کمک می کند، بهترین نوع فیلتر را بخرند.

واتساپ