فیلتر هوا هیوندای اکسنت

فیلتر هوای هیوندای اکسنت

حتما این روز ها تبلیغات زیادی درباره‌ ی خرید فیلتر هوا در تلویزیون مشاهده کردید و این جمله که «فیلترهوا نفس ماشین است» را شنیده اید. اما در اصل فیلتر هوا ماسک ماشین است. احتمالا با تعجب از خودتان بپرسید ک یعنی چه ماسک ماشین است؟

ما در مستر یدکی سعی داریم تا شما را با وظیفه فیلترهوا، انواع و قیمت های آن آشنا کنیم.

موتور هر خودرو قلب خودرو است و این قلب برای کار کردن نیاز به سوخت و هوا دارد. هرچه کیفیت این دو عنصر بالا تر باشد خودرو عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. هوای با کیفیت به معنای عدم وجود آلودگی‌ ها، ذرات معلق، گردوخاک و ... می‌ باشد. این آلاینده‌ ها علاوه بر تضعیف عملکرد خودرو باعث آسیب به قطعات مهم نیز می‌ شود. فیلتر هوا مانند ماسک از ورود این آلاینده‌ ها به داخل جلوگیری می کند و باعث می شود عملکرد خودروی شما بهبود یابد. پس خرید یک فیلتر هوای مناسب یک ضرورت است.

در اینجا ما برای آشنایی بیشتر شما، انواع فیلتر های هوا را معرفی کرده تا شما بتوانید مناسب‌ ترین فیلتر هوا را خریداری کنید. توجه داشته باشید برای خرید فیلتر هوای مناسب حتما از کارشناسان مستر یدکی کمک بگیرید.

انواع فیلتر هوا

کاغذی، اسفنجی، روغنی، پنبه‌ای

فیلتر کاغذی :

فیلتر هوای کاغذی یا سلولزی که به صورت چین چین یا عبارت دیگر آکاردئونی وجود دارد از ورود بیش از ۸۰ درصد آلاینده‌ ها جلوگیری کرده و مناسب ماشین های شخصی می‌ باشد.

فیلتر هوای اسفنجی:

این نوع فیلتر ها از فیلتر های کاغذی به دلیل جنس آن ها که غالبا از پنبه مصنوعی تشکیل شده قابلیت جذب و فیلتر بیشتری دارند و بیشتر در ماشین های سنگین و صنعتی استفاده می‌ شوند.

فیلتر هوای پنبه‌ای:

این فیلتر ها به دلیل نوع عملکردشان امروزه به شدت پر طرفدار شده‌ اند. این فیلتر ها به دلیل روش فیلترینگ جالبی که دارند باعث شده است به سرعت جایگاه قابل توجهی در بازار برای خود ایجاد کنند. این فیلتر پارچه پنبه ای آغشته به روغن است که در یک قاب قرار گرفته و روغن موجود با جذب آلاینده‌ ها هم باعث پاکسازی دیگر لایه‌ ها شده و همچنین خود باعث ایجاد یک لایه فیلتر کننده جدید می‌ شود.

لازم به ذکر است این فیلتر یک بار مصرف نبوده و قابلیت تمیز کردن و استفاده مجدد دارد و یکی از بزرگ ترین مزیت این نوع فیلتر محسوب می‌ شود.

برند های مختلف برای فیلتر هوای هیوندای اکسنت

وقتی نوبت به هیوندای اکسنت شما می رسد ، قطعات محصولات را فقط از برند های قابل اعتماد می خواهید. اینجا ما در مستر یدکی با ارائه بهترین محصولات از بهترین برند ها به دنبال فراهم کردن راحتی شما در خرید قطعه مورد نظرتان هستیم. برخی از برند های برتر محصولات فیلترهوا Genuine parts و DEmax و برند های داخلی فیلتر سرکان و باران فیلتر می‌ باشد ک تیم مستر یدکی با ارائه این محصولات کیفیت عملکرد و سلامت خودروی شما را تضمین می‌ کند. فیلتر هوای هیوندا اکسنت تنفس موتور را تمیز نگه می‌ دارد و عملکرد و کارایی موتور را بهبود می‌ بخشد و همچنین از ورود ذرات گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند. فیلتر هوای اکسنت دارای مشخصات و اتصالات OEM است و پس از هر ۲۵۰۰۰ کیلومتر تا ۵۰۰۰۰ کیلومتر فیلتر را باید تعویض کنید و تقریبا هر ۵۰۰۰ کیلومتر فیلتر را تمیز کنید.

فیلتر هوای Genuine parts با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا یکی از محصولات پیشنهادی تیم مستر یدکی برای هیوندای اکسنت شما می‌ باشد. این فیلتر مناسب هیوندای اکسنت اتاق IV مدل 2014-2017 است. جنیون پارتز به دلیل تنوع بالای محصولات و ضمانت ۱۰۰٪ اصالت کالا امروزه به یکی از بهترین برند ها در زمینه لوزام یدکی خودرو تبدیل شده است. یکی از شاخصه های مهم این برند قیمت مناسب محصولاتش در مقایسه با کیفیت بالا است که این کیفیت بالا و قیمت رقابتی نقطه قوت این برند در تولید لوازم یدکی می باشد. جنیون پارتز علاوه بر بسته بندی مناسب و ایمن ، سلامت فیزیکی محصول را هم تضمین می کند. یکی از محصولات پر فروش جنیون پارتز فیلتر هوای هیوندای اکسنت است که این کالا به دلیلی قیمت مناسب و کیفیت بالا همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از سایت مستر یدکی سفارش بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن  با کم ترین هزینه به دستتان برسد.

قیمت فیلتر هوای هیوندای اکسنت

فیلتر ها به دلیل متریال ، نوع و برند آنها قیمت های متفاوتی دارند و نمیشود رنج مشخصی برای آن تعیین کرد. اما شما می توانید مناسب ترین قیمت فیلتر هوای هیوندا اکسنت را با مراجعه به سایت مستر یدکی پیدا کنید. همچنین از طریق تماس با کارشناسان ما از قیمت فیلتر هوای هیوندا اکسنت و سایر اطلاعات مورد نیاز خود مطلع شوید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و سپس اقدام به خرید اینترنتی محصول مورد نظر کنید

خرید اینترنتی فیلتر هوای هیوندای اکسنت در فروشگاه مستریدکی

آنلاین خرید کنید. بهترین قیمت را برای مناسب ترین محصولات در سایت ما می‌ توانید پیدا کنید و آن را مستقیما درب منزل تحویل بگیرید. برای انتخاب مناسب ترین فیلتر هوا برای هیوندای اکسنت خود از فرم بالا استفاده کنید و سال دقیق و نوع موتور خودروی خود را درست انتخاب کنید. اگر سوالی دارید می توانید جهت بهره مند شدن از مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واتساپ